2014-11-18, 02:45
Medlem
Milizers avatar
Kvinnan med de många namnen (Skinhead Barbiedoll, Jungeljerta, Katitzi, Marielle, TRIPLERAiNBOW och säkert många fler) måste vara ganska unik bland svenska porrskådisar i och med att hon är så pass begåvad, välformulerad, konstnärlig och smart.

Jag har svårt att komma på någon annan i porrvärlden som har samma intellektuella spänst och bredd. Möjligen Ashley Blue som vid sidan av sin porrkarriär har skrivit en bok och är en inte helt oäven konstnär.

Jag följer Marielles blogg och jag hoppas hon spelar in mer porr.
Citera
2014-11-18, 08:57
Medlem
Måste även jag medge att hon har en förmåga att uttrycka sig väl verbalt. Spännande kvinna.
Citera
2014-11-19, 16:25
Medlem
Kiggzors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milizer
Kvinnan med de många namnen (Skinhead Barbiedoll, Jungeljerta, Katitzi, Marielle, TRIPLERAiNBOW och säkert många fler) måste vara ganska unik bland svenska porrskådisar i och med att hon är så pass begåvad, välformulerad, konstnärlig och smart.

Jag har svårt att komma på någon annan i porrvärlden som har samma intellektuella spänst och bredd. Möjligen Ashley Blue som vid sidan av sin porrkarriär har skrivit en bok och är en inte helt oäven konstnär.

Jag följer Marielles blogg och jag hoppas hon spelar in mer porr.
Blir lite nyfiken, vad är det med övriga svenska tjejer som ger ett obegåvat intryck?

Även Sasha Grey och Asa Akira har förresten skrivit böcker, på tal om det.

edit: Och Samson är ju faktiskt rätt vältalig
Citera
2014-11-20, 02:16
Medlem
Milizers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiggzor
Blir lite nyfiken, vad är det med övriga svenska tjejer som ger ett obegåvat intryck?

Även Sasha Grey och Asa Akira har förresten skrivit böcker, på tal om det.

edit: Och Samson är ju faktiskt rätt vältalig

Jag kan inte komma på någon svensk porrtjej förutom Marielle som ger ett begåvat inrtryck. Vem skulle det i så fall vara?

Men ja, Sasha Grey om vi snackar internationellt, Vem är Asa Akira?
Citera
2014-11-20, 19:16
Medlem
Dead-Skin-Masks avatar
Citat:
Jag kan inte komma på någon svensk porrtjej förutom Marielle som ger ett begåvat inrtryck. Vem skulle det i så fall vara?

En du borde kolla upp
Citera
2014-11-24, 20:53
Medlem
Kiggzors avatar
Citat:

Men hur mycket "intryck" har du fått av de andra utöver det framför kameran? Anledningen till att du ser Katitzi som annorlunda lär vara att hon har blogg etc som låter en se höra andra saker från henne än de geniala manus de läser framför kameran.

Ashley Blue är väl amerikan? Så det är lika "internationellt", det. Asa Akira är porrstjärna, kort och gott. En mycket känd sådan.
Citera
2014-11-28, 11:57
Medlem
Rebali179s avatar
Från det ena till det andra

Vilka filmer finns hon med i
• I fiskarnas tecken (S)
• Flickskolan (S)
• Galen i sex 3 (S)
• Nya lolitan på landet (S)
• Ridskolan 5 (S)
• Älgjakten (S)
• Jagad av sex (S)
• Sexmäklaren

har jag missat något
Citera
2014-11-28, 21:29
Medlem
Kiggzors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rebali179
Från det ena till det andra

Vilka filmer finns hon med i
• I fiskarnas tecken (S)
• Flickskolan (S)
• Galen i sex 3 (S)
• Nya lolitan på landet (S)
• Ridskolan 5 (S)
• Älgjakten (S)
• Jagad av sex (S)
• Sexmäklaren

har jag missat något
Hon har scener i
Nya Porrstjärnor 3
Heta Drömmar.

Och säkert fler
Citera
2014-11-30, 03:39
Medlem
Milizers avatar
http://en.wikipedia.org/wiki/Ashley_Blue
Citera
2014-12-04, 13:35
Medlem
TRIPLERAiNBOW.s avatar
OT, tack för era rara ord. Synd att jag har ett komplicerat förhållande till min intelligens. Föredrar om människor ej WOW.

Citat:
Finns det någon publik för sådan porr? Det har försökts med porr som vänder sig till tjejer och tanken bakom detta har varit att tjejer uppskattar just mer "genuin" sex med "äkta passion" och så vidare.

Detta har inte blivit något succé.

Och enligt tjejer jag har pratat om detta så gillar de ungefär samma porr som vi killar. Det vill säga, inget jäkla tjafs, utan raka och rejäla knull.

Gulle! Tror att det ska finnas ett par stycken som är förtjusta i anal-TV, dedikerade munknull & äkta kvidningar till skillnad från skådespel som skett med människor där erotisk glöd från play till slut är frånvarande. Passion är i mitt tycke inte en sorts 'brudvänligt' sex utan en sorts närvaro i akten. Passion är det begär som krävs för att det 'porriga' ej är förbehållet spelfilm utan integreras i vardagen. Denna sorts genuinitet - när en faktiskt vill ta del av partnerns kroppsvätskor & inte uppfylla sin roll som löneslav - uppskattas nog av både kvinnor & män, i majoritet. Brandknull <3
Citera
2014-12-04, 16:59
Medlem
Hasseroders avatar
Skinhead Barbiedoll, Jungeljerta, Katitzi, Marielle

helvete va man runkat kuken till filmerna när hon blivit påsatt, den kroppen är riktigt fin ansiktet och de där kuksugarläpparna gör en galen
Citera
2014-12-04, 17:39
Medlem
Milizers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TRIPLERAiNBOW.
OT, tack för era rara ord. Synd att jag har ett komplicerat förhållande till min intelligens. Föredrar om människor ej WOW.

Gulle! Tror att det ska finnas ett par stycken som är förtjusta i anal-TV, dedikerade munknull & äkta kvidningar ... Brandknull <3

Du bör absolut vidareutveckla porr-konsten inom dessa genrer!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in