OT, tack för era rara ord. Synd att jag har ett komplicerat förhållande till min intelligens. Föredrar om människor ej
WOW.
Citat:
Ursprungligen postat av
Milizer
Finns det någon publik för sådan porr? Det har försökts med porr som vänder sig till tjejer och tanken bakom detta har varit att tjejer uppskattar just mer "genuin" sex med "äkta passion" och så vidare.
Detta har inte blivit något succé.
Och enligt tjejer jag har pratat om detta så gillar de ungefär samma porr som vi killar. Det vill säga, inget jäkla tjafs, utan raka och rejäla knull.
Gulle! Tror att det ska finnas ett par stycken som är förtjusta i anal-TV, dedikerade munknull &
äkta kvidningar till skillnad från skådespel som skett med människor där erotisk glöd från play till slut är frånvarande. Passion är i mitt tycke inte en sorts 'brudvänligt' sex utan en sorts närvaro i akten. Passion är det begär som krävs för att det 'porriga' ej är förbehållet spelfilm utan integreras i vardagen. Denna sorts genuinitet - när en faktiskt vill ta del av partnerns kroppsvätskor & inte uppfylla sin roll som löneslav - uppskattas nog av både kvinnor & män, i majoritet. Brandknull <3