2014-11-17, 11:07
Medlem
¨Mannen ska också ha hört om personer i Sverige som representerar IS.¨

¨Jihadistgruppen IS har ”sovande” celler i Europa som väntar på order¨

¨– Det finns personer i Sverige som rekryterar till IS och det finns personer i Sverige som beordras att stanna kvar här.¨

http://www.svd.se/nyheter/utrikes/is-avhoppare-celler-redo-i-europa_4107341.svd

När tror ni de slår till? och hur?

Är sverige under hot?

tror ni vår statsminister kommer göra något uttalande eller på något sätt agerande av den här infon?

Kommer detta uppmärksamas av nån annan del av 13% av Sverige?
Senast redigerad av cOMANDER4 2014-11-17 kl. 11:20.
Citera
2014-11-17, 11:27
Medlem
RonPaul2008s avatar
Detta var känt redan att "dessa typer" redan fanns i Sverige, vad de har för uppgift kan man ju undra.
Personligen tror jag att denna stora införsel av flyktingar har (delvis) med att plantera dessa celler så svenskar vet att man aldrig är säker mer i Sverige, sen är det mycket enklare att köra igenom lagar som man normalt inte skulle gått med på (troligtvis åt det marxistiska hållet).

Sverige kommer inom 15-20 år ändras så otroligt mycket, vänta bara.

OT: Den som vill tjäna pengar ska nog investera inom skyddsutrustningsindustrin.
Citera
2014-11-17, 11:28
Medlem
Prollus avatar
Fan va deprimerande. Inbördeskrig om 10-20 år?
Citera
2014-11-17, 11:29
Bannlyst
Hoppas att de inte sätter igång för tidigt bara, folk måste ju hinna förbereda sig för den etniska rensningen som kommer att ske!
Citera
2014-11-17, 11:31
Bannlyst
Så många muslimer som vi tar in så vore det ju extremt osannolikt att inte några är anhängare av IS.
Citera
2014-11-17, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rendez-vous
Så många muslimer som vi tar in så vore det ju extremt osannolikt att inte några är anhängare av IS.

Ja, och med tanke på att många som kommer hit i dagsläget är människor som flyr från syrien, och är kristna och folk som IS-motståndare så lär sverige vara en stor fiende till IS. Speciellt när vi är det enda landet i Europa som tar in så många flyende syrier.
Citera
2014-11-17, 11:40
Medlem
RonPaul2008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cOMANDER4
Ja, och med tanke på att många som kommer hit i dagsläget är människor som flyr från syrien, och är kristna och folk som IS-motståndare så lär sverige vara en stor fiende till IS. Speciellt när vi är det enda landet i Europa som tar in så många flyende syrier.

Jag tror världen kommer se Sverige som det största hotet mot fred, notera det i kalendern.
Citera
2014-11-17, 12:01
Medlem
irishrages avatar
Vad gör SÄPO???

Jag svarar på min egen fråga. Förmodligen kommer de tas på sängen på samma vis som när självmordsbombaren sprängde sig själv på drottninggatan, när Olof Palme sköts och Anna Lindh knivmördades...
Citera
2014-11-17, 12:06
Medlem
MeMajks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cOMANDER4
¨Mannen ska också ha hört om personer i Sverige som representerar IS.¨

¨Jihadistgruppen IS har ”sovande” celler i Europa som väntar på order¨

¨– Det finns personer i Sverige som rekryterar till IS och det finns personer i Sverige som beordras att stanna kvar här.¨

http://www.svd.se/nyheter/utrikes/is-avhoppare-celler-redo-i-europa_4107341.svd

När tror ni de slår till? och hur?

Är sverige under hot?

tror ni vår statsminister kommer göra något uttalande eller på något sätt agerande av den här infon?

Kommer detta uppmärksamas av nån annan del av 13% av Sverige?

Den 23 augusti i år var jag i en liten ort med ca 22.000 invånare för att inhandla något jag hittat på blocket.
Mannen som jag skulle handla av pratade dålig Svenska så en gravid dotter som bodde i lägenheten tolkade.
TV stod på med någon arabist kanal och jag kommenterade det inslaget om IS.
Pappan var och hämtade något att bjuda på i köket och dottern som då för tillfället var mer pratsam och öppenhjärtig berättade att det fanns uppskattningsvis 30 talet IS sympatisörer på denna ort som hon kände till. Om både jag och mitt sällskap fattade det rätt så var detta alltså mestadels andra generationens invandrare hon avsåg.
Vi diskuterade inte vidare med henne utan gjorde upp affären med hennes pappa och åkte därifrån.
Så jag köper rakt av att det finns sovande IS celler i Sverige tyvärr.
Citera
2014-11-17, 12:29
Medlem
Vossevangens avatar
Denne nyheten er postet allerede kl.06.37 på eksisterende tråd om IS i Sverige:

(FB) ISIS i Sverige. Vilka är dom och var bor de?

Hvorfor lage ny tråd om 1 stk. uttalelse om IS i Sverige, når det allerede har existert tråd i flere uker om samme tema? Trådene kan slås sammen.
Citera
2014-11-17, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vossevangen
Denne nyheten er postet allerede kl.06.37 på eksisterende tråd om IS i Sverige:

(FB) ISIS i Sverige. Vilka är dom och var bor de?

Hvorfor lage ny tråd om 1 stk. uttalelse om IS i Sverige, når det allerede har existert tråd i flere uker om samme tema? Trådene kan slås sammen.

Med det resonemanget så skulle det aldrig behövas skapa nya trådar, då det redan finns trådar som överblickar temat man efterfrågar.

Tycker dessa uttalanden var värt en egen tråd.

Ursäktar OT
Citera
2014-11-17, 12:52
Medlem
Haha ytterligare cia/sionist propaganda. Undrar vem den här mystiske "avhopparen" är. Och undrar varför en jihadist skulle ha Sverige högst upp på sin lista av antiislamiska mål, när detta land uppvisar störst tolerans och var det första landet att erkänna Palestina? "vink vink". Vem kan ha motiv att "straffa" Sverige för detta antisionistiska beteende?

Skulle köpa att man kanske angriper Frankrike/England då dessa länder, i synnerhet Frankrike, totalstyrs av Sionister och har en väldgit anti-islamisk hållning, men Sverige och Norge? Cui bono????

Känns som att en false flag är på väg, kanske en serie? Vem vet? Tror dock inte cia/mossad/mi5 har förmåga att penetrera Sverige, men kan tänka mig att nått köpcenter sprängs upp i USA, och då är det bara att sätta igång krigstrummorna.

AL-bagdadi har redan exponerats som en cia/mossad bluff, ISIS flaggor tillverkas i Tel Aviv, och konstigt nog har inte ISIS uttryckt något hot mot Israel, utan hittils har man bara slaktat andra muslimer.

"vink vink vink vink vink vink"
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in