2014-11-15, 18:56
Medlem
yasers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Då är vi av olika åsikt. Och jag har umgåtts med honom mycket, så sitta läsa fup om någon jag känner, det kan någon annan göra.

Har du läst den eller inte? Konstigt resonemng enligt mig, för du borde vara angelägen att göra det "rent" runtomkring dig själv i första hand.. Det är inte min åsikt, utan fakta som finns svart på vitt..
Citera
2014-11-15, 19:03
Medlem
rage-xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
vem e det som blivit skjuten?

hazim salih
Citera
2014-11-15, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yaser
Har du läst den eller inte? Konstigt resonemng enligt mig, för du borde vara angelägen att göra det "rent" runtomkring dig själv i första hand.. Det är inte min åsikt, utan fakta som finns svart på vitt..

Det Xtro menar är att han känner Mehdi som han gör själv och inte från någon FUP eller dom. Vad som står där spelar ingen större roll eftersom han "dömer" Mehdi från det han vet genom att ha umgåtts med honom och eftersom han inte där funnit något negativt struntar han i att det finns något eventuellt negativt. Låter som filosofi kanske men men. Men kan inte du redogöra för vad han gjort istället för att tala runt det.
Citera
2014-11-15, 20:10
Medlem
yasers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tellusstar
Det Xtro menar är att han känner Mehdi som han gör själv och inte från någon FUP eller dom. Vad som står där spelar ingen större roll eftersom han "dömer" Mehdi från det han vet genom att ha umgåtts med honom och eftersom han inte där funnit något negativt struntar han i att det finns något eventuellt negativt. Låter som filosofi kanske men men. Men kan inte du redogöra för vad han gjort istället för att tala runt det.

Jag vill inte påverka er syn på om det är gol eller inte....

Enligt mig så har han pratat, inget snack om den saken... Undersök saken och bilda er egen uppfattning så ska vi se att vi kommer vara överens... Inget liten grej jag sitter och skriver så skapa er egen uppfattning efter faktan som finns hos tr.
Citera
2014-11-15, 20:20
Medlem
Citat:

Enligt mig så har han pratat, inget snack om den saken... Undersök saken och bilda er egen uppfattning så ska vi se att vi kommer vara överens... Inget liten grej jag sitter och skriver så skapa er egen uppfattning efter faktan som finns hos tr.
Är det detta du menar? (FB) Golare i klubbar och organisationer

Vet inte vad det är och ingen har lagt upp något
Citera
2014-11-15, 21:09
Medlem
yasers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tellusstar
Är det detta du menar? (FB) Golare i klubbar och organisationer

Vet inte vad det är och ingen har lagt upp något

Ja.
Citera
2014-11-15, 21:35
Medlem
azlots avatar
Citat:

Undra vad M har gjort dig och ditt rövhål.

Men vad som föreligger och vad som bestämdes mellan han och hans målskamrat om vad dom skulle säga som båda va med på det vet du inget om. Ta reda på hela sanningen då skulle du veta bättre.

Dömt gjort av honom för det kommer o följa han men han och Ali D var med på det.

Bekräftat från Ali D själv sen länge
Citera
2014-11-15, 23:04
Medlem
rage-xs avatar
Minns när Mehdi stod i dörren på Og haket vid biljardpalatset.Ali och serberna kom dit en kväll för att plocka med Mehdi .När han förstod vad klockan var slagen så börja han skrika som en kärring.Mehdi gjorde i byxorna många år senare när han sprang på en av Alis serber.Inte bara Mehdi många i Gbg gjorde det
Citera
2014-11-15, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rage-x
Minns när Mehdi stod i dörren på Og haket vid biljardpalatset.Ali och serberna kom dit en kväll för att plocka med Mehdi .När han förstod vad klockan var slagen så börja han skrika som en kärring.Mehdi gjorde i byxorna många år senare när han sprang på en av Alis serber.Inte bara Mehdi många i Gbg gjorde det

Vem är "ali"/mehdi och serberna?? snackar vi om M falangen nu eller? JAg hänger inte med alls.
Citera
2014-11-16, 00:03
Medlem
yasers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av azlot
Undra vad M har gjort dig och ditt rövhål.

Men vad som föreligger och vad som bestämdes mellan han och hans målskamrat om vad dom skulle säga som båda va med på det vet du inget om. Ta reda på hela sanningen då skulle du veta bättre.

Dömt gjort av honom för det kommer o följa han men han och Ali D var med på det.

Bekräftat från Ali D själv sen länge

Mig har han inte gjort nåt alls... Varför ställer du ens frågan?

Finns säkert en tråd för homosexualitet, skriv av dig där....

Detta har Al# sagt till sin omgivning:Så länge jag inte säljer tjockisen så har jag han runt lillfingret!!!
Då har dom diskuterat just detta fall...
Varför skulle Al# gå runt och sprida sånt "skitsnack"??
Senast redigerad av yaser 2014-11-16 kl. 00:07.
Citera
2014-11-16, 00:28
Medlem
rage-xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vidi-Sine
Vem är "ali"/mehdi och serberna?? snackar vi om M falangen nu eller? JAg hänger inte med alls.

Vi pratar om Ali Dashitpour som Mehdi golade ner,Ali hade en grupp Serber från Belgrad när kriget pågick mellan albanerna-OG
Citera
2014-11-16, 02:54
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rage-x
hazim salih

ok vem är denne Hazim? Varför säger de han spelat allan sista tiden?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in