2014-11-15, 18:49
Medlem
LT10s avatar
Marcus Sörensen en hjälte. Marcus Nilson en h*ra. Slut på meddelandet.
Citera
2014-11-15, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Grattis Anders Forsberg. Nu har du tappat mitt förtroende helt. Att släppa in 3 mål i boxplay, och dessa onödiga utvisningar i slutet av matcherna samt att nu ha släppt in ett avgörande mål i sluminuterna för tredje gången denna säsongen är droppen nu för mig. Forsberg klarar helt enkelt inte av att få det här laget att tända till.

Äh, löjligt att skylla detta på Anders Forsberg. Det här är en fråga om att Modo har ett jävla skitlag. Det finns i princip två bra forwards, några få bra backar och en målvakt som borde vara bättre än han är. Där har du problemet. Inte A. Forsberg.

Anders Forsberg är troligen den coach som passar Modo bäst på alla sätt och den coach som kan få Modo att vara ett top 6-lag inom några år. Jag kommer förlora allt förtroende för Svartvadet och resten av ledningen i Modo om de gör sig av med honom.
Citera
2014-11-15, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OCB-Filtret
Äh, löjligt att skylla detta på Anders Forsberg. Det här är en fråga om att Modo har ett jävla skitlag. Det finns i princip två bra forwards, några få bra backar och en målvakt som borde vara bättre än han är. Där har du problemet. Inte A. Forsberg.

Anders Forsberg är troligen den coach som passar Modo bäst på alla sätt och den coach som kan få Modo att vara ett top 6-lag inom några år. Jag kommer förlora allt förtroende för Svartvadet och resten av ledningen i Modo om de gör sig av med honom.
Allt är givetvis inte Forsbergs fel, men du ser väl hur inaktiv han är och hur han ständigt envisas med att säga att vi spelar bra trots att det är tvärtom? Jag tror inte heller vi blir ett kvallag med A Forsberg men jag vill se att det görs något åt disciplinen och att alla dessa insläppta mål i slutet av matcherna som gör att vi till slut förlorar matcherna upphör. Vi kan inte vänta tills sista perioden innan vi börjar spela hela tiden. Jag kan acceptera ATT vi förlorar men det är inte okej att vakna så sent i matcherna hela tiden. Sedan tycker inte jag att vårat lag är så himla dåligt egentligen. Det är för få som tar för sig helt enkelt.
Citera
2014-11-15, 19:29
Medlem
von_Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4tt145
Linus Hultström, finns inte ord alltså. Vilken kung.

Så jävla viktig värvning. Har vänt på hela laget. Spelskickligaste backen innan hans ankomst var målramen. Hultström går in och spelar halva matcherna och låter övriga invalider göra det de själva är bra på.

FBK kommer såklart inte tillbaka till botten men Brynäs verkar usla och Modo är åtminstone idag en tragisk samling nollor förutom fittnyllet. Vore ju kul att hålla oss någorlunda nära dessa lag så det åtminstone finns en anledning att vinna.
Citera
2014-11-15, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Grattis Anders Forsberg. Nu har du tappat mitt förtroende helt. Att släppa in 3 mål i boxplay, och dessa onödiga utvisningar i slutet av matcherna samt att nu ha släppt in ett avgörande mål i sluminuterna för tredje gången denna säsongen är droppen nu för mig. Forsberg klarar helt enkelt inte av att få det här laget att tända till.

Inte visste jag att Forsberg stod i Modos mål
Det är nog dax för Svartvadet att värva in en ny målis och ett helt nytt lag nu.

Att förlora mot Leksand är aldrig ok.
Citera
2014-11-15, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av von_S
Så jävla viktig värvning. Har vänt på hela laget. Spelskickligaste backen innan hans ankomst var målramen. Hultström går in och spelar halva matcherna och låter övriga invalider göra det de själva är bra på.

FBK kommer såklart inte tillbaka till botten men Brynäs verkar usla och Modo är åtminstone idag en tragisk samling nollor förutom fittnyllet. Vore ju kul att hålla oss någorlunda nära dessa lag så det åtminstone finns en anledning att vinna.

Nej du har så rätt. Färjestad spelar final i vår. Som så oftast
Citera
2014-11-15, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jeremy Roenick
Inte visste jag att Forsberg stod i Modos mål
Det är nog dax för Svartvadet att värva in en ny målis och ett helt nytt lag nu.

Att förlora mot Leksand är aldrig ok.
Vi måste värva, den är glasklart, inte om en vecka inte om en månad utan nu på en gång. Om det nu är så dött på marknaden så får vi väl ta in Cumiskey igen, men hellre det än att vårt försvarsspel är obefintligt hela tiden. Och gärna en ny röst i båset också, alt en som kan backa upp Forsberg.
Citera
2014-11-15, 20:28
Medlem
m4tt145s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeremy Roenick
Nej du har så rätt. Färjestad spelar final i vår. Som så oftast
FBK åker ut i play in mot LHC, gissar jag på.
Citera
2014-11-15, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m4tt145
FBK åker ut i play in mot LHC, gissar jag på.
Färjestad kommer placera sig i topp 6. Så i play in åker man inte ut.
Jag är bom säker på att det blir final denna säsong också.
Citera
2014-11-15, 20:54
Medlem
Displaceds avatar
Skönt att tvåla dit serieledaren, Tommy är bäst, SM-Guld, blablabla.
Citera
2014-11-15, 20:56
Medlem
Stegens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Displaced
Skönt att tvåla dit serieledaren, Tommy är bäst, SM-Guld, blablabla.
Fast tycker fortfarande vi ska värva Brendl.

Och sparka Sundlöv.
Citera
2014-11-15, 21:04
Medlem
Karol.s avatar
Skönt att vi ligger på kvalplats nu, där vi hör hemma.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in