Citat:
Ursprungligen postat av
Glisseur
Alltså herregud, har sett hela skiten nu och läst kommentarerna. Jag blir så jävla trött på gnälliga människor, varför i helvete tror hon att andra ska finansiera hennes mensande? Din lille fjant, skärp dig och skaffa dig ett jobb istället för att videoblogga om att du vill ha gratis prylar.
Nej, jag tycker faktiskt att detta är väldigt fjantigt. Varför är folk så jäääävla gnälliga? är hela befolkningen född med en silversked i mun eller?
Jag har inte sett videon, men en som framstår som fånig och gnällig är du

Anledningen till att vi inte ska bidra med runkpapper till dig är bl.a. för att du inte måste runka (men är inte valfritt) samt att du kan lägga din sats i handfatet eller på annat valfritt ställe.
Citat:
Ursprungligen postat av
Ballesteros
Alla tjejer kan få en menskopp när dom fyller 10. Grattis.
Bra förslag, men som jag förstått det passar det långt ifrån alla. T.ex. har jag hört flera som helt enkelt blöder för mycket för att det ska vara praktiskt möjligt och/eller att den inte sitter på plats om man utför vissa aktiviteter. Sen kan jag tänka mig att det inte är så praktiskt om man t.ex. har en lång arbetsdag eller ska åka flyg under många timmar.
Citat:
Ursprungligen postat av
rankov
upplys mig.
Ingen ide att ge bidrag för något som är nästintill gratis, du använder pappret för att torka dig i röven, så köp något oblekt ICA-basic... Men framförallt för att i stort sett alla har avföring, så varför ska vi ge bidrag/subventionera något sådant?