2014-11-15, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Så där uttrycker sig bara en besviken fd medlem, han nämner bara saker som de som endast sett den sidan själva vet om, han kan omöjligt vara en glad vanlig medlem, det märks direkt. Killen känner sig sviken och men fattar inte att man måste tillföra något. Han skulle nyanserat det mer för då skulle det bli trovärdigare, men nu ser man igenom den bittra fasaden som inte längre tillhör klubben och anser att han inte fått den chansen han förtjänar. Bara det med att han varit livrädd och allt säger mycket, vem fan är det med rent mjöl i påsen? Dåligt psyke och anledningar till att vara livrädd talar sitt tydliga språk.

Du har så rätt.
Denna individ har vänt sig till Gt eller Expressen kan det vara någon från GBG.

Sebastia* fd Bmc och blåsaren

Eller Mikae* fd Bmc och SD politikern
Senast redigerad av vanto 2014-11-15 kl. 15:41.
Citera
2014-11-15, 16:10
Medlem
Den man i 25-årsåldern som sköts i Malmö natten mot lördag är en högt uppsatt person inom Bandidos.

Enligt en person med god insyn i Malmös kriminella gäng har mannen under senare tid uppträtt på ett provocerande sätt.

http://www.expressen.se/kvallsposten/bandidosledare-skjuten-i-malmo/
Citera
2014-11-15, 16:14
Medlem
Vilka ligger BMC i krig med nere i Malmö ryktas om att dom står M-Falangen väldigt nära och att
K-falang sidan vågat sig tillbaka till Malmö.

Citera
2014-11-15, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kycklingfestnu
Vilka ligger BMC i krig med nere i Malmö ryktas om att dom står M-Falangen väldigt nära och att
K-falang sidan vågat sig tillbaka till Malmö.

Gött att det händer något i de kretsarna!!

Citat:
Vittnen på plats ska ha gjort gällande att den skjutne blivit jagad av tre beväpnade män och att flera skott avlossats mot mannen.

Enligt Maya Forstenius finns det i nuläget ingen som är misstänkt för skjutningen som rubriceras som mordförsök.
Citera
2014-11-15, 16:21
Medlem
Han vårdas på sjukhus. Man har ännu inte kunnat prata med den skadade, säger Maya Forstenius, pressinformatör på polisen i Skåne.

http://www.sydsvenskan.se/malmo/allvarligt-skadad-i-skottlossning/
Citera
2014-11-15, 16:23
Medlem
Polisen mottog klockan 02.21 ett larm om en skottlossning.
- Det ska ha skett på en parkeringsplats, säger polisens vakthavande befäl Mikael Lind.

Är mannen känd sedan tidigare för någon kriminell verksamhet?
- Det vill jag inte uttala mig om.

http://www.skanskan.se/article/20141115/MALMO/141119486/1004/-/25-aring-allvarligt-skadad-i-skottlossning
Citera
2014-11-15, 16:23
Medlem
johnthedickholmess avatar
vem e det som blivit skjuten?
Citera
2014-11-15, 16:45
Medlem
yasers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gangstersmurfen
Den man i 25-årsåldern som sköts i Malmö natten mot lördag är en högt uppsatt person inom Bandidos.

Enligt en person med god insyn i Malmös kriminella gäng har mannen under senare tid uppträtt på ett provocerande sätt.

Det går bra nu....
Tydligen så går kulor igenom "skydds"västen
Det här var väl väntat efter incidenterna senaste månaderna runt omkring honom?
Citera
2014-11-15, 17:10
Medlem
Citat:
M'''i är ingen som blev tuff pga av västen, han är från orten och han är det han utger sig för att vara. Dessutom besitter många viktiga egenskaper som är nyttiga för klubben, och nu är han bland de högsta, vilket inte är det minsta förvånande.

Hur många i HA var galna och tunga i stan i 20-års åldern, utan ngt gäng i ryggen? Sedan har han gjort en sak som inte många skulle våga, så mycket kan säga, men han är där han är av en anledning.
Han backade inte mot OG 2002-det säger väldigt eftersom OG var stora då så att starta krig mot dom betraktades som självmord typ så visst är det som du säger.
Om han var tung bland kriminella i Göteborg innan det i mitten av 90-talet låter jag vara osagt. Finns de som hävdat motsatsen här men men.
Citera
2014-11-15, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tellusstar
Han backade inte mot OG 2002-det säger väldigt eftersom OG var stora då så att starta krig mot dom betraktades som självmord typ så visst är det som du säger.
Om han var tung bland kriminella i Göteborg innan det i mitten av 90-talet låter jag vara osagt. Finns de som hävdat motsatsen här men men.
Han drev ju krog och härjade, i unga år, strax över 20, och då var han en tuffing. Vad som står här känns inte så spännande.
Citera
2014-11-15, 17:33
Medlem
yasers avatar
Citat:
Han drev ju krog och härjade, i unga år, strax över 20, och då var han en tuffing. Vad som står här känns inte så spännande.

Du gillar att läsa, beställ dom och fup i fallet med olaga frihetsberövande så kan vi fortsätta diskussionen sen... Det är spännande det lovar jag...
Tror du Meh#i byggt upp BMC, han har beordrat men mycket annat har hans gamla "bröder" GJORT..
Jag vet mycket väl vad han har gjort och därav jag inte kan ha "respekt" för honom..
Citera
2014-11-15, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yaser
Du gillar att läsa, beställ dom och fup i fallet med olaga frihetsberövande så kan vi fortsätta diskussionen sen... Det är spännande det lovar jag...
Tror du Meh#i byggt upp BMC, han har beordrat men mycket annat har hans gamla "bröder" GJORT..
Jag vet mycket väl vad han har gjort och därav jag inte kan ha "respekt" för honom..
Då är vi av olika åsikt. Och jag har umgåtts med honom mycket, så sitta läsa fup om någon jag känner, det kan någon annan göra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in