2014-11-14, 03:00
Medlem
Berny Pålsson
1 h*·*

Nu börjar jag bli riktigt trött på killar som skriver och kommer med sexuella förslag. JAG ÄR UPPTAGEN OCH VÄLDIGT NÖJD MED ATT TILLHÖRA ANDREAS. Han ger mig allt och met därtill. Vill och behöver inga loosers som envisas med att fråga fast ni vet att jag är lyckligt upptagen. Ge er. Ni förnedrar er bara. Jag har en riktig man som vet hur han tillfredställer och tar hand om sin kvinna. Andreas du är allt jag någonsin vill ha. Du gör mig lycklig på precis alla sätt.

Alla dessa "jävla kukbärare" alltså. Lämna Berny ifred! Hon är en sexgudinna utan dess like men nu får ni faktiskt hålla er i skinnet för hon ÄR UPPTAGEN OCH VÄLDIGT NÖJD MED ATT TILLHÖRA ANDREAS.
Senast redigerad av transparent113 2014-11-14 kl. 03:26.
Citera
2014-11-14, 03:25
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av transparent113
Han ger henne allt och met(h) därtill

Ja - vilken kille vill inte ha en sönderknarkad borderlinebrud i en LSS-lägenhet liksom, som dessutom varit prostituerad och har haft ett förgånget med heroinsprutor. Alla står på rad.

Berny får HEP-C låta väldigt attraktivt.
Citera
2014-11-14, 03:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Ja - vilken kille vill inte ha en sönderknarkad borderlinebrud i en LSS-lägenhet liksom, som dessutom varit prostituerad och har haft ett förgånget med heroinsprutor. Alla står på rad.

Berny får HEP-C låta väldigt attraktivt.

De hänger som klasar i hasorna på henne. "Pleeeease queen Berny, be mine!!"
Citera
2014-11-14, 16:58
Medlem
Antitrinitarians avatar
Åh, så gärna jag skulle vilja se en skärmpdump på Bernys inkorg på Facebook. Det är ju inte så att alla dessa penisbärare trakasserar henne öppet direkt, så jag antar att alla hennes hunks skriver privat.

Åh, nu har hon ju lagt ut ett nytt litet sånt där klipp. Min favoritbild är nog Andreas selfie i tandkrämsfläckig badrumsspegel.
Senast redigerad av Antitrinitarian 2014-11-14 kl. 17:02.
Citera
2014-11-14, 17:02
Medlem
Imeldas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antitrinitarian
Åh, så gärna jag skulle vilja se en skärmpdump på Bernys inkorg på Facebook. Det är ju inte så att alla dessa penisbärare trakasserar henne öppet direkt, så jag antar att alla hennes hunks skriver privat.

Det är så himla jobbigt. Jag har preciiiis samma problem. ALLA vill ha mig.

Nej, på riktigt så verkar bernys hybris ha tagit bibliska proportioner. På de senaste bilderna hon har lagt upp ser hon ut som en rysk prostituerad av det sämre slaget. Jag kan på riktigt inte förstå hur NÅGON kan ligga med härket.
Citera
2014-11-14, 17:47
Medlem
habilgerbils avatar
Jag undrar om hon trollar oss. Möjligheten finns ju att hon snappat upp vad som stör oss och multiplicerat det till synes helt oironiskt för att provocera oss och sedan kunna skratta åt att vi gick på det. Jag menar. Seriöst. Det hela är så obekvämt att följa att jag inte vet var jag ska bli av med alla känslor. Skyller på att jag är kräksjuk.
Citera
2014-11-14, 19:21
Medlem
Littlepaw13s avatar
LEAVE BÖRNY ALONE som internet skulle ha sagt.

Men snälla vänner, kan vi inte diskutera flipagram filmen berny gjort.
kan vi inte ta en sekund att prata om musiken, kompositionen och. Alla. Jävla.SELFIES.

åh. Herregud.
Jag kan fan inte andas.

Jag tycker det är fantastiskt att dom är kära, missförstå mig inte. Men när vuxna människor väljer det mest banala sätt dom kan komma på för att trycka upp nämda lycka i ansiktet på omvärlden brister det för mig. Det är FÖR roligt.

Det kanske är såhär folk gör men fortfarande AHAHAHAHAHAHAH

http://flipagram.com/f/LtHZ7xQRa4
Citera
2014-11-14, 19:50
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Littlepaw13

Passar ju perfekt ihop med klippet hon gjorde till Stripperella:

https://www.youtube.com/watch?v=L8WxTaCyFPc
Citera
2014-11-14, 20:00
Medlem
Littlepaw13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Passar ju perfekt ihop med klippet hon gjorde till Stripperella:

https://www.youtube.com/watch?v=L8WxTaCyFPc

Åh nej, åh nej.
Det finns inte kvar. Jag tänker dock ta mig friheten att föreställa mig det.

Men tillbaks till flipagrammet,
VARFÖR?
Citera
2014-11-14, 20:11
Medlem
Antitrinitarians avatar
Citat:

Hahaha, men alltså, bilden på Andreas vid 1.11...
Citera
2014-11-14, 20:19
Medlem
BenHornes avatar
Citat:
LEAVE BÖRNY ALONE som internet skulle ha sagt.

Men snälla vänner, kan vi inte diskutera flipagram filmen berny gjort.
kan vi inte ta en sekund att prata om musiken, kompositionen och. Alla. Jävla.SELFIES.

åh. Herregud.
Jag kan fan inte andas.

Jag tycker det är fantastiskt att dom är kära, missförstå mig inte. Men när vuxna människor väljer det mest banala sätt dom kan komma på för att trycka upp nämda lycka i ansiktet på omvärlden brister det för mig. Det är FÖR roligt.

Jag tänkte precis skriva att Imelda allt kan lugna ner sig lite i sina horanklagelser, men ta mig fan, det där måste förtryckas med alla medel möjliga. Att göra något sånt där, som fenomen, måste utrotas ur människans kultur för att vi någonsin ska kunna kolonisera mars, typ. Börny måste vara den mest självupptagne människan någonsin.
Citera
2014-11-14, 20:21
Medlem
Yerzs avatar
Varför inte diskutera striperellas nya profilbild på fb.
Sminket, brösten upptryckta till hakan med synliga vårtgårdar, de vita sminket och den bruna pannan, de orangea naglarna och de rödsprängda ögonen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in