Citat:
Ursprungligen postat av
llimaJ
Hej. Detta är min 3:e eller 4:e dag utan Sub och jag känner ingen speciell avtändning.
Jag har tagit morfin så som, tram och oxycontin i högadoser i 5 år, sen i 3-4 år tog jag sub 12-24mg dagligen.
Nu har jag flyttat och tagit mig långt bort från drogerna. Men jag har tänkt göra en egen nertrappning:
Jag har 10 kartor 200mg depot tramadol, ngra kartor 50mg kapslar, 40 st 5mg Oxycodon.
Tror ni jag klarar av detta? Jag är livrädd att AT'n ska komma från Subben den är så jävla extrem. Därför började jag ta tram direkt efter första dagen jag inte hade sub.
Vore jätte snällt om någon kunde säga att det jag gör är bra eller dåligt?
Andra idéer lyssnar jag också på.
Mitt liv hänger på detta, min familj och vänner står bakom mig och tror på mig, vissa vill jag ska in på hem men jag säger att jag klarar det på egen hand så länge jag bor ensam vilket jag gör i en etta.
Nej, det tror jag inte. Såvida du inte kan få tag på bättre saker att trappa ner med.
Jag tycker tram inte alls hjälper vid bup-at/abs. Vilket också står i FASS. En drös med 5mg oxy är perfekt. Ta några varje dag och sen mindre och mindre. Så gjorde jag. Jo, jag hade lite benso också och bra sömnmedel. Lyrica också... Det var så jag fixade det efter många år.
Men det är j-t bra att du har isolerat dig iväg från drogerna. Förmodligen så kommer du ändå att ta bilen påverkad och försöka svore whatever sen när det är som värst; fastän du inte vet var man scorar kanske.
Marijuana och sedermera sprit är nästan ett måste. Så var det för mig. Det är 2-3 helvetiska veckor.
Det kanske låter lite trist, men det är för lite motmedel ändå du har. Trammen är ju värdelös, och sen måste du ha benso (helst både ikto, xanor, och stess) och bra sömnmedel.
Vi är ju olika som tur är. Vi får hoppas att du är starkare än mig att kicka själv.