2014-11-13, 21:37
Medlem
z0mgpl0xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mysteriousstranger
Vad är det som är tråkigt med Leo jämfört med t.e.x. Matthew McConaughey?
Leo spelar likadant i varje film han är med i. Visst, det gör ju John Wayne, Klaus Kinski, Bruno S och Takeshi Kitano också, men de gör det mycket bättre.
2014-11-13, 23:12
Medlem
Mysteriousstrangers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av z0mgpl0x
Leo spelar likadant i varje film han är med i. Visst, det gör ju John Wayne, Klaus Kinski, Bruno S och Takeshi Kitano också, men de gör det mycket bättre.

Kan hålla med om pedofilen Klaus Kinski och Bruno S och John Wayne. Tycker dock inte Takeshi Kitano är en sådan djävla bra skådeseplare. Visst han är stabil men Leo och Yun-Fat Chow tycker jag klart bättre om.
2014-11-13, 23:13
Medlem
Citat:
Kan hålla med om pedofilen Klaus Kinski och Bruno S och John Wayne. Tycker dock inte Takeshi Kitano är en sådan djävla bra skådeseplare. Visst han är stabil men Leo och Yun-Fat Chow tycker jag klart bättre om.

Håller med om att DiCaprio tveklöst är en skickligare skådespelare än Kitano.
2014-11-13, 23:55
Medlem
P.Gs avatar
Citat:
Är inte McConaugheys (post rom-com) roller väldigt lika varandra?
2014-11-14, 09:22
Medlem
z0mgpl0xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P.G
Nej.
2014-11-14, 09:27
Medlem
z0mgpl0xs avatar
Citat:
Men vad fan, du sa ju själv att det inte skulla vara en lista med de BÄSTA skådespelarna, utan ens favoriter.
2014-11-14, 14:28
Medlem
Citat:
Nej.

Är på P.G:s spår här. Dessutom snarlik accent i nästan alla sina "hits" på senare år, True Detective inkluderat, är inte det lite enformigt tycker du?
2014-11-14, 15:50
Medlem
Mysteriousstrangers avatar
Citat:
Men vad fan, du sa ju själv att det inte skulla vara en lista med de BÄSTA skådespelarna, utan ens favoriter.

Ber om ursäkt. Hade druckit en hel del alkohol igår, så jag får "skylla" på det.
2014-11-14, 16:07
Medlem
Rakiis avatar
Citat:

Gillar hans tidigare roller mera om jag ska vara ärlig, som Motorsågsmassakern 4 och A Time to Kill, men han har gjort bra roller på senare år även om det mest är True Detective som sticker ut mest, sen gillar jag inte direkt filmerna han spelar i numera, totalt ointressanta för mig.
2014-11-14, 16:29
Medlem
Soul Patrols avatar
Min lista tror jag blir nåt sånt här. De tre första överlägsna favoriter men
efter det är det inte ragnordnat.

Jeff Bridges
John Goodman
Joaquin Phoenix

Leo DiCaprio
Robert Mitchum
Sean Connery
Jean Reno
Ewan McGregor
Eric Stoltz
Edward Norton
Tom Hanks
Matt Damon
John Turturro
Denzel Washington

Robert De Niro
Dustin Hoffman
Jack Nicholson
Gary Oldman
Richard Dreyfuss
Kurt Russell
Jake Gyllenhaal
Andy Garcia
Charles Martin Smith
Jared Leto
Ryan Goslin
2014-11-15, 14:46
Medlem
z0mgpl0xs avatar
Citat:
Citat:
Ursprungligen postat av KaptenFantastisk
Är på P.G:s spår här. Dessutom snarlik accent i nästan alla sina "hits" på senare år, True Detective inkluderat, är inte det lite enformigt tycker du?
Manlig strippa, polis som extraknäcker som yrkesmördare, rymling som bor på en öde ö, aidssjuk homofobisk knarkare. Nej, jag tycker inte de rollerna är lika.
2014-11-15, 17:46
Medlem
Citat:
Manlig strippa, polis som extraknäcker som yrkesmördare, rymling som bor på en öde ö, aidssjuk homofobisk knarkare. Nej, jag tycker inte de rollerna är lika.

Poängen handlar givetvis om hur han spelar dem, inte vad de är.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in