2014-11-13, 19:13
Medlem
pannsexuells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cpt.Obvious
Tror varken att Ylva eller Michelle kommer långt efter om de inte till och med är dummare rent intellektuellt. Smartast lär ju överlägset vara Freddie sedan Alice och Kristian på delad tvåa om vi nu kollar till IQ.

Känns rätt omotiverat det du hävdar ur dig... Är Freddie smartast för att håller en låg profil eller?
Citera
2014-11-13, 20:13
Medlem
Hur många avsnitt finns egentligen på denna säsongen? Känns som att de är hur långt som helst.. Kommer ju personer in hela tiden! Förra året va 30 avsnitt.. VI är på 38:e
Citera
2014-11-13, 20:45
Medlem
Ferry31s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av loveboobs
Hur många avsnitt finns egentligen på denna säsongen? Känns som att de är hur långt som helst.. Kommer ju personer in hela tiden! Förra året va 30 avsnitt.. VI är på 38:e

Har för mig att det är 54 avsnitt, så det bör vara ca 5 veckor kvar då.
Citera
2014-11-13, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterj76
Nej, men det är större chans, och de får sämre genetik att förhindra ärftliga sjukdomar etc.

Vad du upprepar dig..

Källa på det där?
Citera
2014-11-13, 21:06
Medlem
paprikaflickans avatar
Måste säga att jag är sjukt besviken på denna säsongen. Förra säsongen var ju hur bra som helst, man lärde känna alla i gruppen, man lärde sig hata och älska dem och följde spänningen och dramat slaviskt kl 22 varje måndag till onsdag. Denna säsongen är ju bara sjukt tråkig på nåt sätt. Tråkiga och intetsägande människor som byts ut lite då och då, inte som att man bryr sig om vem som åker eftersom att man inte bryr sig om mer än typ två av människorna där inne.

Har det inte dessutom varit ofattbart mycket jokrar i år? Känns som ett dåligt beslut. Förra året var det ju mer en och samma grupp, och när det kom in en joker var det en fett stor grej som hände typ 5 ggr under säsongen. Nu måste det ju nästan ha kommit in typ 20 st jokrar? och är typ 2 st som är kvar från början. Tycker de gjort ett par dåliga beslut, som att göra dubbelt så många avsnitt, man hinner sluta bry sig.

Har slutat kolla helt men brukar mest gå in och titta på veckofinalen för att se vad som hänt. Kan man se tittarsifrorna nånstans?

Nä nu ska jag sluta ranta.
Citera
2014-11-13, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cpt.Obvious
Tror varken att Ylva eller Michelle kommer långt efter om de inte till och med är dummare rent intellektuellt. Smartast lär ju överlägset vara Freddie sedan Alice och Kristian på delad tvåa om vi nu kollar till IQ.

Det där var en gränslöst korkad kommentar. PH-nivå.
Citera
2014-11-13, 21:37
Medlem
BlodigDelfins avatar
Tror problemet med årets säsong är att det inte kom in rätt folk från början. Märks att produktionen vill hålla kvar de personer som vi tittare skapar band till och vill följa, och det är de som kommer in först eller tidigt. Förra året castade de rätt direkt med deltagare som Samir, Jeppe och Niklas som bidrog väldigt mycket. Men i år kan jag tycka att de har lyckats sämre med deltagarna, då de är mycket snällare och mest är ute efter vänskap och faktiskt inte att vinna spelet. Säga vad man vill om Kians och Calles spel, men allt de gör går ju ut på att ha kvar sina kompisar och sedan ha det gött på hotellet istället för att skicka ut de största hoten och komma längre själva. En kille som Kristian borde egentligen ha åkt för länge sedan eller blivit mer utnyttjad, då han kan vara sämsta spelaren i huset, men är lätt snällast och roligast och därför bara han håvar in immuniteter vecka efter vecka.
Citera
2014-11-13, 21:45
Medlem
Cpt.Obviouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Recoleta
Det där var en gränslöst korkad kommentar. PH-nivå.

Tack för en givande input!

Citat:
Ursprungligen postat av pannsexuell
Känns rätt omotiverat det du hävdar ur dig... Är Freddie smartast för att håller en låg profil eller?

Nja, personligen har jag fått den känslan att han är snäppet vassare än de övriga. Sen har han förvisso inte kläckt ur sig något dumt heller men han får inte särskilt mycket TV-tid så kanske är därför.
Citera
2014-11-13, 22:22
Medlem
SteveAngellos avatar
Abdi kommer in nästa vecka enligt säkra källor
Citera
2014-11-13, 23:24
Medlem
PermanentNojjas avatar
Hur ser en "vecka" ut på Paradise Hotel? Är det en faktisk vecka som de klipper ner till tre avsnitt, eller är det så att de tar in en ny deltagare så ofta som var tredje dag?
Citera
2014-11-13, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PermanentNojja
Hur ser en "vecka" ut på Paradise Hotel? Är det en faktisk vecka som de klipper ner till tre avsnitt, eller är det så att de tar in en ny deltagare så ofta som var tredje dag?

Varje avsnitt på Paradise är en dag (avsnitten börjar ju alltid med frukost ("BREEEEV"), sen fördriver det dagen, och slutar ofta i samband med ett fyllegräl/fyllesex på kvällen. En Paradisevecka är alltså tre dagar.
Citera
2014-11-14, 02:08
Medlem
PermanentNojjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drakenbakom
Varje avsnitt på Paradise är en dag (avsnitten börjar ju alltid med frukost ("BREEEEV"), sen fördriver det dagen, och slutar ofta i samband med ett fyllegräl/fyllesex på kvällen. En Paradisevecka är alltså tre dagar.

Det var det jag tänkte, tog mig dock ett tag innan jag insåg detta. Innan fick jag för mig att vi såg en sammanfattning av sju dagar varje vecka..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in