Citat:
Ursprungligen postat av
vivalaboeg
Tror de är lite plastigt trimm trabiga... adidas x barbour är jävligt överprissatta enligt min mening. För 1300:- till 1600:- som Barbour co-laben kostar så får du ett par sjuka New Balance som är med stor marginal mycket bättre på alla plan än något Adidas och instagram-hypen trycker upp i ansiktet på er.
Har själv köpt 2 par Stockholm och ett par Bern i helgen och börjar ångra mig innan jag ens fått hem dem. Har typ 35-40 par Adidas Originals och några få New Balance men föredrar NB alla dar i veckan sedan ett år tillbaka.
Okej tack för svar. Skippar dom. Har faktiskt aldrig ägt ett par NB, tycker inte de är snygga ärligt talat, fult märke "N" Men hittade ett par där märket var samma färg som skorna, ska köpa såna. Klart NB är skönare än Adidas då det är originals som bara uppdaterar gamla modeller medan NB uppdaterar hela tiden? Kan ha fel men då gjorde väl NB helt enkelt skönare skor från första början. Adidas originals Zx-serie är dock jävligt bekväma. Kom inte in på krogen nykter förra veckan pga att jag hade "gympadojor" helsvarta tom. så är i rage-mode att köpa ännu fler.
Får man med hamburg-lappen eller vad fan man ska kalla det i alla färgkombinationer? Tappat min. Ska sälja mina blå-vita som jag iofs knappt använt, om man nu kan få nåt för dom och kanske köpa annan färg.
Btw. så har jag 52 i CP och XL i SI så 52 motsvarar XL.