2014-11-10, 10:13
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Nej, du frågade var det stod "bara händerna".
Nej, jag frågade efter belägg på påståendet - dessutom på en linje som du försökt fortsätta hävda .. att KJ skulle sakna styrka ...

Du är bortgjord som vanligt helt enkelt.

Fotot du länkar till berättar ingenting om hans fysiska styrka och ingenstans framgår det att han skulle ha använt enbart händer och styrka - tvärtom, det framgår klart att verktyg använts vid styckningen.
Citera
2014-11-10, 10:16
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Nej, jag frågade efter belägg på påståendet - dessutom på en linje som du försökt fortsätta hävda .. att KJ skulle sakna styrka ...

Du är bortgjord som vanligt helt enkelt.

Fotot du länkar till berättar ingenting om hans fysiska styrka och ingenstans framgår det att han skulle ha använt enbart händer och styrka - tvärtom, det framgår klart att verktyg använts vid styckningen.
Du frågade inte efter belägg, du frågade "Var står det?":
Citat:
Med bara händerna?
Var står det? Varför förvränger du det som står

Det har skett hårda hugg och sedan har benen och händerna brutits av. Det kan inte uteslutas att flera olika föremål använts.

Och ja, han ser definitivt ut att besitta den kraften - givet att små fruntimmer klarar att stycka djur...
Citera
2014-11-10, 10:19
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Återigen hoppas du att läsare skall vara läsinkompetenta så att du kan vränga dina insinuationer och påståenden till vad som passar dig.
Det framgår klart att frågan är retorisk - vilket också följs upp med ett rent påstående om lojalitet gentemot vänner..
Frågan var inte alls retorisk, jag hoppades på ett svar. Att du tolkar den som retorisk beror på dig.
Citera
2014-11-10, 10:24
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Du frågade inte efter belägg, du frågade "Var står det?":
Med bara händerna?
Var står det?

Du svarar med att länka till en medlem ..

Inlägget jag ifrågasatte var inte ens riktat till den medlemmen utan till en annan som konstaterade att KJ kommer vara ute i samhället igen om fem år -- och som i princip säger att det är ren löja med detta försöka att framställa KJ som fysiskt oförmögen:

(FB) Boden: Mordet på Vatchareeya Bangsuan (Länk till sammanfattning i trådstarten)

Ditt svar på det är en bild och en fråga om han skulle kunna bryta lårben med bara händerna ..

Sluta göra bort dig genom att trassla in dig i ytterligare lögner nu..
Citera
2014-11-10, 10:26
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Frågan var inte alls retorisk, jag hoppades på ett svar. Att du tolkar den som retorisk beror på dig.
Frågan är retorisk och i ett senare inlägg har du gjort lojalitetsargumentet till en sanning .. Återigen ett osnyggt försök att ljuga dig bort från det du själv sagt.
Citera
2014-11-10, 10:29
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Med bara händerna?
Var står det?

Du svarar med att länka till en medlem ..

Inlägget jag ifrågasatte var inte ens riktat till den medlemmen utan till en annan som konstaterade att KJ kommer vara ute i samhället igen om fem år -- och som i princip säger att det är ren löja med detta försöka att framställa KJ som fysiskt oförmögen:

(FB) Boden: Mordet på Vatchareeya Bangsuan (Länk till sammanfattning i trådstarten)

Ditt svar på det är en bild och en fråga om han skulle kunna bryta lårben med bara händerna ..

Sluta göra bort dig genom att trassla in dig i ytterligare lögner nu..
Ja, jag länkade till en medlem för det var hen som hade skrivit det du frågade efter.
Citera
2014-11-10, 10:46
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ja, jag länkade till en medlem för det var hen som hade skrivit det du frågade efter.
Medlemmen har i det inlägget skrivit något som du tagit fasta på och driver som en sanning - men inte ens i det inlägget talas om att bryta lårben enbart med händerna .. Det är helt och hållet din egen konstruktion av sanningen.

Jag bad om belägg för den konstruktion som du försökte driva som sanning - vilket jag givetvis inte fick eftersom dina påhittade scenarier inte har belägg någonstans.
Citera
2014-11-10, 10:47
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Medlemmen har i det inlägget skrivit något som du tagit fasta på och driver som en sanning - men inte ens i det inlägget talas om att bryta lårben enbart med händerna .. Det är helt och hållet din egen konstruktion av sanningen.

Jag bad om belägg för den konstruktion som du försökte driva som sanning - vilket jag givetvis inte fick eftersom dina påhittade scenarier inte har belägg någonstans.
Medlemmen skrev något som jag ifrågasatte.
Citera
2014-11-10, 10:51
Medlem
micro113s avatar
Citat:

Citat:
Nej, inlägget du länkar till har ingen koppling till ditt inlägg om bild och ifrågasättande om huruvida kan knäcka ben med händerna ... Det du gör nu är en ren efterhandskonstruktion ..

Dock - KJ bröt inga ben enbart med händerna - vilket till och med du till slut tycks ha insett - och därmed faller kravet på att KJ skulle behöva besitta styrka nog för det ...

Då är vi överens om det alltså ...

Det som nu är önskvärt är att du också inser att han har fysisk styrka nog för att röra sig på egen hand och koordination nog för att kunna utföra olika moment med händerna utan stöd av assistent eller liknande ..
Citera
2014-11-10, 11:46
Medlem
henkesss avatar
Citat:

Du är inte trovärdig. Hur ska du ha det, vad ifrågasatte du egentligen? Du skriver att det inte behövt muskelstyrka. Samtidigt länkar du bild på KJ och säger att han är en sillmjölk, och inte skulle klara av det. Ytterligare försök till att skapa trådsanningar, skulle vi inte sluta upp med sånt.

Du känner antagligen till Luka magnotta, http://www.peoples.ru/state/criminal/killer/luka_magnotta/magnotta_3.jpg Han ser betydligt klenare ut än KJ, han lyckades såga av hans killes båda ben, armar,händer och fötter med en simpel kniv på en säng. http://wpmedia.fullcomment.nationalpost.com/2014/09/crime_magnotta_20140930-1.jpg?w=620Innan han filmade allt.
Senast redigerad av henkess 2014-11-10 kl. 12:10.
Citera
2014-11-10, 12:24
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henkess
Du är inte trovärdig. Hur ska du ha det, vad ifrågasatte du egentligen? Du skriver att det inte behövt muskelstyrka. Samtidigt länkar du bild på KJ och säger att han är en sillmjölk, och inte skulle klara av det. Ytterligare försök till att skapa trådsanningar, skulle vi inte sluta upp med sånt.

Du känner antagligen till Luka magnotta, http://www.peoples.ru/state/criminal/killer/luka_magnotta/magnotta_3.jpg Han ser betydligt klenare ut än KJ, han lyckades såga av hans killes båda ben, armar,händer och fötter med en simpel kniv på en säng. http://wpmedia.fullcomment.nationalpost.com/2014/09/crime_magnotta_20140930-1.jpg?w=620Innan han filmade allt.
Belägg för att jag har påstått att det inte behövt muskelstyrka? Jag har ifrågasatt att KJ klarar av att bryta av ett lårben med bara händer och muskelstyrka, inte att han klarar av att göra det med en kniv. Han vägde 77 kg och var 191 cm lång en dryg månad efter gripandet, och då hade han ätit upp sig. Själv bedömde han sin vikt vid gripandet till under 70 kg. Han var alltså inget muskelknippe.

Om vi ska sluta med trådsanningar, varför inte börja med dig?
Citera
2014-11-10, 12:28
Medlem
Pastakryddas avatar
Citat:
Belägg för att jag har påstått att det inte behövt muskelstyrka? Jag har ifrågasatt att KJ klarar av att bryta av ett lårben med bara händer och muskelstyrka, inte att han klarar av att göra det med en kniv. Han vägde 77 kg och var 191 cm lång en dryg månad efter gripandet, och då hade han ätit upp sig. Själv bedömde han sin vikt vid gripandet till under 70 kg. Han var alltså inget muskelknippe.

Om vi ska sluta med trådsanningar, varför inte börja med dig?

"Själv bedömde han sin vikt till under 70 kg" Vad sa dom på invägningen på häktet? Ja man vägs in, det tror jag mer på än vad KJ säger om du ursäktar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in