Kan bara säga att jag känner med er alla bröder och systrar som drabbas av detta illvilliga kräk till skadedjur! I skrivande stund har jag fönstret öppet för att släppa in höstkylan så det inte blir något party i lägenheten då jag ska gå och lägga mig. Likt er andra vittnar jag också om paranoida tankebanor där Silverfiskjävlarna ligger och lurar i såna hålor innan läggdags och tittar på mig med sina silverfiskögon.

Som tur är verkar dessa antagonister inte ha några klätterkunskaper att komma med vilket känns betryggande nu inför sänggåendet.
Har precis köpt lägenheten och killen som ägde den tidigare måste varit en riktig jävla slusk!!!!
Städningen var under all jävla kritik och jag borde egentligen låta Anticimex få komma hit med tunga artilleriet på hans bekostnad!!! Men krigsman utbildad i stridande förband med god försvarsförmåga så väljer jag att stå på barrikaderna som en man i denna svåra stund.
Varje dag när jag kommer hem tänder jag lampan och tro fan att jag finner en på hallmattan eller i köket och han får smaka storlek 43 direkt!!! BOOM! Lämnade en för att visa dom andra och mycket riktigt kom en till fram senare under kvällen... om det var för att sörja sin förlorade vän eller kanibalisera på hans lik är oklart men även denna gick en plågsam död till mötes.
Att dessa är 7-8 år gamla är fan ingen underdrift då dessa ser lika välgödda ut som Göran Persson i hans glansdagar. FYFAN säger jag alltså! SLISKETI SLÄÄÄÄSK LIKSOM!!!!
Kriget har börjat och jag har bokat renovering av kök och badrum som första motåtgärd.
10 av deras tappraste har redan fått gå hädan för mina blixtkrig, där jag tänder lampan snabbt och pippar dom i sann 1939-anda!
Imorgon köper jag Cyklon-B (läs insektsmedel) och går lös med detta i hela lägenheten i en metodisk räd med kirurgisk precision. Efter denna manöver kommer fienden med all säkerhet att falla tillbaka för att omgruppera och då flyttar jag fram mina positioner med en helrenovering av kök och badrum samtidigt. Jag kommer instruera hantverkaren att fackmannamässigt täta alla utvägar och gerillatunnlar som fienden kan använda för att fylla sina underhållslinjer med.
När allt är rivet kommer jag använda mig av mer kemiska stridsmedel för att bli av med överlevande i efterbörden!!! R.A.D.A.R kommer ligga tät likt en Lytzendimma i kök och badrum, sedan kommer denna i princip cementeras in i väggarna som återförsluts av tätskikt och välsnickrat kök.
Kostnad ca: 150 000 SEK,

Men det kommer det vara värt!