2014-11-09, 20:31
Medlem
colabulles avatar
Som rubriken lyder Hur många är det som egentligen "gillar" att slicka tjejen?

Var inne på FaceBook idag och såg denna artikel som en kvinlig FB vän hade "gillat" och blev först väldigt förvånad över vad som stod i första stycket i texten/artikel

Länk här " http://mytinysecrets.com/how-to-eat-pussy-a-magical-guide-for-evolved-people/ "

För er som inte orkar läsa artikel så står det ungefär att, Om en tjej hittar en killar som gillar och är bra på att slicka tjejer i muffan, Och gör det villigt har hon hittat en kille som hon gärna inte släpper ifrån sig, För det är nämligen sällsynt med denna "kunskap" Hon säger heller inte ett knyst om det till sina kvinnliga vänner för då kommer alla henne väninnor vilja ha honom med och då blir det konkurrens om denna snubbe.

Klistrar även in original texten på engelsk "When a woman finds a man who gives good head, she’s found a treasure she’s not going to let go of too quickly. This is one rare customer and she knows it. She won’t even tell her girlfriends about it or that guy will become the most popular man in town"

Så till min fråga till er FB are.

Tjejer är det ovanligt med killar som går ned på er och verkligen slickar er till regnbågens slut? Eller slickar överhuvudtaget?
Eller menar skribenten mera att det är ovanligt med "bra slickare" som får det att vara skönt?

killar Är ni rädda för att slicka? Tycker ni det är ofräscht eller handlar det om att hon ska vara renrakad bby rumpa för att ni ska gå ned?

Personligen gillar jag att slicka tycker det är sensuellt väldigt roligt och det smakar "oftast" "gott"
Hon behöver inte vara ren rakad men jag vill inte gå ned och behöva "dela" på håret (som moses gjorde med röda havet) så man hittar fram till öppningen, Men annsat eller trimmat går bra.

P.S. Har inte vart med så många men känner ändå att jag kan diskutera ämnet.
Citera
2014-11-09, 20:34
Medlem
Jag älskar det, "gillar" är ett för svagt ord.
Citera
2014-11-09, 20:38
Medlem
colabulles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Indico
Jag älskar det, "gillar" är ett för svagt ord.

Sant för visso men ville generalisera tråden så flera kunde svarade.
Citera
2014-11-09, 20:46
Medlem
Galvestonens avatar
Riktiga män slickar fitta, så enkelt är det. Vanligare med tjejer som inte gillar det dock, eftersom det upplevs "undergivet" - vilket det naturligtvis inte behöver vara från en mans perspektiv.

Artikeln låter mer som någon jävla SATC-myt om självständiga tjejer.
Citera
2014-11-09, 20:47
Medlem
Hur kul som helst. Men det ska vara nytvättat, ingen disco- eller festivalfitta.
Citera
2014-11-09, 20:51
Medlem
Intotherainbows avatar
Jag älskar det också och slickar gärna flera gånger om dagen.
Citera
2014-11-09, 20:51
Medlem
colabulles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galvestonen
Riktiga män slickar fitta, så enkelt är det. Vanligare med tjejer som inte gillar det dock, eftersom det upplevs "undergivet" - vilket det naturligtvis inte behöver vara från en mans perspektiv.

Artikeln låter mer som någon jävla SATC-myt om självständiga tjejer.

Har du läst att de inte gillar det eller VET du det då du hört tjejer sagt det?
Citera
2014-11-09, 20:54
Medlem
Galvestonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av colabulle
Har du läst att de inte gillar det eller VET du det då du hört tjejer sagt det?

Eftersom jag dagligen interagerar med kvinnofolk har självklart diskuterat sådant. Jag "läser" inte sådant.
Citera
2014-11-09, 20:55
Medlem
massiveinvasions avatar
Jag blev traumatiserad i ung ålder. Nu ogillar jag det. Och känner många som också ogillar det.
Citera
2014-11-09, 20:56
Medlem
KronkSlics avatar
Älskar det om fittan har bra hygien, helst tvättad före. Avskyr när den är svettig och full med smegma.
Citera
2014-11-09, 21:09
Medlem
colabulles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KronkSlic
Älskar det om fittan har bra hygien, helst tvättad före. Avskyr när den är svettig och full med smegma.

Smegma "fittsaft" då eller? pratar du svett? eller så har du fått uppleva sardinburk, aka (flytningar)
Citera
2014-11-09, 21:09
Medlem
Jafan89s avatar
Beror på tjejen om jag vill det eller inte, vissa tjejer är jag mer sugen att ha ett vist typ utav sex med, där oralsex är inkluderat.

Vissa vill jag flera saker med, andra vill jag kanske bara en typ med, och så finns det dem jag vill göra allt med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in