2014-08-22, 15:41
Medlem
JBernards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Du är helt ute och cyklar. För det första är de kristna i Amerika just KRISTNA. En kvinna som jobbar inom porr är en hora. En kvinna som kör upp kors i röven och river sönder bibeln och stoppar upp Herrens ord i fittan är inte ens en hora, hon är en SATANS HÄXA! Du tror att de skall uppfatta det som skådespel? Herre jävlar... Men som jag sagt: Lille Krigsmaskinen åker dit på eget grepp. Hade han inte varit ett grottmongo med babiankäft hade han klarat sig trots misshandel.

Har hon verkligen stoppat upp ett kors i röven och en bibel i fittan?

Du är för övrigt ute och cyklar med dina antaganden, kollat mycket på SvT och läst Aftonbladet flitigt under din uppväxt?
Citera
2014-08-22, 17:16
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JBernard
Har hon verkligen stoppat upp ett kors i röven och en bibel i fittan?

Du är för övrigt ute och cyklar med dina antaganden, kollat mycket på SvT och läst Aftonbladet flitigt under din uppväxt?

Ja, din sorgliga posthunter, hon har gjort exakt det jag säger. Hade du babblat mindre och läst tråden hade du fått all info du behövt. I detta inlägg står hur du ska göra. Kan du googla eller bara snacka?:

(FB) Christy Mack brutalt misshandlad av MMA-pojkvän efter ertappad med annan.

Jag förstår att om man är uppenbart svagint som du är så klarar man inte av att läsa tråden innan man postar eller söka fakta, och om det varit tillåtet hade jag gärna postat en länk mitt framför din slöa näsa, men nu är det inte så. TÖNT!!!
Citera
2014-08-22, 17:20
Medlem
RedXs avatar
Citat:
Du är helt ute och cyklar. För det första är de kristna i Amerika just KRISTNA. En kvinna som jobbar inom porr är en hora. En kvinna som kör upp kors i röven och river sönder bibeln och stoppar upp Herrens ord i fittan är inte ens en hora, hon är en SATANS HÄXA! Du tror att de skall uppfatta det som skådespel? Herre jävlar... Men som jag sagt: Lille Krigsmaskinen åker dit på eget grepp. Hade han inte varit ett grottmongo med babiankäft hade han klarat sig trots misshandel.

Nog för att kristendomen är viktig för många amerikaner, men du överdriver detta med ungefär 600%. Jag skulle gissa att du aldrig satt din fot i USA. Åtminstone inte utanför Texas.

En amerikansk domstol skulle troligtvis inte tillåta hennes satanistporr som bevis i rätten då det har exakt noll och intet med fallet att göra.
Citera
2014-08-22, 17:30
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RedX
Nog för att kristendomen är viktig för många amerikaner, men du överdriver detta med ungefär 600%. Jag skulle gissa att du aldrig satt din fot i USA. Åtminstone inte utanför Texas.

En amerikansk domstol skulle troligtvis inte tillåta hennes satanistporr som bevis i rätten då det har exakt noll och intet med fallet att göra.

Tja. Det rör ju sig om Las Vegas. Nevada är den mest liberala av USAs stater; den enda där horeri är tillåtet. I övrigt skulle jag nog säga att de saker som lilla fröken Mack roat sig med förmodligen skulle uppröra även en jury i Vegas.
Citera
2014-08-23, 09:26
Medlem
JBernards avatar
Citat:
Ja, din sorgliga posthunter, hon har gjort exakt det jag säger. Hade du babblat mindre och läst tråden hade du fått all info du behövt. I detta inlägg står hur du ska göra. Kan du googla eller bara snacka?:

(FB) Christy Mack brutalt misshandlad av MMA-pojkvän efter ertappad med annan.

Jag förstår att om man är uppenbart svagint som du är så klarar man inte av att läsa tråden innan man postar eller söka fakta, och om det varit tillåtet hade jag gärna postat en länk mitt framför din slöa näsa, men nu är det inte så. TÖNT!!!

Haha.."Tönt".. Jag får väl se om jag orkar leta upp när någon stoppar upp bibeln i fittan.

Vilken tur att vi har dig som vet och kan allt bäst.. Jag överlåter googlingen åt dig, så dra händerna ur chipspåsen och fortsätt, det är nog din bästa gren. Du har nog spenderat mer tid på Google än vad du gjort i USA iallfall. Ju mindre man vet desto lättare är det att vara tvärsäker.
Citera
2014-08-27, 20:33
Medlem
Jävla Koppenhaver, han var ju lite udda i Ultimate Fighter men inte så där psyko som vissa andra. Klappa upp en brud är så lågt.
Citera
2014-09-04, 15:34
Medlem
Läste en nyhet om att de kanske ska yrka på livstids fängelse utan chans till frigivning. Antar han förtjänar det. Men det är ju ett jäkla hårt straff hur som.
Citera
2014-09-09, 16:52
Bannlyst
hahaha skådisen Chuck Zito från Sopranos och Sons of Anarchy säger han hade gjort samma som War Machine!

nedan är dock en länk där både klippet där han ber om ursäkt samt fäller den sjyssta kommentaren!

http://www.tmz.com/2014/08/19/chuck-...-star-cheated/
Citera
2014-10-17, 13:07
Medlem
BootyLuvs avatar
Warmachine försökte sig på självmord inatt:

http://us.cnn.com/2014/10/17/justice...html?hpt=hp_t2

Gick dessvärre inget vidare, han överlevde.
Citera
2014-10-17, 20:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BootyLuv
Warmachine försökte sig på självmord inatt:

http://us.cnn.com/2014/10/17/justice...html?hpt=hp_t2

Gick dessvärre inget vidare, han överlevde.

hahaha! visst om de gör som i COPS dvs frågar folk innan de ska in i finkan om de är självmordsbenägna.. så klart folk som klurat ut detta svarar annat och ej blir av med skosnören och skärp osv!
Citera
2014-11-09, 14:46
Medlem
WalterSullivans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MRZnr1
Läste en nyhet om att de kanske ska yrka på livstids fängelse utan chans till frigivning. Antar han förtjänar det. Men det är ju ett jäkla hårt straff hur som.

Det lär ju bli attempted murder och attempted rape också möjligtvis, inga små anklagelser som kommer med livstidstraff vilket inte är konstigt.

Synd för honom att han nu kommer ruttna resten av livet allt på grund av en otrogen hora som han hade kunnat bytt mot nåt annat
Citera
2014-11-09, 20:19
Medlem
Forever Winters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WalterSullivan
Det lär ju bli attempted murder och attempted rape också möjligtvis, inga små anklagelser som kommer med livstidstraff vilket inte är konstigt.

Synd för honom att han nu kommer ruttna resten av livet allt på grund av en otrogen hora som han hade kunnat bytt mot nåt annat

Otrogen? De hade ju gjort slut innan.
Men, men... kvinnohat kommer alltid att finnas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in