Citat:
Ursprungligen postat av
teameffort
En snabbtitt i hopp om att det ska ha presenterats några som helst konkreta bevis för att Gang Stalking existerar i verkligheten men som alltid bara massa substanslöst svammel från snurrpellarna..
Ja, det är den vanliga tomgångskörningen här. De som borde gå i terapi anklagar oss andra för allehanda elakheter och märkligheter. Men inte för ett endaste ögonblick reflekterar de själva över sin belägenhet och vad de kan göra för att bryta mönstret av beskyllningar på omvärlden.
För i deras värld så är man endera utsatt för GS eller så är man den som utför GS eller deras allierade. Själv påstås jag vara någon sorts "
Säpoagent" som agerar i statens intresse, ni med huvudena påskruvade inser säkert hur knäppt det låter. För inte så länge sedan blev jag, på riktigt, anklagad för att vara avlönad av
Guinness Book of Records och det hade sitt ursprung i en diskussion kring vilken världens största hund var/är. Har också blivit beskylld för att tillhöra "
Israels internetförsvarsstyrkor" (vad nu det riktigt kan vara...?).
Så man utsätts för mycket galenskaper här, men hittills är faktiskt den här tråden den absolut snurrigaste jag upplevt under mina 11 år på forumet - den slår till och med Död och Återfödds trådar om jorden i centrum för universum.
Ni som är drabbade - jag vill er absolut inget ont.
Jag vill bara att ni ger psykvården en enda chans att hjälpa er.