2014-11-07, 16:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av klas-yngve
Jag såg också att texten var undermålig och ren katastrof i två av avsnitten, men inte fan gnäller jag som en barnunge över det.
Vem bad dig ladda ner och se på det, blev du tvingad?
Killen/tjejen som lagt ner arbete på att få ut avsnitten med svensk text är inte värd ditt jävla gnäll och dina spyor.
Nä, knip igen brödinkastet och var nöjd med att du får saker gratis.

Det kan väl anses som kritik! Så de kanske funderar över om de ska fortsätta eller inte? Så de kanske funderar över om de ska göra om och göra rätt?

Ge dig!
Citera
2014-11-08, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackup
Det kan väl anses som kritik! Så de kanske funderar över om de ska fortsätta eller inte? Så de kanske funderar över om de ska göra om och göra rätt?

Ge dig!

Anses som kritik?
Hade du nu gett konstruktiv kritik istället för att såga någon jäms med fotknölarna hade jag aldrig reagerat på ditt fåniga inlägg.
Du är troligen en person som anser att alla andra ska ställa upp för dig men att du själv aldrig ska behöva återgälda tjänsten.
Kan ge mig fan på att du aldrig ens tryckt på en tackknapp när du laddat ner en torrent från en tracker.

Klipp dig och skaffa ett jobb.
Citera
2014-11-08, 14:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av klas-yngve
Anses som kritik?
Hade du nu gett konstruktiv kritik istället för att såga någon jäms med fotknölarna hade jag aldrig reagerat på ditt fåniga inlägg.
Du är troligen en person som anser att alla andra ska ställa upp för dig men att du själv aldrig ska behöva återgälda tjänsten.
Kan ge mig fan på att du aldrig ens tryckt på en tackknapp när du laddat ner en torrent från en tracker.

Klipp dig och skaffa ett jobb.

Tackknapp? Visste inte ens det fanns!
Du känner inte mig och du är otroligt urusel på att läsa av folk!
All kritik är konstruktiv kritik! Lär dig det pysen!
Citera
2014-11-08, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackup
Tackknapp? Visste inte ens det fanns!
Du känner inte mig och du är otroligt urusel på att läsa av folk!
All kritik är konstruktiv kritik! Lär dig det pysen!

All kritik är konstruktiv kritik?
Du är fan mer än olovligt dum du.
Citera
2015-03-14, 03:43
Medlem
Tillslag Mot Dreamfilm

hejsan den senaste månaden har svenskt polis jagat dreamfilm ständigt igår fick vi på dreamfilmhd nytt tillslag mot datacentralen i Rumänien.
We have notice that your IP was blocked directly from the Datacenter.

Recentrly we received the official notification regarding the website dreamfilmhd.com - IP address
xx.xxx.xx.xx
We are forced to remove the named website from our network.

Kindly remove the website in 24 hours and let us know; otherwise we are forced keep this IP blocked.

IP was blocked directly from the DC, not by us.
This is a police complaint. Were forced to block the IP or the authorities would take the our hardware.

Thanks for your cooperation,
Citera
2015-03-14, 03:48
Medlem
Sätt resurserna på trippelmordet i Uddevalla istället, men antar att folks liv inte är lika mkt värda som Hollywood och deras pengar.
Citera
2015-03-14, 08:40
Medlem
soulreapers avatar
Trådar sammanfogade
//MOD
Citera
2015-03-14, 11:31
Medlem
Denna rätta sidan funkar ärthjärnor
Citera
2015-07-08, 19:37
Medlem
A.Ericssons avatar
Finns det en annan tråd om "nya" dreamfilmhd.org?
Citera
2015-07-15, 13:16
Medlem
Elke1234s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A.Ericsson
Finns det en annan tråd om "nya" dreamfilmhd.org?
Nej.
Citera
2015-08-02, 12:20
Medlem
Hur kollar man egentligen på dreamfilm?

Jag har registrerat mig på sidan och loggar in. Men när jag väl väljer film och ska starta igång den kommer man ju vidare till någon mediaspelare som heter myflix HD som kräver yttligare en registering. Jag trodde att det funkade ungefär som gamla swefilmer. vad exakt behöver jag göra för o börja kolla?
Citera
2015-08-02, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tryffel
Hur kollar man egentligen på dreamfilm?

Jag har registrerat mig på sidan och loggar in. Men när jag väl väljer film och ska starta igång den kommer man ju vidare till någon mediaspelare som heter myflix HD som kräver yttligare en registering. Jag trodde att det funkade ungefär som gamla swefilmer. vad exakt behöver jag göra för o börja kolla?
Starta avsnittet du ska kolla på, ge fan i att klicka på annonser...
http://s28.postimg.org/6brdlfbul/Dreamfilm.jpg
Senast redigerad av Nypan-sr 2015-08-02 kl. 12:54.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in