2014-10-22, 08:36
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Det är ju också allmänt känt att Herr Bodström har en mycket kraftig manslem vilket inte Lill-Nicke innehar.
Kan det vara så enkelt att Laila tröttnat på Nickes underdimensionerade pillesnopp samt hans ständiga jagande efter tuggummidoftande tonårstjejer?

Laila har ju rätt stora tillgångar själv så jag förstår att hon inte nöjer sig:

http://photos.posh24.com/p/982815/z/...aila_bagge.jpg
Citera
2014-10-22, 20:00
Medlem
kanelipullas avatar
Hela grejen med Laila och Niclas va ju dömd från första början. Det såg man ju från långt håll. En Wahlgren och en kvinna som sålt sin själ till djävulen. Hur kan det hålla?
Citera
2014-10-26, 12:44
Medlem
Bokmasks avatar
Lite gympa med bagge kanske?

https://www.youtube.com/watch?v=1SebIBeRG1k
Citera
2014-10-30, 15:49
Medlem
thabitas avatar
Dog vänskapen med Pernilla samtidigt som förhållandet med Niclas brakade?
Citera
2014-10-30, 16:33
Medlem
Lugna ner er.....-de är fortfarande skrivna på samma adress på Lidingö. Den 20/10 så var det födelsedagsfest, och "alla" var där, inklusive syskonen Pernilla och Niklas Wahlgren. Easy on the ice, please......men man kan ju undra varför hon inte droppar efternamnet Bagge? Det är ju ändå på något sätt "förbrukat"?! Varför inte bara heta Wahlgren?
Citera
2014-10-30, 18:25
Medlem
meas19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rafina
Lugna ner er.....-de är fortfarande skrivna på samma adress på Lidingö. Den 20/10 så var det födelsedagsfest, och "alla" var där, inklusive syskonen Pernilla och Niklas Wahlgren. Easy on the ice, please......men man kan ju undra varför hon inte droppar efternamnet Bagge? Det är ju ändå på något sätt "förbrukat"?! Varför inte bara heta Wahlgren?

Varför har hon bara bröllopsringen runt fingret på fredagar?
Citera
2014-10-30, 21:52
Medlem
För då är det IDOL och där måste man "uppföra sig"!
Citera
2014-10-30, 23:35
Medlem
nynnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rafina
Linus och Jessica umgås också när det är familjesammankomster Men har nu lagt in ansökan om skilsmässa och lever sedan över ett år tillbaka åtskilda, så det att Niclas och Laila dricker kaffe och äter födelsedagstårta under samma tak betyder ingenting.

Jag har hela tiden undrat varför Laila inte släppte namnet Bagge och lika länge har jag tyckt att det syns att de tidigare makarna ser ut att trivas bra i varandras sällskap, tydligen så bra att Laila imorgon på sin blogg ska presentera ett nytt samarbete med Anders som hon har hintat om vid några tillfällen.
Någon som redan nu vet vad Anders och Lailas samarbeta handlar om?
Citera
2014-10-30, 23:58
Medlem
GalenNorriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nynna
Någon som redan nu vet vad Anders och Lailas samarbeta handlar om?

Från Lailas blogg
"Imorgon smäller det kl 16.00 då släpper jag och Anders vår första podcast!

Om ni undrar vad som händer bakom kulisserna på Idol eller bara vad vi egentligen pratar om när vi är ensamma så ska ni absolut lyssna. Det blir både en skrattfest med gamla anekdoter och ibland djupa samtal där man blir berörd. Så välkomna till
www.baggeochbagge.se eller så kan ni bara gå in direkt härifrån min blogg där baggeochbagge kommer att finnas från kl 16.00 imorgon"
Citera
2014-10-31, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GalenNorris
Från Lailas blogg
"Imorgon smäller det kl 16.00 då släpper jag och Anders vår första podcast!

Om ni undrar vad som händer bakom kulisserna på Idol eller bara vad vi egentligen pratar om när vi är ensamma så ska ni absolut lyssna. Det blir både en skrattfest med gamla anekdoter och ibland djupa samtal där man blir berörd. Så välkomna till
www.baggeochbagge.se eller så kan ni bara gå in direkt härifrån min blogg där baggeochbagge kommer att finnas från kl 16.00 imorgon"

Tjänar dom så dåligt på sina "jobb" att de måste hora ut varje aspekt av sina liv? Och vem orkar ens lyssna på eländet?
Citera
2014-10-31, 00:19
Medlem
TjurenFerdinands avatar
Jag är snudd på beredd på att lägga en femhunka på att hon är (t.o.m. officiellt) ihop med Anders inom ett halvår.
Citera
2014-11-07, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Det som har slagit mig är att hon ser rätt trött och ledsen ut på ögonen när man ser henne i Idol. Hon håller masken bra men trots allt känns det som att allting inte riktigt är helt okej.
Jo, hon ser väldigt trött och ledsen ut i ögonen. Men jag har tänkt att det kan vara ryggskottet. Man kan bli så rödögd och härjad av att ha såna där krämpor. Det vet jag själv.

Men sen finns ju lagen om alltings jävlighet, så då kommer naturligtvis allt på en gång, trassel i relationen, ryggskott och husproblem mm mm Så brukar det ju vara i livets upp och nedgångar. Så typiskt.
Jag tycker de verkar vara ett ypperligt skönt par, Laila och Niclas. De bjöd verkligen på sig själva förra hösten med sin "Fest hos Bagge-Wahlgren".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in