Citat:
Ursprungligen postat av
Epikantus
Okej dessa individer är mao psi-mutanter som kan läsa tankar samt kontrollera person.
Är dessa mentala förmågor medfödda? I annat fall kan inte du och jag bli psi-mutanter?
Det är jag inte säker på, men av allt att döma så används det någon form exotisk teknologi, du kan läsa lite i boken "monarch: the phoneix project ii", de säger även den bara en del av sanningen men täcker en mycket bredare yta än bara den enskilda individen. Rekommenderar dig att även kolla runt på konspirationen kring the Philadelphia project som tesla o även Einstein var en del av.
Några fler saker man bör gräva bland är:
Mk- ultra experimentet
Haarp
Gwen-towers
José delgados med fleras mind control experiment. Den här mannen har även skrivit en bok med det onda namnet "towards a pshycocivilazied socaity"
Finns mycket fler jag nämna men det svårt att komma på allt nu, finns även en massa disinfo kring dessa konspirationer, jag kan bara gå efter det som någorlunda stämmer överens med min erfarenhet.
Kolla även på teknologi och forskning kring hjärnan som är offentligt och sedan försök vara lite kritisk o undra on det vi får veta igenom media verkligen är allt. Ex vis finns något som kallas trans cranial magnetic brain stimulation dom vem som helst kan bygga och verkar till viss grad funka och tänk sedan vad myndigheter med deras obegränsade budget och skarpa hjärnor jan ha åstadkommit.