2014-11-07, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fittPlusPlus
när de har tillgång till dina innersta minnen och kraften att påverka de på ett negativt sätt för dig

Okej dessa individer är mao psi-mutanter som kan läsa tankar samt kontrollera person.
Är dessa mentala förmågor medfödda? I annat fall kan inte du och jag bli psi-mutanter?
2014-11-07, 11:13
Medlem
Ove Mollviks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Vad är det tänkt att jag ska hitta då?
Inte vet jag men fråga dig själv vad du egentligen håller på med numera. Tidigare minns jag dig som rätt sympatisk och en jag gärna höll med i många frågor men plötsligt föll du in i stalkerkören så fort du kunde kalla dig moderator.
2014-11-07, 11:31
Medlem
Herr Lindholms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Epikantus
Okej dessa individer är mao psi-mutanter som kan läsa tankar samt kontrollera person.
Är dessa mentala förmågor medfödda? I annat fall kan inte du och jag bli psi-mutanter?
Ingen större förlust om vi inte kan bli det. Vem vill vara någon annans schizofreni?
2014-11-07, 12:56
Medlem
Ove Mollviks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B0B0-emulator
...Vad jag undrar är om ni som känner er som en "target individ" är stridbara och besvärliga? Själv har jag anmält hyresvärden till miljökontoret.....Hur är det med er andra?
En typisk olycksbroder och varnande exempel har vi i Alf Susaeg som lagt ut hela sin konflikt mot fastighetsägare och myndigheter om mögelskada och hela raden av rättsövergrepp på nätet. När jag i min tur långt senare kunde förklara hur min familj blivit vräkt på liknande sätt blev vi utspelade mot varandra i en ännu vidrigare stalkerhärva. Det är nu ingen tvekan om vilka myndigheter det är som satt detta i system mot oss som haft enskilda invändningar mot rättsordningen.
2014-11-07, 13:02
Medlem
fittPlusPluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Epikantus

Det är jag inte säker på, men av allt att döma så används det någon form exotisk teknologi, du kan läsa lite i boken "monarch: the phoneix project ii", de säger även den bara en del av sanningen men täcker en mycket bredare yta än bara den enskilda individen. Rekommenderar dig att även kolla runt på konspirationen kring the Philadelphia project som tesla o även Einstein var en del av.

Några fler saker man bör gräva bland är:
Mk- ultra experimentet
Haarp
Gwen-towers
José delgados med fleras mind control experiment. Den här mannen har även skrivit en bok med det onda namnet "towards a pshycocivilazied socaity"

Finns mycket fler jag nämna men det svårt att komma på allt nu, finns även en massa disinfo kring dessa konspirationer, jag kan bara gå efter det som någorlunda stämmer överens med min erfarenhet.

Kolla även på teknologi och forskning kring hjärnan som är offentligt och sedan försök vara lite kritisk o undra on det vi får veta igenom media verkligen är allt. Ex vis finns något som kallas trans cranial magnetic brain stimulation dom vem som helst kan bygga och verkar till viss grad funka och tänk sedan vad myndigheter med deras obegränsade budget och skarpa hjärnor jan ha åstadkommit.
Senast redigerad av fittPlusPlus 2014-11-07 kl. 13:13.
2014-11-07, 18:18
Medlem
Citat:
Det är jag inte säker på, men av allt att döma så används det någon form exotisk teknologi, du kan läsa lite i boken "monarch: the phoneix project ii", de säger även den bara en del av sanningen men täcker en mycket bredare yta än bara den enskilda individen. Rekommenderar dig att även kolla runt på konspirationen kring the Philadelphia project som tesla o även Einstein var en del av.

Mk- ultra experimentet
Haarp
Gwen-towers
José delgados med fleras mind control experiment. Den här mannen har även skrivit en bok med det onda namnet "towards a pshycocivilazied socaity"

Finns mycket fler jag nämna men det svårt att komma på allt nu, finns även en massa disinfo kring dessa konspirationer, jag kan bara gå efter det som någorlunda stämmer överens med min erfarenhet.

Kolla även på teknologi och forskning kring hjärnan som är offentligt och sedan försök vara lite kritisk o undra on det vi får veta igenom media verkligen är allt. Ex vis finns något som kallas trans cranial magnetic brain stimulation dom vem som helst kan bygga och verkar till viss grad funka och tänk sedan vad myndigheter med deras obegränsade budget och skarpa hjärnor jan ha åstadkommit.

Jadå....är precis va det handlar om! De kan dock göra betydligt mer idag med en människas tankar och kognitiva beteende...ni skulle bara veta!
2014-11-07, 18:25
Medlem
Citat:

Mk- ultra experimentet
Haarp
Gwen-towers

Skarpa hjärnor?? Tekniken är så väl utvecklad så det behövs inget större intellekt ....förmåga att klicka på diverse samt engelska, räcker nog gott!
2014-11-07, 22:05
Medlem
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ove Mollvik
Inte vet jag men fråga dig själv vad du egentligen håller på med numera. Tidigare minns jag dig som rätt sympatisk och en jag gärna höll med i många frågor men plötsligt föll du in i stalkerkören så fort du kunde kalla dig moderator.

Du kanske glömmer att jag varit moderator i 8 år, när du var ny här så hade jag redan modererat i 2 år och varit medlem i 5 år. Så det du skriver ovan ställer jag mig väldigt skeptisk till. Sympatisk tror jag de flesta skulle se mig som, däremot så måste man ju våga ifrågasätta sånt som man inte tror på. Ingen av er har ju den minsta bevisning heller så uppenbarligen så är jag inte så fel ute...
2014-11-08, 10:17
Medlem
bernad_laws avatar
Ämnet är GS och inte nättroll i allmänhet. /Mod
2014-11-08, 15:50
Medlem
Ove Mollviks avatar
Citat:
Du kanske glömmer att jag varit moderator i 8 år, när du var ny här så hade jag redan modererat i 2 år och varit medlem i 5 år. Så det du skriver ovan ställer jag mig väldigt skeptisk till. Sympatisk tror jag de flesta skulle se mig som, däremot så måste man ju våga ifrågasätta sånt som man inte tror på. Ingen av er har ju den minsta bevisning heller så uppenbarligen så är jag inte så fel ute...
Om och hur länge du varit moderator har ingen betydelse i det här fallet.
Att det finns en utbredd stalkermentalitet bland anonyma nättroll och central expertis med fritidsstalkande mods i vilken fråga man än ägnar sig åt förstod jag redan från SvD tio år innan jag gick över hit. Sabotagen mot varje seriös dialog jämte den direkta censuren gav ändå mer info än vad någon någonsin skulle önska.
I en lustigt bakvänd dialog gav jag istället även dig chansen att lätta ditt samvete för vad du troligen vet mer om men knappast vågar invända öppet mot. När du nu istället visar dig vara lika heder och samvetsbefriad som andra i stil efter Säpos troll och stalkermanual så är det inte längre någon lek.
Bevisen för att stalking är satt i system visas med all önskvärd tydlighet för den som vågar se i forumet här eller söka på Google. Därefter kan du ompröva din självbild.
2014-11-08, 16:23
Medlem
Citat:
Det är ju i allra högsta grad rimligt att vi får se någon typ av bevisning, det förstår du väl själv också? Utan bevisning kan man ju påstå precis vad som helst.

Men jag förstår att ni är rädda och aktar er för att ge er in i någon slags bevisning eftersom det inte finns några som helst bevis, pga att det ni påstår i själva verket aldrig har hänt. Däremot så har ni blivit motbevisade pga förföljelsernas omfattning - det skulle i Sverige krävas hundratusentals anställda agenter för att utföra det som påstås. Ett hemligt svenskt företag/organisation med över 100.000 anställda...? Worldwide borde den organisationen då ha hundratals miljoner anställda.

Odd boll......jag rekommenderar dej att gå med i facebook grupper .....sök på Targeted Individual grupper....läs om andra offers erfarenheter om gs och dylikt....finns många öppna grupper där....ett tips! Där kan du oxå ges möjlighet att ifrågasätta osv osv.....
2014-11-08, 16:44
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jarrou
Odd boll......jag rekommenderar dej att gå med i facebook grupper .....sök på Targeted Individual grupper....läs om andra offers erfarenheter om gs och dylikt....finns många öppna grupper där....ett tips! Där kan du oxå ges möjlighet att ifrågasätta osv osv.....

Problemet med dessa grupper är ju att bevisen lyser lika starkt med sin frånvaro som här... Det finns helt enkelt absolut ingenting som talar för att gang stalking i dessa former är något annat än inbillning. Dessa Facebookgrupper (och även här) är antagligen extremt skadliga, det är helt enkelt folk med bräckligt psyke som peppar varandra till att inbilla sig att de är förföljda.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in