2014-10-28, 14:19
Medlem
hur förvarar ni era leksaker?
jag o tanten har kommit underfund med hur kul det är att ha leksaker i lekarna..
men det har ju blivit ett par nu.
hur gör ni med förvaringen? just nu ligger dom i ett berg på tv´n.. har ni nått bra tips? länka gärna till något bra.
Citera
2014-10-28, 14:23
Medlem
pickledonions avatar
Hah, ett "berg" på Tv. Då måste det ju röra sig om en hel del. Kan du inte skriva vad ni har också och en kort kommentar om varför ni äger leksaken. Är eventuellt på jakt efter lite nytt. Själv äger jag inte jättemycket, så det får plats i en vacker liten låda i anslutning till sängen.
Citera
2014-10-28, 14:23
Medlem
Rengör dom, lägg i en låda med lock. Ställ på valfri plats.
Citera
2014-10-28, 14:34
Medlem
Diska dem i diskmaskinen och lägg upp leksakerna i hyllan där dem är lättåtkomliga. Funkar fint för mig
Citera
2014-10-28, 14:50
Bannlyst
Förvarar min Fleshlight i sin originalkartong i garderoben.
Vadå ''en hög på tvn''? Har ni en jävla tjocktv eller?
Citera
2014-10-28, 15:58
Medlem
AnnaLes avatar
Någon i ursprungslåda i nattduksbordet och resten i skolåda i garderoben, ha framme känns både osmakligt och inte särskilt hygieniskt.
Citera
2014-10-28, 18:11
Medlem
Bluebeast72s avatar
Varför inte ett glasskåp i vardagsrummet med spots på.
Citera
2014-10-28, 18:36
Medlem
ikaros2008s avatar
Hittade tantens gröna dildo (Utseende som en larv/mask med huvud för g-punktsgnuggande) utanför ungarnas rum. Någon hade hittat den och tyckt den såg rolig ut. Tillbaka långt ner i byrålådan men sedan försvann den igen. Hittades på gräsmattan...

För övrigt när den inköptes slängde jag förpackningen i grannens soptunna. Han bodde själv med sin dotter på 16. Jag hoppades naturligtvis på att han skulle få syn på den och inleda husförhör med sin dotter.

Jag tror nog att ska man förvara sådana saker hemma så ska det vara där ungarna inte kan hitta dem. Men samtidigt lätt att få i tag på. Inte kul att behöva gå ut i garaget och hämta en låda på översta hyllan mitt i natten när det ska grisas och fläskas fitta.

För 20 år sedan gick jag på folkhögskola. En av tjejerna som vi kallade kubiken (Lika kort som bred, fet som en riktig sugga) hade fest på sitt rum. Inne på hennes toalett låg vad jag trodde var världens största dildo. Svart. Stor... Detta var på lördagen. På söndagen hittades dildon uppe i flaggstången. Upphissad som en stolt flagga den 6 juni. Nyheten spreds snabbt men tydligen inte hem till henne. På måndagen satt hon och viskade med tjejerna vid frukosten om den försvunna dildon och förklarade sin oro. Men de andra tjejerna lugnade henne med att den nu var nertagen. Vadå nertagen hade kubiken frågat. -Ja visste du inte att den hängde i flaggstången hela helgen? säger en av tjejerna. Kubiken syntes inte till mer den dagen...
Citera
2014-11-04, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pickledonion
Hah, ett "berg" på Tv. Då måste det ju röra sig om en hel del. Kan du inte skriva vad ni har också och en kort kommentar om varför ni äger leksaken. Är eventuellt på jakt efter lite nytt. Själv äger jag inte jättemycket, så det får plats i en vacker liten låda i anslutning till sängen.

haha jovars det börjar bli en del.
2-3 st dildos i olika utformanden (1 clone-a-willy)
ett par buttplugs i varierande storlekar.
ett BDSM trassel + nån piska och ögonbindel
diverse olika glidmedel och massageoljor
ett par penisringar..
och idag kommer leveransen med 2 pumpar..

Isterband1 - aa faktiskt så har vi en tjockis i sovrummet.. men det är också tusen ggr bättre bild på den än på min 55" ultraHd.

haha jag har ju abrn som springer runt hemma med. så att ha dom framme är inte tänkbart. då den största börjar förstå lite vad snusk är..

ingen som har en fin liten låda?
Citera
2014-11-04, 21:07
Medlem
Scherbatskys avatar
Vi förvarar dem i nattduksbordet. Vill ha dem nära till hands, orka springa upp och rota fram dem i stundens hetta.
Citera
2014-11-05, 02:37
Medlem
VaticanCameoss avatar
Förvarar mina i en nice låda jag hade spanat in typ ett år från Jysk. Sen flyttade jag hemifrån och kände jag kunde ha dem mer framme. Så nu ligger de i lådan i kallax-hyllan jag har vid sängen. Smälter in fint och skulle nu någon snoka får de väl hitta dem (Så hade jag inte sagt fär ett år sedan )
Senast redigerad av VaticanCameos 2014-11-05 kl. 02:42.
Citera
2014-11-05, 09:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VaticanCameos
Förvarar mina i en nice låda jag hade spanat in typ ett år från Jysk. Sen flyttade jag hemifrån och kände jag kunde ha dem mer framme. Så nu ligger de i lådan i kallax-hyllan jag har vid sängen. Smälter in fint och skulle nu någon snoka får de väl hitta dem (Så hade jag inte sagt fär ett år sedan )

vad är det för låda? du råkar inte ha en länk till den?
hehe vore nice att ha dom framme. men som sagt barnen börjar bli lite väll nyfikna..
måste ju få fråga är du kvinna eller man?

kan inte nån annan med slänga upp vad ni har för leksaker?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in