Citat:
Ursprungligen postat av
Javalang
Du verkar så nervös att jag gissar att du egentligen inte kan avvara dessa pengar åtminstone ett par år. Då ska du inte investera så mycket på börsen.
Vill bara påpeka att jag inte alls är en nervös människa.. Detta handlar inte om det..
Min spartid är minst 10år, när jag väl går in så tänker jag inte röra dem..
Det är bara det att jag inte känner för att gå in i fonder som AZ, DIGI eller ngt i USA då jag känner att börsen är för osäker och att jag hellre köper in vid ett annat tillfälle när börsen kanske sjunkit eller att det ser ljusare ut för framtiden på börsen..
Det jag mena med vad jag skrev..