2014-11-04, 17:48
Medlem
Jasongenovas avatar
Haha skämskudden när Ervin börjar prata om att han är så smart och bra på att läsa folk och ändå hanterade han situationen med Michelle på sämsta möjliga vis någonsin. Pinsamt. Och sen hur folk i huset verkligen går på det att han är supersmart.

Citera
2014-11-04, 19:31
Medlem
potatislandets avatar
Vilka sorgliga själar. Tror stackarna att dom ska leva resten av sina liv på den här "vågen" av berömmelse?

http://www.dn.se/kultur-noje/film-tv/spelet-om-paradiset/
Citera
2014-11-04, 20:28
Medlem
ojojros avatar
Har Freddie fått tillbaka talförmågan efter att Smail åkte?
Citera
2014-11-04, 21:20
Medlem
thatis7tisshows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henkko
Om du sett paradise tidigare så vet du att Smail kommer tillbaka in i spelet med 100% säkerhet Alla karaktärer får minst två chanser i det långa loppet. Men jag håller med säsongen är alldeles för lång.

Hade varit sjukt skönt om både Smail och Chris kunde få komma tillbaka. Tyckte att det var ett extremt konstigt/ensidigt val utav produktionen när man både tar in Saga (Kristian levde ju farligt) samt Kian (Smail hade ju Ylva precis där han ville).

Ylva må vara den dummaste där inne (ja, dummare än Saga). Ingen motivering.
Citera
2014-11-04, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jasongenova
Haha skämskudden när Ervin börjar prata om att han är så smart och bra på att läsa folk och ändå hanterade han situationen med Michelle på sämsta möjliga vis någonsin. Pinsamt. Och sen hur folk i huset verkligen går på det att han är supersmart.

Eller hur! Jag skämdes så, han kunde ju inte ens uttala vernissage
Om han är smart så är jag mer intelligent än Einstein.
Citera
2014-11-04, 21:24
Medlem
Cpt.Obviouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av potatislandet
Vilka sorgliga själar. Tror stackarna att dom ska leva resten av sina liv på den här "vågen" av berömmelse?

http://www.dn.se/kultur-noje/film-tv/spelet-om-paradiset/

Dock, bör nämnas att åtminstone Kian och Eric lär kunna leva gott med relativa mått de närmsta åren/året. Detsamma appliceras nog på Kristian, Saga och Calle.
Citera
2014-11-04, 21:38
Medlem
tjenare.knugens avatar
Gårdagens avsnitt var ju grymt Skulle man ta Ylvas mentalitet och sätta i en 6-årings kropp så hade man fan inte märkt någon skillnad. Och hon ska ändå vara myndig

"Mitt jobb kräver högskoleutbildning... det är därför jag är så smart". Årets citat av Ervin.
Citera
2014-11-04, 21:39
Medlem
Ervin är så löjlig så de går inte.
Citera
2014-11-04, 21:42
Medlem
potatislandets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cpt.Obvious
Dock, bör nämnas att åtminstone Kian och Eric lär kunna leva gott med relativa mått de närmsta åren/året. Detsamma appliceras nog på Kristian, Saga och Calle.

Sorry, det är det här jag aldrig kommer att fatta. Det är klart att allt är relativt men för mig är det inte att räkna som framgång att vifta med energidryck på instagram eller vara gästbartender i Skövde för några tusenlappar ej att likställa med framgång. Men som sagt, allt är relativt och dessa gossar hade väl stått och vikt jeans på Carlings fram tills dom är 35 om dom inte fått den här "chansen".

Men motbevisa mig gärna. Vad får man för ett krog-gig förutom fri sprit och superior-rum på Scandic?

Har viss insikt i media och kan i långa loppet ärligt talat inte se särskilt många fördelar med att ha medverkat i den här sörjan. Men är allt är som du påpekar mkt riktigt relativt, jag hade ju aldrig ställt mig framför kameran från början.
Citera
2014-11-04, 21:50
Medlem
TheBITs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av potatislandet
Sorry, det är det här jag aldrig kommer att fatta. Det är klart att allt är relativt men för mig är det inte att räkna som framgång att vifta med energidryck på instagram eller vara gästbartender i Skövde för några tusenlappar ej att likställa med framgång. Men som sagt, allt är relativt och dessa gossar hade väl stått och vikt jeans på Carlings fram tills dom är 35 om dom inte fått den här "chansen".

Men motbevisa mig gärna. Vad får man för ett krog-gig förutom fri sprit och superior-rum på Scandic?

Har viss insikt i media och kan i långa loppet ärligt talat inte se särskilt många fördelar med att ha medverkat i den här sörjan. Men är allt är som du påpekar mkt riktigt relativt, jag hade ju aldrig ställt mig framför kameran från början.

Du får väl resa, gratis sprit och gratis fitta. Vilket är vad dom ändå hade varit ute efter, men fått betala för det annars antar jag
Citera
2014-11-04, 22:08
Medlem
rusdrycks avatar
Haha Ervin i detta nu... Beter sig som en stereotypiskt wifebeater. "Du ska göra en så dålig dejt som möjligt så att inte jag ryker."
Citera
2014-11-04, 22:38
Medlem
Hatt-Kaninens avatar
Kian: Jag kan hålla med om att jag verkligen ser förjävlig ut i håret nu. Men jag tycker själv att det är jävligt snyggt. Jag är sjukt nöjd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in