2014-10-31, 15:06
Medlem
L-illuminatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Vad känner ni inför Ekdal och Spurs? Skitsnack? Bra flytt ifall det sker? Eller risk för bänknötande?

Dåligt Spurs har blivit lite Pajaslag med mycket chansvärvningar. Han bör växa i Italien dessutom passar hans färdigheter som ett postionsspel, rörelse utan boll och speluppfattning bättre än i Italien. Jag tror han skulle funka som arvtagare till Aquilani i Viola tillexempel
2014-10-31, 15:07
Medlem
L-illuminatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ergaster
Holländska klubbarna verka vara intresserade av Simon Gustafsson. Flera på besök vid den pågående matchen på Ullevi bla Ajax.

måste ju nästan vara fler ackrediterade än betalande på Häckens matcher vid det här laget?
2014-10-31, 18:38
Medlem
OleYellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Vad känner ni inför Ekdal och Spurs? Skitsnack? Bra flytt ifall det sker? Eller risk för bänknötande?

Kan inte bedöma om det är trovärdigt eller inte. Jag tror på Pocchetino som manager så allt hänger på vad han ser i Ekdal, men jag tror inte alls på Tottenham som klubb. Slarvare. Om Pocchetino verkligen tror på honom och har rollen klar då är jag på för flytt, om det är det vanliga Tottenhamskiten där man köper och "hoppas, men vi får se" så är jag stenhårt emot.

Tror nog att det är bättre för Albin att flytta inom Italien där hans namn är starkt och risken för frysbox är liten och utlåningsmöjligheterna är starka vid minsta problem. Det skulle vara riktigt intressant att se honom i PL men det vore en väldigt oviss flytt.
2014-10-31, 18:44
Bannlyst
Skulle gärna se Ekdal bredvid Schneiderlin på Sotons mittfält. Hade kompletterat varandra perfekt. Frågan är väl dock om han konkurrerar ut Wanyama och Ward-Prowse?
2014-10-31, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stukatj
Skulle gärna se Ekdal bredvid Schneiderlin på Sotons mittfält. Hade kompletterat varandra perfekt. Frågan är väl dock om han konkurrerar ut Wanyama och Ward-Prowse?
Intressant tanke. Jag själv ser gärna Albin kvar i Italien, tror han passar bäst där, men Southampton är en god idé tror jag. Går om inte annat i Anders Svenssons fotspår.
Senast redigerad av Pellebelle 2014-10-31 kl. 19:43.
2014-10-31, 19:40
Moderator
zanteras avatar
Citat:

Vad gäller Ward-Prowse kommer han nog plockas av en av de stora klubbarna inom något år, och även Schneiderlin har ju ryktats bort ganska kraftigt. Inte helt otänkbart att Ekdal skulle få plats.
2014-10-31, 19:49
Medlem
4522s avatar
Spurs hade varit en katastrof för Ekdal. Hans dröm är dock att spela i PL så kommer det något konkret bud lär han känna sig lockad. Likaså Tyskland intresserar honom.
2014-10-31, 19:53
Medlem
Ernst.Hugos avatar
Citat:

Nu framstår jag kanske som väldigt okunnig, men spelar inte Soton väldigt mycket över sin förmåga just nu? Kommer dom inte falla tillbaka och bli ett mittenlag inom en snar framtid?

Om Ekdal fortsätter såhär så tror jag att ett topplag i Italien är inom räckhåll. Kanske inte Juventus, men Roma, Napoli motsvarande.
2014-10-31, 20:00
Medlem
LuaLuas avatar
Rabiot har kritat på nytt kontrakt för PSG. Var inte det en smula oväntat? Trodde han ville därifrån.
2014-10-31, 20:21
Medlem
4522s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuaLua
Rabiot har kritat på nytt kontrakt för PSG. Var inte det en smula oväntat? Trodde han ville därifrån.

Han lär väl ha fått ett helt makalöst lönelyft, eftersom han har enorm potential och räknas som home grown. Något som rimmar väl med FFP. Sedan hindrar ju inte ett nytt kontrakt att han kan lämna, snarare så att PSG vill få lite deg för honom när han gör det.

Det blir intressant att se hur hypen kring honom artar sig nu när han inte kan gå gratis. För han har inte spelat så pass mycket att han är värd samma hype om han kostar €25-30 miljoner.
2014-11-03, 22:53
Medlem
P.Gs avatar
Hur är det för Berisha på Lazios bänk, läge för utlåning i vinterfönstret?
2014-11-03, 23:07
Medlem
anteri17s avatar
På tal om Lazio. Biglia och Candreva måste vara intressanta för några av de största klubbarna. Hört att Biglia tackade nej till Real Madrid i somras - men det känns som en nivå för högt även för honom.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in