2014-11-03, 21:46
Medlem
Pappersnesduks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutumnInNewYork
Jag skrev att ni Luläfans gnäller på domarna så fort ni förlorar och skrev också att jag har inte tid att leta upp alla inlägg. Men jag gjorde en snabbkoll och det var detta jag kom fram till. Jag hittade fler gnällinlägg men valde från olika Luläfans för att göra en poäng.
Sen har jag aldrig skrivit att det gnälls i 100% av inläggen, men så fort Lulä förlorar så kan man ge sig fan på att det finns gnäll på domarna nånstans i tråden.

Du gnäller Luleå-fans. Luleå-fans gnäller på domarna. Vad kommer man till för slutsats av det? Vi är alla människor.
Gå vidare!
Citera
2014-11-03, 21:49
Medlem
AutumnInNewYorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-Kotte
Det är ju du som använder begreppet "empiriska fakta" men nu kryper du helt plötsligt tillbaka.
Hur ska du ha det?

På vilket sätt har jag krypt tillbaka? Jag har bara inte tid att sammanställa statistik för att göra dig nöjd. Jag tog fram bevis på att ni gnäller som fan genom att kolla igenom några matchtrådar på typ 5 min, så det får räcka för nu.

Citat:
Ursprungligen postat av Pappersnesduk
Du gnäller Luleå-fans. Luleå-fans gnäller på domarna. Vad kommer man till för slutsats av det? Vi är alla människor.
Gå vidare!

Som jag redan skrivit, det är inte gnäll, utan bara ett konstaterande.
Senast redigerad av Gromgutten 2014-11-03 kl. 22:37. Anledning: Dubbel igen. Använd bubblan med plus vid sidan om citera...
Citera
2014-11-03, 21:50
Medlem
MjukisbyxGylfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Källa på det? Ingen skulle bli gladare än mig om det ryktet stämmer.
Nämns här.

http://www.allehanda.se/ishockey/shl/ryktas-till-modo-hyllas-i-hockeypuls#Ishockey
Citera
2014-11-03, 21:52
Medlem
Karol.s avatar
Fittan Laine kom undan med en väldigt ful tackling på Nylander, hoppar in tacklingen plus använder händerna för att trycka huvudet mot sargen, FY FAN.

https://vine.co/v/OOivnMeWBUm
Citera
2014-11-03, 21:58
Medlem
Pappersnesduks avatar
Citat:
Som jag redan skrivit, det är inte gnäll, utan bara ett konstaterande.

Luleå-fansen konstaterar att domarna var dåliga?
Citera
2014-11-03, 21:58
Medlem
Displaceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karol.
Fittan Laine kom undan med en väldigt ful tackling på Nylander, hoppar in tacklingen plus använder händerna för att trycka huvudet mot sargen, FY FAN.

Du är välkommen att anmäla.
Citera
2014-11-03, 22:00
Medlem
Pappersnesduks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Displaced
Du är välkommen att anmäla.

Hur? Var?
Citera
2014-11-03, 22:04
Medlem
tcfmogs avatar
Citat:
Gå vidare!
I Luleås fall är det mycket mer än gnäll. Det handlar om en felaktig världsbild som delas av allt och alla inom Luleås ishockey, från spelare och ledare till fans.
Citera
2014-11-03, 22:05
Medlem
AutumnInNewYorks avatar
Citat:
Luleå-fansen konstaterar att domarna var dåliga?

Om du inte har koll på diskussionen varför ge dig in i den?
Citera
2014-11-03, 22:10
Medlem
m4tt145s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karol.

Inte vacker alls. Men känns inte riktigt avstängningsmaterial.
Citera
2014-11-03, 22:10
Medlem
Pappersnesduks avatar
Citat:
Om du inte har koll på diskussionen varför ge dig in i den?

Om, ja.
Citera
2014-11-03, 22:13
Medlem
Kalle-Kottes avatar
Citat:
På vilket sätt har jag krypt tillbaka? Jag har bara inte tid att sammanställa statistik för att göra dig nöjd. Jag tog fram bevis på att ni gnäller som fan genom att kolla igenom några matchtrådar på typ 5 min, så det får räcka för nu.

Hela grejen är ju att du far med begrepp som du inte vet ett smack av. Låt mig gissa - du har 0 högskolepoäng.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in