Tänka sig att jag yrkat det var värt att hålla en tumme för norrhockeyn, jag är faktiskt lite ledsen när jag efter en match jag inte kunnat se, ser detta:
Citat:
Ursprungligen postat av
Azdz
Är ju fan att man ska behöva heja på gnälliga Luleå ikväll för att vi ska ligga kvar på säker mark under uppehållet

Citat:
Ursprungligen postat av
Azdz
Det mest tragiska är att många lulesupportrar här på forumet gnäller över att vi andra klagar på att dom gnäller

Men efter händelserna just nu så kan dom ju inte vara förvånade.
Citat:
Ursprungligen postat av
Azdz
Kunde man inte ge sig fan på att Luleåpubliken skulle bua åt den händelsen också? Luleå vinner iaf SM-guld när det gäller årets gnälligaste förening iaf.
Citat:
Ursprungligen postat av
Azdz
Fast att Luleås publik till och med gnäller över att motståndarmålvakten får problem med utrustningen säger ju allt. Hoppas Luleå åker ut så man slipper deras gnälliga publik.
Citat:
Ursprungligen postat av
Azdz
Och? Jag trodde 3 poäng var det enda som gällde för kaffelaget? Med den inställningen förstår jag att ni snackar om guld när ni är nöjda med en poäng och tappad ledning mot ett gäng gnälliga skoterraggare

Citat:
Ursprungligen postat av
Azdz
Ska vi höja ett varningens finger på att tanten Ledin gråter ut i media och skyller på domaren efter matchen om Luleå förlorar?

Så jag kan faktiskt direkt säga att jag inte har något större intresse av att upprätthålla den tummen för norrhockeyns som jag tidigare hade. Tack och lov att man håller på Luleå och inte på Modo.