2014-11-01, 23:13
Medlem
Displaceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illusioner
Johan Larsson har nog inte så mycket känslor för Brynäs, tyvärr.
Kanske inte framgick i mitt inlägg men det är ungefär så jag tolkar honom också.
Citera
2014-11-01, 23:17
Medlem
timmmys avatar
Som M4tt145 är inne på låter det väldigt osannolikt att han hamnar i Djurgården. Har väl en riktigt bra start på säsongen i AHL och med ett Buffalo i rejäl kräftgång så får han nog chansen i NHL snart igen.
Citera
2014-11-01, 23:21
Medlem
Corrans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wollakosota
http://play.shl.se/video/10503502/ Hans Wallson, herregud. Konstigt prick dedär.

Det är med gråten ständigt närvarande nånstans där bak i halsen.

"Hanses spelar ganska stabilt idag sett över hela matchen.....det är bara några puckar som slinker in". Aja, inte så farligt i en tämligen målfattig match?

Sen har tydligen Frölunda själva gått ut och sagt till hela svenska folket, inkl. dom i gruvan...att dom är de Stora guldfavoriterna. Och...sanna mina ord. Lagt detta tunga hemska ok på stackars Saik. Vart har världen kommit?
Citera
2014-11-01, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tOpOff
Bert Robertsson

Men ja, det är ju inte första gången han briljerar på presskonferensen. Vet inte om man ska skratta eller gråta.

Just det, har en tendens att blanda ihop det två

Citat:
Ursprungligen postat av Corran

Sen har tydligen Frölunda själva gått ut och sagt till hela svenska folket, inkl. dom i gruvan...att dom är de Stora guldfavoriterna. Och...sanna mina ord. Lagt detta tunga hemska ok på stackars Saik. Vart har världen kommit?

haha uppenbarligen stör hans sig på oket. En känslig punkt!
Citera
2014-11-01, 23:39
Medlem
Displaceds avatar
Om vi mot all förmodan lyckas slå FBK efter uppehållet kan ge mig fan på att det kommer heta "Brynäs gjorde rätt i att låta honom stanna". Men ja, som det är nu vill jag att TJ ryker också.

http://bloggar.aftonbladet.se/wennerholm/2014/11/ni-har-inget-val-brynas/
Citera
2014-11-01, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tOpOff
Bert Robertsson

Men ja, det är ju inte första gången han briljerar på presskonferensen. Vet inte om man ska skratta eller gråta.

Börjar tro att Bert tar varje förlust som en personlig tragedi.
Saknades bara ett "Tillsammans är vi starka, tillsammans är vi jävligt starka".
Citera
2014-11-02, 00:05
Medlem
tcfmogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Corran

"Hanses spelar ganska stabilt idag sett över hela matchen.....det är bara några puckar som slinker in". Aja, inte så farligt i en tämligen målfattig match?

Du verkar ju ha missuppfattat helt vad han säger.
Citera
2014-11-02, 01:35
Medlem
Tänka sig att jag yrkat det var värt att hålla en tumme för norrhockeyn, jag är faktiskt lite ledsen när jag efter en match jag inte kunnat se, ser detta:

Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Är ju fan att man ska behöva heja på gnälliga Luleå ikväll för att vi ska ligga kvar på säker mark under uppehållet

Citat:
Det mest tragiska är att många lulesupportrar här på forumet gnäller över att vi andra klagar på att dom gnäller Men efter händelserna just nu så kan dom ju inte vara förvånade.

Citat:
Kunde man inte ge sig fan på att Luleåpubliken skulle bua åt den händelsen också? Luleå vinner iaf SM-guld när det gäller årets gnälligaste förening iaf.

Citat:
Fast att Luleås publik till och med gnäller över att motståndarmålvakten får problem med utrustningen säger ju allt. Hoppas Luleå åker ut så man slipper deras gnälliga publik.

Citat:
Och? Jag trodde 3 poäng var det enda som gällde för kaffelaget? Med den inställningen förstår jag att ni snackar om guld när ni är nöjda med en poäng och tappad ledning mot ett gäng gnälliga skoterraggare

Citat:
Ska vi höja ett varningens finger på att tanten Ledin gråter ut i media och skyller på domaren efter matchen om Luleå förlorar?

Så jag kan faktiskt direkt säga att jag inte har något större intresse av att upprätthålla den tummen för norrhockeyns som jag tidigare hade. Tack och lov att man håller på Luleå och inte på Modo.
Citera
2014-11-02, 05:53
Medlem
AutumnInNewYorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-Kotte
Äntligen en bra match av domarna - fortsätt så!

Ovanligt att det kommer en sån kommentar från Lulähåll efter en vinst. Om det hade blivit förlust hade det gnällts som fan.
Citera
2014-11-02, 09:02
Medlem
Ferross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutumnInNewYork
Ovanligt att det kommer en sån kommentar från Lulähåll efter en vinst. Om det hade blivit förlust hade det gnällts som fan.

Är det inte så man ska göra?
Citera
2014-11-02, 09:05
Medlem
Embas avatar
VIKTIGT!

Vilken låt äntrar Dixon isen till?!
Citera
2014-11-02, 09:38
Medlem
Corrans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tcfmog
Du verkar ju ha missuppfattat helt vad han säger.

Jaså?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in