2014-10-30, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bers162
Nej... killen som kommer in nästa vecka är

Usch. En till Stureplans-douche.
Citera
2014-10-31, 01:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Recoleta
Usch. En till Stureplans-douche.

Är halvbekant med han IRL å kan säga att han inte är för farlig, hyfsat skön kille med lite hybris (den uppfattning jag fått)
Citera
2014-10-31, 02:39
Medlem
SteveAngellos avatar
Hoppas Abdi kommer tillbaka, skulle vara det mest random som produktionen utfört
Citera
2014-10-31, 12:44
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SteveAngello
Hoppas Abdi kommer tillbaka, skulle vara det mest random som produktionen utfört

hade varit så Random jag gillat det
Citera
2014-10-31, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B´stard
Han har möjligen fått 50000 från Spotify, men då ska det sociala avgifter och inkomstskatt alternativt bolagskatt och utdelningsskatt på det, och sen inkomster från itunes och youtube - men i vilket fall så har de pengarna knappast betalats ut ännu. Vill dessutom minnas att han lagt upp bilder på IG där han är på jobbet.

Mja, Saga har ju inte direkt tvekat inför sex innan hon åkte ut, så jag tror faktiskt inte hon behövde övertalas - sen är det inte bara sexet som drar tittare till henne utan snarare att hon har ett så märkligt tänk och ställer till bråk osv.

Jaklart, hon gör ju bra tv. Men iaf har ha fått känslan att de mer riggat än man tror i dem senaste avsnitten..
Citera
2014-10-31, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skrivbordslampa
Såg nån sekund av att Saga hade sex topless i poolen. Var hittar man ett ordentligt klipp på det? Hittade bara nån halv minuts sammanfattning av vem som hånglade med vem när jag kollade klippdelen på tv3play.

undrar ja också, man fick aldrig se dem i programmet utan endast på trailernsen mellan reklamerna..
Citera
2014-11-01, 01:45
Bannlyst
Får inte Ervin någon mat på hotellet? Helvete vad smal han är..

Rätt trist också att produktionen spoilar alltihop med en ledsen smiley i introt... En annan sak som var lustigt är att Ylva säger att Kalle är så falsk blablabla när hon själv ljög för Smail hur länge som helst.

Ps: När är det dags för tjejerna att ryka? Nu har det gått typ 3 veckor sedan senaste tjejen åkte ut. Börjar tröttna på Ylva
Senast redigerad av cramor 2014-11-01 kl. 01:50.
Citera
2014-11-01, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cramor

Rätt trist också att produktionen spoilar alltihop med en ledsen smiley i introt... En annan sak som var lustigt är att Ylva säger att Kalle är så falsk blablabla när hon själv ljög för Smail hur länge som helst.

Ps: När är det dags för tjejerna att ryka? Nu har det gått typ 3 veckor sedan senaste tjejen åkte ut. Börjar tröttna på Ylva

Evelina rök ju i senaste ceremonin?
Citera
2014-11-01, 12:56
Medlem
Ni som har följt PH tidigare säsonger, hur står sig årets säsong mot tidigare? Är det starkare karaktärer med i år än tidigare? Tycker jag ser deltagarna från årets PH överallt på sociala medier etc... Har årets PH blivit en stor succe?
Citera
2014-11-01, 12:59
Medlem
irkens avatar
Citat:
Han var ju lika smal när han kom in och han har väl antagligen väldigt bra nedsmältning utav mat bara ..
Citera
2014-11-01, 13:23
Medlem
Bulkmodes avatar
Citat:

Det handlar ju mer om att han saknar muskelmassa. Ingen vill ju vara fet.
Citera
2014-11-01, 20:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 68911986
Evelina rök ju i senaste ceremonin?
Eftersom hon åkte tillsammans med Smail så räknar jag inte in den ceremonin.
Dessa har åkt och endel har fått kommit tillbaka.
Killarna: Smail,Abdi,Jorge,Carl,Chris,Kian,Joakim,Amandus,Jo el,Alexander,David,Eric. (Och ytterligare en ryker nästa vecka eftersom det kommer in en till kille)
Tjejerna: Natalie,Saga,Jasmine (syrenen),Eveleina,Natalie,Ulrika.

Citat:
Ursprungligen postat av Bulkmode
Det handlar ju mer om att han saknar muskelmassa. Ingen vill ju vara fet.
Såklart men om man kollade i dagens avsnitt så ser han sjukligt smal ut. Speciellt när han körde bikten
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in