Citat:
Ursprungligen postat av
Hatarer
Ok då kollade du länken som någon postade om att det fanns tillgång till scanner på bibloteket?
jag fick inte intrycket att det var en bläddrande scanner. Och jag tycker att det är o utnyttja någon om de skall behöva stå i ett par dagar på ett bibliotek för o scanna.
Men det e min åsikt.
Jag krävde inte eller begärde mer pengar utan jag skrev att jag tyckte att han kan köpa en bra scanner o FUP o sen köpa käk eller vad han vill för han gör ett jätte jobb o jag vet inte hur andra ser på sin tid men för mig är tid viktigt och jag lägger hellre några ören extra än o bli helt ockuperad i flera dagar.
När folk skicka till mitt konto så kommer de inte in samma sekund det går via postgiro och sedan via referens så det kan ta 2 dagar innan en insättning syns.
Då hade folk redan börjat kritisera mig så jag bestämde mig för o själv köpa skiten o skicka det folk samlat in till den som lovat o scanna men tji fick jag för jag kom ihåg fel pinkod

Sen har det haglats på med mer skit o anklagelser att jag inte svarar dygnet runt att jag måste förklara för min fru att jag glömt en kod så jag måste svara hundratals människor när 23 personer har satt in pengar o det e inte dem som haglat beskyllningar så tro fan jag blir förbannad.
De här inläggen skrev Hubert angående scanner 7319, 7265, 7222, 7195, 7169, 6644, 6569, 6429. I fyra av de inläggen citerade han/hon dig men du kanske missade de inläggen?
Men som jag skrev tidigare så tror jag att de flesta av oss är villiga att lämna allt bakom oss när vi väl fått fupen och de pengar som blir över kan ju läggas undan ifall vi i framtiden behöver en insamling till en annan fup eller kanske kan gå till ett välgörande ändamål, vad tycker du?
Om pengarna skickas till ett välgörande ändamål så insisterar jag på att det som avsändare ska stå något i stil med "flashbackare till minne av Yara" den lilla flickan förtjänar att bli ihågkommen på rätt sätt, hon var inte bara ett mordoffer, hon var en väldigt stark och modig liten flicka som uppenbarligen älskade sina små kusiner och ville skydda dem.