2014-11-01, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eireann
Jag litar på våra moderatorer så jag har också gått med på att lägga ut igen men jag hoppas för Hatarers skull att det inte behövs.

Jag också.
Citera
2014-11-01, 16:57
Medlem
dryopteriss avatar
Många kloka vinklingar härinne på detta sadistiska mord, men jag kan fortfarande inte släppa att Yaras bioföräldrar skulle komma undan. Det är ändå dom som dragit vinning av Yara och därmed, enligt mig, ägnat sig åt pur människohandel. Må vara, med de svenska myndigheterernas goda minne. Men kanske inte så konstigt ändå om man beaktar rädslan hos myndigheter att anklagas för rasism eller främlingsfientlighet.
Inte att Rami o Madi på något sätt ska gå fria. Dom har begått ett mord.
Citera
2014-11-01, 16:58
Medlem
Aurora Borealiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hulda på Höjda
För min del så är det klockrent att han lurade oss alla. Han skrev i tråden att han skulle få koden denna vecka.Han har även lovat att sätta över pengarna till Hamilkar och det är INTE gjort.

Jag hoppas bara att han hade roligt för pengarna och att han har en sjuhelvetes baksmälla
Jag kanske är naiv, men jag tror faktiskt att han hade ärliga avsikter från början. Förmodligen gick han i baklås när folk började vräka ur sig en massa beskyllningar både i tråden och i pm. Jag försvarar inte det han har gjort på något sätt, men jag tror inte att han hade planerat något bedrägeri. Vi får hoppas att koden dyker upp på måndag, och att pengarna förs över som det var avtalat.
Citera
2014-11-01, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eireann
Jag litar på våra moderatorer så jag har också gått med på att lägga ut igen men jag hoppas för Hatarers skull att det inte behövs.

Det är självklart att vi kan lita på Hamilkar, eftersom han alltid varit öppen med sin identitet. Han har dessutom visat oss alla att han inte behöver vara anonym, eftersom han är hederlig med sina avsikter på forumet.

Jag vill ha FUPen och är både arg och road. Jag betalar gärna en gång till, och är tacksam att någon styr upp situationen så att vi får vår efterlängtade FUP. Det är inga stora pengar för var och en av oss, så det är inget att belopp jag kommer sakna. Det är hela summan i fel händer jag retar mig på!
Citera
2014-11-01, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aurora Borealis
Jag kanske är naiv, men jag tror faktiskt att han hade ärliga avsikter från början. Förmodligen gick han i baklås när folk började vräka ur sig en massa beskyllningar både i tråden och i pm. Jag försvarar inte det han har gjort på något sätt, men jag tror inte att han hade planerat något bedrägeri. Vi får hoppas att koden dyker upp på måndag, och att pengarna förs över som det var avtalat.
Grattis och tack för att du inte anklagar mig för jag försökte få till skott att vi alla fick FUP men i stället kom miljoner beskyllningar o krav som jag inte är värd att få ta emot o därför så blev jag förbannad vilket vilken normal person som helst hade blivit.
Tack vare alla som jävlats så dröjer det mer tid innan FUP finns tillgänglig så jag hoppas ni är riktigt nöjda.
Nej jag e inte 40 jag är 41 jag e van vid o säga 40 jag firar inte födelsedagar
Citera
2014-11-01, 17:08
Medlem
Titianas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hulda på Höjda
För min del så är det klockrent att han lurade oss alla. Han skrev i tråden att han skulle få koden denna vecka.Han har även lovat att sätta över pengarna till Hamilkar och det är INTE gjort.

Jag hoppas bara att han hade roligt för pengarna och att han har en sjuhelvetes baksmälla

Jag har meddelat Hatarer att jag gärna outar mig och gör en polisanmälan om bedrägeri. Nu påstår han att han postat kortet till Hamilkar, så vi ser väl till att börja med...nåja jag tror på detta lika mycket som Ramis historier i kring Yaras död, eller bristen av dem.
Citera
2014-11-01, 17:09
Medlem
Iobberknolls avatar
Citat:

Det största problemet för honom, om han hade ärliga avsikter, är hans usla förmåga att uttrycka sig och undvika alla slags frågor.
Lider man av bristande impulskontroll är man inte lämpad att ha hand om andras pengar. Så mycket självinsikt bör man ha om man är 40 år och gift. M a o tar man inte på sig ett uppdrag man knappeligen har förmåga att hantera.
Citera
2014-11-01, 17:10
Avslutad
Citat:
Ett tjugotal personer har betalt pengar till Hatarer för FUP. Det hen ska göra är att fullfölja sitt avtal mot dessa personer. Om ytterligare andra personer skriver trista saker om Hatarer i en öppen tråd kan inte dessa tjugo personer styra eller lastas för det. Och Hatarer ska inte använda detta som argument för att sno pengarna från dem.
Citera
2014-11-01, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Titiana
Jag har meddelat Hatarer att jag gärna outar mig och gör en polisanmälan om bedrägeri. Nu påstår han att han postat kortet till Hamilkar, så vi ser väl till att börja med...nåja jag tror på detta lika mycket som Ramis historier i kring Yaras död, eller bristen av dem.
Vad skulle jag annars göra om inte posta det ni har ju alla gaddat ihop er om att jag skulle ha blåst flashare på pengar o jag har fan inte ens kunnat röra dem för jag kunde inte pinkoden
Tro fan jag skicka kortet så ser han själv att kortet e helt nytt o inte ett år gammalt som när jag skaffade kontot o jag använde det inte så jag kom ihåg fel pin.
Kan ni klaga på måndag i stället när han fått kortet och pin och kan ta ut det som finns där inkl de 1200 som jag själv bidrog med.
Ni älskar o klaga o jävlas jävla hor forum lekande jag skall avregga mig när den här persen är över
Citera
2014-11-01, 17:17
Medlem
Iobberknolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Ett tjugotal personer har betalt pengar till Hatarer för FUP. Det hen ska göra är att fullfölja sitt avtal mot dessa personer. Om ytterligare andra personer skriver trista saker om Hatarer i en öppen tråd kan inte dessa tjugo personer styra eller lastas för det. Och Hatarer ska inte använda detta som argument för att sno pengarna från dem.

Men det är ju ungefär vad som hänt. De som betalt har inledningsvis inte gnällt. Det var andra som inte betalt som började bråka med Haterer och skapade därmed dålig stämning. Dessutom började haterer komma med konstiga ursäkter om koder till kort, att hans fru begränsade hans surfande, tjatet om att först köpa skanner och därefter FUP istället för att köpa FUP först och sedan lita på Huberts förmåga att skanna in den.

Nä....maken till klödderöv får man leta efter.

....och maken till fräckhet att straffa de människor som faktiskt betalt.
Citera
2014-11-01, 17:18
Medlem
Iobberknolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hatarer
Vad skulle jag annars göra om inte posta det ni har ju alla gaddat ihop er om att jag skulle ha blåst flashare på pengar o jag har fan inte ens kunnat röra dem för jag kunde inte pinkoden
Tro fan jag skicka kortet så ser han själv att kortet e helt nytt o inte ett år gammalt som när jag skaffade kontot o jag använde det inte så jag kom ihåg fel pin.
Kan ni klaga på måndag i stället när han fått kortet och pin och kan ta ut det som finns där inkl de 1200 som jag själv bidrog med.
Ni älskar o klaga o jävlas jävla hor forum lekande jag skall avregga mig när den här persen är över

Huvudsaken är att du förstår hur ditt eget beteende har bidragit till situationen.
Citera
2014-11-01, 17:23
Medlem
bernters avatar
Det här rör sig om en labil människa som såklart väntar på att gå in i tråden tills någon uttrycker sig positivt om denne, nåja. Jag drar mig ur diskussionen tills vidare och hoppas på god bättring Hatarer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in