Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2014-10-28, 22:11
Medlem
Superlistigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anders-Lundgren
Det ryktats om att Straybullet har fått sin identitet avslöjad av AFA och att dessa använder hotelser för att få honom att överge nationalismen. Detta ska ha skett under hans avstängningstid. Det är inget särskilt ämne som nämner detta på Flashback. Det påstås i en artikel på AFA:s hemsida om jag inte minns fel.
Var kan man läsa om detta på djupet? Jag har bara hört om detta ytligt.
Citera
2014-10-28, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 10010
Och vad är vår kommentar om det? Well played SvP, well played!
Bara well played om killen som kuppade mandatet gör bra ifrån sig. Förra mandatperioden hade SvP Curt Linusson som imponerade med sin raka attityd på första fullmäktige-mötet där han fällde de nu berömda orden om att vissa är lättkränkta, men efter det var det rätt tyst från Curt Linussons sida. Motionerna från första mötet var väl valda ur symboliskt värde mm för att sätta tonen, men vad blev uppföjningen efter det? Han borde pumpat ut massor av bra motioner och gjort offentliga uttalanden om hur han röstat i diverse frågor där han kommenterar hur det gynnar nationalism i Sverige och svenska folket att han röstade på just det sättet osv. Ge folk en känsla för vad partiet är. Extra bonus om allmänt hetsande mot politikernas generella korruption och ryggradslöshet i landet överlag, eller judefrågan/särintressenas påtryckningar, kan vävas in i diskussionerna som hålls under mötena.

När man alltså bara har något enstaka mandat kommer hela partiet bedömas utifrån hur man agerar där, och det måste vara genialiskt och perfekt slipat agerande. 99% av denna perfektion ligger i partiets strategiska avdelnings långa, djupa diskussioner och vägande av olika val mot varandra på guldvåg, 1% ligger hos personen som håller mandatet. Folk kan mycket väl tolka detta mandat som demonstration av hur partiet kommer agera överallt framöver.
Citera
2014-10-29, 00:42
Medlem
10010s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av truth1337
Bara well played om killen som kuppade mandatet gör bra ifrån sig. Förra mandatperioden hade SvP Curt Linusson som imponerade med sin raka attityd på första fullmäktige-mötet där han fällde de nu berömda orden om att vissa är lättkränkta, men efter det var det rätt tyst från Curt Linussons sida. Motionerna från första mötet var väl valda ur symboliskt värde mm för att sätta tonen, men vad blev uppföjningen efter det? Han borde pumpat ut massor av bra motioner och gjort offentliga uttalanden om hur han röstat i diverse frågor där han kommenterar hur det gynnar nationalism i Sverige och svenska folket att han röstade på just det sättet osv. Ge folk en känsla för vad partiet är. Extra bonus om allmänt hetsande mot politikernas generella korruption och ryggradslöshet i landet överlag, eller judefrågan/särintressenas påtryckningar, kan vävas in i diskussionerna som hålls under mötena.

När man alltså bara har något enstaka mandat kommer hela partiet bedömas utifrån hur man agerar där, och det måste vara genialiskt och perfekt slipat agerande. 99% av denna perfektion ligger i partiets strategiska avdelnings långa, djupa diskussioner och vägande av olika val mot varandra på guldvåg, 1% ligger hos personen som håller mandatet. Folk kan mycket väl tolka detta mandat som demonstration av hur partiet kommer agera överallt framöver.

Jag kan bara instämma, han gjorde bra ifrån sig i intervjun och det är en bra början, men det gäller också uträtta något för rörelsen i det långa loppet som står sig. Första steget är taget och nu är det upp till bevis!
Citera
2014-10-29, 08:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Superlistig
En länkning till den artikeln skulle tyvärr kunna vara ett brott mot användarens anonymitet (om det nu verkligen är han). Jag vill dessutom respektera hans integritet.
Citera
2014-10-29, 10:05
Medlem
vonSnapss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av truth1337

Instämmer till fullo! Vill härmed ge dig tumme upp för den beskrivningen.
Hela partiet borde engagera sig i detta enda mandat, även om det formellt tillhör SD.
Dvs rätt vårda denna lilla kanal till offentligheten.
Citera
2014-10-29, 14:27
Medlem
.buenaventura.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Superlistig

Finns två artiklar på antifa.se som behandlar Straybullet
Citera
2014-10-30, 23:20
Avslutad
Någon som vet när det nya numret av Framåt skickas ut till prenumeranterna?
Citera
2014-10-31, 00:38
Medlem
Potenza.adeguatas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knaz_mongo
Någon som vet när det nya numret av Framåt skickas ut till prenumeranterna?

Borde redan ha skickats. Tålamod!
Citera
2014-10-31, 18:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Potenza.adeguata
Borde redan ha skickats. Tålamod!

Snigelpost? Är du också prenumerant?
Citera
2014-10-31, 20:26
Medlem
Koprofilias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knaz_mongo
Snigelpost? Är du också prenumerant?
kom idag.
Jag fick 2nr
Citera
2014-11-01, 13:40
Medlem
Orjisols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koprofilia
kom idag.
Jag fick 2nr
Hur kunde den komma igår, posten kör väl inte ut på röda dagar?
Citera
2014-11-01, 13:47
Medlem
ninjutsus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orjisol
Hur kunde den komma igår, posten kör väl inte ut på röda dagar?
Halloween är inte en röd dag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in