2014-10-31, 23:02
Medlem
MegaAgamers avatar
Varför klagar tjejer på att killar kollar in dom på gym, när dom själv sätter sig i den sitsen att man kollar på dom.

T.ex idag när jag var och tränade så satt jag och höll på med en maskin, och framför denna maskin så är alla springband uppställda på rad (10 st). Alla var lediga så tjejen kunde ha tagit vilken hon ville. Tro fan att hon tar den som var närmst mig och som är i mitt sektionen av dom här 10 st springbanden, så jag får ju hennes röv rakt upp i ansiktet i princip.

Varför klagar tjejer på att killar kollar på dom när dom gör sådan saker? Är det konstigt att man som kille slänger en blick på era rövar när ni ställer er framför oss? Och nästan trycker upp den i ansiktet på oss, och sedan säger att vi ska sluta kolla?
Citera
2014-10-31, 23:06
Medlem
apelsinhimlens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MegaAgamer
Varför klagar tjejer på att killar kollar in dom på gym, när dom själv sätter sig i den sitsen att man kollar på dom.

T.ex idag när jag var och tränade så satt jag och höll på med en maskin, och framför denna maskin så är alla springband uppställda på rad (10 st). Alla var lediga så tjejen kunde ha tagit vilken hon ville. Tro fan att hon tar den som var närmst mig och som är i mitt sektionen av dom här 10 st springbanden, så jag får ju hennes röv rakt upp i ansiktet i princip.

Varför klagar tjejer på att killar kollar på dom när dom gör sådan saker? Är det konstigt att man som kille slänger en blick på era rövar när ni ställer er framför oss? Och nästan trycker upp den i ansiktet på oss, och sedan säger att vi ska sluta kolla?

Ok, var det en fin röv du hade framför dig idag?
Citera
2014-10-31, 23:13
Medlem
bithaxs avatar
Citat:
Sedan säger att vi ska sluta kolla?
Sa hon det?
Citera
2014-10-31, 23:16
Medlem
Findmucks avatar
Tja, tjejer är väl olika. Hon kanske ville visa upp sig för dig av någon anledning eller inte tänkte på att du satt där.
Citera
2014-10-31, 23:17
Medlem
qdqdqs avatar
Citat:

Det är bara lesbiska feminister med hår under armarna som säger att man inte ska kolla (det är nog avundssjuka i grund och botten eftersom ingen tittar på dom). De andra tjejerna som kör upp rumpan i ansiktet på män vill så klart ha bekräftelse på att de är sexuellt attraktiva. Vet exakt vad du menar FÖ händer mig nästan varje pass, vilket jag givetvis inte har något emot.
Senast redigerad av qdqdq 2014-10-31 kl. 23:20.
Citera
2014-10-31, 23:18
Medlem
Citat:
Varför klagar tjejer på att killar kollar på dom när dom gör sådan saker? Är det konstigt att man som kille slänger en blick på era rövar när ni ställer er framför oss?
Vilket av dem är det? Skulle säga att inget av dem stämmer. Det är snarare så att det stirras, om inte konstant så minst flera gånger. Det är ju normalt att slå en blick, men samtidigt är efterblivet att tappa kontrollen genom att stirra.
Citera
2014-10-31, 23:19
Medlem
AutumnInNewYorks avatar
För att alla tjejer har en kollektiv hjärna som tänker exakt samma tankar om allting
Citera
2014-10-31, 23:27
Medlem
Stormkrashs avatar
Det kvinnliga psyket http://hiddenlol.com/lol/17345
Citera
2014-10-31, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qdqdq
Det är bara lesbiska feminister med hår under armarna som säger att man inte ska kolla (det är nog avundssjuka i grund och botten eftersom ingen tittar på dom). De andra tjejerna som kör upp rumpan i ansiktet på män vill så klart ha bekräftelse på att de är sexuellt attraktiva. Vet exakt vad du menar FÖ händer mig nästan varje pass, vilket jag givetvis inte har något emot.

Ja, för alla vet ju att bara lesbiska feminister MED hår under armarna är likadana. Där lyckades du få in inte en, inte två utan TRE egenskaper som du generaliserar. Utveckla gärna ditt intelligenta resonemang
Citera
2014-10-31, 23:36
Medlem
qdqdqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dikterad
Ja, för alla vet ju att bara lesbiska feminister MED hår under armarna är likadana. Där lyckades du få in inte en, inte två utan TRE egenskaper som du generaliserar. Utveckla gärna ditt intelligenta resonemang

Nä alla vet uppenbarligen inte det. Tjej sj?
Citera
2014-10-31, 23:41
Medlem
Om någon stirrar ut ens rumpa och beter sig allmänt respektlöst är det klart man blir irriterad, det förstår väl vem som helst. Är ju dock skillnad på att stirra och titta lite diskret.
Citera
2014-10-31, 23:58
Medlem
qdqdqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ulb4352
Om någon stirrar ut ens rumpa och beter sig allmänt respektlöst är det klart man blir irriterad, det förstår väl vem som helst. Är ju dock skillnad på att stirra och titta lite diskret.

Jo fast det är ju skillnad på att gå runt och stirra och att tjejen själv går fram och trycker upp röven i ansiktet på än. Det ena är ju pervofasoner det andra är tjejen som söker sexuell bekräftelse, annars ställer man sig inte i framstupa läge med röven uppspänd 1 dm ifrån någons ansikte (eller likande).
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in