Citat:
Ursprungligen postat av
skyffla
Över 9 500 sålda mot Växjö ikväll. Landar väl nånstans kring 10 000.
Kul! Färjestad har fullt hus tydligen, 7000 bönner på en och samma plats, bara att hålla sig långt därifrån, dom brukar ofta ge sig på varandra när resultatet inte går rätt väg.
Färjestad jumbo innan kvällen är slut!