Citat:
Ursprungligen postat av
von_S
Jag har inte sett FBK men om man går efter statistiken känns det som att det är läge att packa ihop sig och låt Färjestad skjuta 50 skott från blålinjen och så får Jensa göra 2 mål i PP. 50-13 i skott, 1-2 i mål.
Är Åslin med? Hur går det för Svedberg och Kapstad? Svårt att se vilka de ska peta iofs.
Åslin är ej med! Ansluter först på fredag.
Det blir nog en tight match, men oj vad skönt det hade varit med tre pinnar.
Dags att sätta Bergenström i förstakedjan bredvid finnarna?