2014-10-30, 02:45
Medlem
wemas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4tt145
Japp, är inte förvånad precis. Men en bra lösning som kan löna sig, nog inte jättedyrt heller!

Officiellt nu!

http://leksandsif.se/artikel/59410/

Att Åslin är tillbaka i Leksand värmer mitt hjärta. Äntligen har vi ett lag med hjärta bakom skölden.
Åslin med finnarna tror jag kan bli en rolig kedja!
Citera
2014-10-30, 08:41
Avslutad
Ser fram emot matchen ikväll som fan, ingen skulle bli gladare än jag om vi vann som dansbandsgänget ligger sist. Tror det lossnar för Ryno ikväll.
Citera
2014-10-30, 11:25
Medlem
von_Ss avatar
Jag har inte sett FBK men om man går efter statistiken känns det som att det är läge att packa ihop sig och låt Färjestad skjuta 50 skott från blålinjen och så får Jensa göra 2 mål i PP. 50-13 i skott, 1-2 i mål.

Är Åslin med? Hur går det för Svedberg och Kapstad? Svårt att se vilka de ska peta iofs.
Citera
2014-10-30, 12:31
Medlem
m4tt145s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av von_S
Jag har inte sett FBK men om man går efter statistiken känns det som att det är läge att packa ihop sig och låt Färjestad skjuta 50 skott från blålinjen och så får Jensa göra 2 mål i PP. 50-13 i skott, 1-2 i mål.

Är Åslin med? Hur går det för Svedberg och Kapstad? Svårt att se vilka de ska peta iofs.
Åslin är ej med! Ansluter först på fredag.

Det blir nog en tight match, men oj vad skönt det hade varit med tre pinnar.

Dags att sätta Bergenström i förstakedjan bredvid finnarna?
Citera
2014-10-30, 12:35
Medlem
Draedons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4tt145
Åslin är ej med! Ansluter först på fredag.

Det blir nog en tight match, men oj vad skönt det hade varit med tre pinnar.

Dags att sätta Bergenström i förstakedjan bredvid finnarna?

Nej nej nej, Bergenström kan ju inte åka skridskor... Han ska stå framför mål i pp och vispa in returer.
Citera
2014-10-30, 12:42
Medlem
m4tt145s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Draedon
Nej nej nej, Bergenström kan ju inte åka skridskor... Han ska stå framför mål i pp och vispa in returer.
Kanske är bäst så. Tycker Lang har gjort det bra men han behöver nog jobba lite mer i J20. Synd att Åslin inte är med idag.
Citera
2014-10-30, 14:56
Medlem
tcfmogs avatar
Det som oroar inför kvällens match är vad huvudjägarna Sandström och Forsberg ska hitta på. Rent sportsligt så har Skellefteå både bättre lag och bättre form och bör vinna.
Citera
2014-10-30, 14:58
Medlem
Över 9 500 sålda mot Växjö ikväll. Landar väl nånstans kring 10 000.
Citera
2014-10-30, 15:17
Bannlyst
Verkar bli mer eller mindre fullt i LA ikväll. Det innebär att Leksand tar 3 enkla poäng. Det är illa nog på hemmaplan som det är redan nu, men vid storpublik finns det absolut ingen chans att FBK vinner.
Citera
2014-10-30, 15:18
Medlem
Ferross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tcfmog
Det som oroar inför kvällens match är vad huvudjägarna Sandström och Forsberg ska hitta på. Rent sportsligt så har Skellefteå både bättre lag och bättre form och bör vinna.

Du är verkligen kass på att provocera..
Citera
2014-10-30, 15:49
Medlem
Mikojans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferros
Du är verkligen kass på att provocera..

Aj, fan var det en provokation! Jag tyckte precis jag minns när Sandström våldsamt klippte Bellemare i nacken med klubban. Har också ett minne av att Sveriges våldsammaste feminist hoppade in en armbåge i tinningen på en djurgårdare. Men kanske minnet sviker?
Citera
2014-10-30, 15:56
Medlem
Draedons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stukatj
Verkar bli mer eller mindre fullt i LA ikväll. Det innebär att Leksand tar 3 enkla poäng. Det är illa nog på hemmaplan som det är redan nu, men vid storpublik finns det absolut ingen chans att FBK vinner.

Försöker du anti-jinxa? Jag tror att Leksand fortsätter på det inslagna spåret och kör varannan match flipp och varannan flopp. Så idag är det dags för flopp mao.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in