2014-10-30, 08:43
Medlem
simonvps avatar
Hahaha Kristians och Kians kommentar om Ylva efter ceremonin: "Det här var väl inte så taktiskt gjort av Ylva?" "Nä, fullständig katastrof för hennes del". Höll på att garva ihjäl mig åt det. Kändes ju lagom patetiskt också när hon sitter efteråt och skryter om sin plan och att hon haft ut den starkaste spelaren, när det egentligen var Ervins plan från början?

Synd att Smail åkte, men det är gansla låga odds på att han får komma in igen. Tyckte ändå han var hyfsat stor och balanserad efter ceremonin, vilket får mig att tro att han inte är särskilt lik Jeppe från förra säsongen. Smail känns mycket smidigare än vad Jeppe någonsin var.

Sen är det någonting med Kian som jag stör mig sjukt mycket på. Tror det kan vara att han vill framställa sig som jävligt alfa och skön, men att han innerst inne känns jävligt osäker. Tycker det blir tydligt i alla bråk med Ylva. Fast det kanske bara är jag som tycker det?
Citera
2014-10-30, 09:27
Medlem
Oformads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tsaritsan
det ingick naturligtvis att hon skulle spela med calle. vem skulle han annars ha spelat med och vem skulle hon annars ha spelat med?

varför skulle paow vara ett bättre val för calle än evelina? det var ju evelina som stod honom närmast.

Faktum är att Evelina rövknullade honom rätt hårt, hon spelade mot honom, även om hon inte fattar det själv. Att hålla kvar Evelina gör att Evelina är hans enda alternativ, en partner som valt att rövknulla honom hårt. Känns inte särskilt stabilt...

Med Paow har han åtminstone en partner som inte rövknullat honom. Nej, överlag var Evelinas plan riktigt självisk, hon är garanterad att behålla sina två partners i spelet, samtidigt som hon tvingar Calle kassta ut en av sina två. Snällt !
Citera
2014-10-30, 09:34
Medlem
BlodigDelfins avatar
Har jag fått det om bakfoten eller är Ervin i en väldigt bra position just nu? När nu Smail kommer in igen, så kommer han att vilja köra ut Ylva och inte Ervin. Plus att han kan vara den deltagaren just nu som har mest bakom pannbenet? Kian vill ju framstå som ett geni, men vi vet ju att han inte är så smart, skön, snygg och rolig som han själv har fått för sig.

Annars är väll även Calle väldigt beroende av Paow från och med nu? Om Paow känner för de så åker väl ut direkt?
Citera
2014-10-30, 09:38
Medlem
Naknnas avatar
Jag lägger ner det här nu tills Smail kommer in igen. Om han nu gör det.

Alla som är kvar på hotellet är antingen tråkiga eller fruktansvärt störiga. Droppen var att Kian kom tillbaka. Det är något med honom som är fruktansvärt irriterande.

Hoppas dem låter spelet ha sin gång nästa säsong och att dem slutar plocka in gamla deltagare.
Citera
2014-10-30, 11:07
Medlem
Oformads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlodigDelfin
Har jag fått det om bakfoten eller är Ervin i en väldigt bra position just nu? När nu Smail kommer in igen, så kommer han att vilja köra ut Ylva och inte Ervin. Plus att han kan vara den deltagaren just nu som har mest bakom pannbenet? Kian vill ju framstå som ett geni, men vi vet ju att han inte är så smart, skön, snygg och rolig som han själv har fått för sig.

Annars är väll även Calle väldigt beroende av Paow från och med nu? Om Paow känner för de så åker väl ut direkt?

Han ligger väl inte jättebra till hos tjejerna?

Han hade "typ" Michelle, men nu är nog Freddie etta där. Nu kan han typ bara hänga vid Ylva med Kians tillåtelse, vilket gör honom till Kians "bitch".
Citera
2014-10-30, 11:31
Medlem
Ajberts avatar
På en vecka gick det från en riktigt skön gruppsammansättning till en katastrofal sådan. Hade varit så mycket bättre om Paow och Erv-fucking-in åkte ut.

Hoppas att Ylva verkligen sitter och skäms just nu. Tror sig vara spelets starkaste spelare för att hon lyckas ljuga för den egentligen starkaste, men vad tjänar det till om det om något bara försämrar hennes egna möjligheter. Hoppas verkligen hon åker snarast.

Jasse tycker jag faktiskt har blivit ganska skön det senaste veckorna, men det kan ju bara vara för att hon inte längre har någon att mobba efter att Jasmin åkte.

Citat:
Ursprungligen postat av Ajbert
Mest oväntade vore väl om Abdi fick komma tillbaka.
Hade ju varit kul om det nu faktiskt är Abdi som kommer in igen nästa vecka.
Citera
2014-10-30, 11:42
Medlem
Vad fan är det för mening när de bara roterar samma deltagare hela tiden?

Ta in någon ny istället. En snygg tjej med sköna bröst. Nu kommer ju erik garanterat in igen när som helst. Blä.
Citera
2014-10-30, 11:54
Medlem
Ajberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hin håle
Vad fan är det för mening när de bara roterar samma deltagare hela tiden?
Jag tycker faktiskt att det har varit en helt okej mix av gamla och nya inhoppare. Jag gillar det här med att man inte kan vara säker på att någon verkligen åker för gott om man hugger någon i ryggen, även om till exempel Sagas frånvaro på tre dagar var i minsta laget.

På ett sätt vill jag ha tillbaka Smail, men eftersom att det ändå är det väntade hoppas jag nästan att han inte får komma tillbaka.
Citera
2014-10-30, 12:14
Medlem
Jag förstår inte varför så många verkar gilla Smail? Han var ju dödstråkig som bara pratade taktik hela tiden! Så fort någon ny kom in haffade han den och snackade taktik. Det var likadant på alla fester, han satt ju alltid i soffan med någon och pratade taktik, skittrist!
Att Ylva skickade ut Smail var inte bra för henne nej, men hon trodde ju att hon var förstahandsvalet för Kian och står säkert hos honom.
Citera
2014-10-30, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissLycka
Jag förstår inte varför så många verkar gilla Smail? Han var ju dödstråkig som bara pratade taktik hela tiden! Så fort någon ny kom in haffade han den och snackade taktik. Det var likadant på alla fester, han satt ju alltid i soffan med någon och pratade taktik, skittrist!
Att Ylva skickade ut Smail var inte bra för henne nej, men hon trodde ju att hon var förstahandsvalet för Kian och står säkert hos honom.

Tycker också att smail var ganska tråkig och förutsägbar.

Evelina fick verkligen vad hon förtjänade när hon försökte få ut paow för att ha kvar michelle. Calle är nog den jag gillar bäst i huset nu. Hoppas michelle åker snart.
Citera
2014-10-30, 14:55
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ajbert
På en vecka gick det från en riktigt skön gruppsammansättning till en katastrofal sådan. Hade varit så mycket bättre om Paow och Erv-fucking-in åkte ut.

Hoppas att Ylva verkligen sitter och skäms just nu. Tror sig vara spelets starkaste spelare för att hon lyckas ljuga för den egentligen starkaste, men vad tjänar det till om det om något bara försämrar hennes egna möjligheter. Hoppas verkligen hon åker snarast.

Jasse tycker jag faktiskt har blivit ganska skön det senaste veckorna, men det kan ju bara vara för att hon inte längre har någon att mobba efter att Jasmin åkte.

Hade ju varit kul om det nu faktiskt är Abdi som kommer in igen nästa vecka.

han borde kommit in i halloween veckan
Citera
2014-10-30, 15:05
Medlem
Hunden007s avatar
http://instagram.com/p/r0KiiCS3Zp/?modal=true nån sa i början att Smails bitch råkade spoila saker. kan detta person komma in?

eller så Abdi med tanke på vissa verkade känna igen han
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in