2014-10-29, 23:52
Medlem
Ser ju att Evelina och Smail har något på gång i studio paradise

Nää men någon som vet någonting eller? Evelina sjukt snygg!
Citera
2014-10-30, 00:01
Medlem
fingercuffss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nacional
haha

Ervin kommenterar:

"Smail räddade mitt liv och han är en jättegod vän till mig. Jag ville verkligen inte skicka ut honom, men jag var tvungen. Han var ett hot i spelet och alla var överens om det. Men det var jobbigt. När Smail hade åkt låg jag och grät i solorummet. Det tog jävligt mycket på mig, säger han."

Killen tycker alltså det var viktigare att hålla sig kvar i svenska paradise hotel än att vara ärlig mot killen som räddade hans liv! hahaha fyfan, det är ju ändå smått fantastiskt vilka sjuka människor produktionen har attraherat till programmet...all cred.

Riktigt vidrigt, man får hoppas på att karma levererar.
Citera
2014-10-30, 00:05
Medlem
Varför ställde sig inte Evelina bakom Freddie ?? Hur tänkte hon där?

Jesse måste jag säga har vuxit i mina ögon. Ni som snackar skit om henne-tänk på att hon håller sig kvar i spelet. Är man dum då?!
Dessutom har hon och Kian äktenskapstycke. -hoppas dom gifter sig om 10år- Snyggt par!

Evelina kommer att sitta med 2,3 ungar i radhus,med villa och Volvo om 10år.

Och Kristian.. Ja,kan man bli mer naiv??
Citera
2014-10-30, 00:16
Medlem
evelina <3 vad tror ni om hennes chanser att få komma in igen?

Citat:
Ursprungligen postat av Nenneno
Folk är tydligen sura på att Calle valde Paow framför evelina. "Tänker med kuken"
Evelina är hundraprocentig med Freddie, och Calle är hennes andrahansval. han är Paows första och enda riktiga val. Klart han väljer henne. Speciellt när Evelina inte ens snackat med honom innan, plus gör det för att rädda en tjej som Calle inte ens gillar.

inte om calle är tajtare med evelina än med paow! då är det självklart evelina han ska välja. varför evelina väljer att ställa sig bakom calle är av mindre betydelse.
Citera
2014-10-30, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tsaritsan

inte om calle är tajtare med evelina än med paow! då är det självklart evelina han ska välja. varför evelina väljer att ställa sig bakom calle är av mindre betydelse.

Inte för Calles skull och hans framtid i spelet. Evelina ställde sig inte hos Calle för att spela med honom och det visste Calle, för hans egen sak var Paow ett mycket bättre val.
Citera
2014-10-30, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qazwsxedc
Inte för Calles skull och hans framtid i spelet. Evelina ställde sig inte hos Calle för att spela med honom och det visste Calle, för hans egen sak var Paow ett mycket bättre val.

det ingick naturligtvis att hon skulle spela med calle. vem skulle han annars ha spelat med och vem skulle hon annars ha spelat med?

varför skulle paow vara ett bättre val för calle än evelina? det var ju evelina som stod honom närmast.
Citera
2014-10-30, 00:39
Medlem
Citat:

Calle tänkte (kanske) lite längre fram. Om han skulle välja Evelina så tar hon Freddie nästa gång,och han ryker.
Därför är han säkrare med paow.

I pH måste man tänka schack ,dvs inte bara ETT steg,utan flera.
Den enda som verkade tänka schack var Smail.

Men han spelade för tydlig och starkt schack ,blev hans schackmatt.
Citera
2014-10-30, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kingstown
Calle tänkte (kanske) lite längre fram. Om han skulle välja Evelina så tar hon Freddie nästa gång,och han ryker.

varför skulle evelina ha valt freddie nästa gång om hon valde calle för att de kunde lita på varandra i vått och torrt? freddie fick ju michelle som partner.
Citera
2014-10-30, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kingstown

Haha Calle använder inte hjärnan!
Citera
2014-10-30, 00:50
Medlem
Citat:
varför skulle evelina ha valt freddie nästa gång om hon valde calle för att de kunde lita på varandra i vått och torrt? freddie fick ju michelle som partner.
Ja,varför inte? Hon skulle kolla calles lojalitet ,men kostade henne platsen. Hon spelade höga kort. Helt i onödan.
Hon ville förmodligen kolla hur stark chans hon hade i spelet,dvs både hos freddie och Calle.

Hade hon valt Freddie så hade hon varit kvar.

Vinna eller försvinna.
Citera
2014-10-30, 00:55
Medlem
Bara irriterande och äckliga människor kvar. Usch,
Citera
2014-10-30, 00:56
Medlem
Hon väljer att låta Calle tvinga svika sin nuvarande partner helt i onödan. Förstår att han blir irriterad på att hon gör så, och därför låter henne åka. Paow vet han ju åtminstone vad han har, Evelina kunde ju inte ens berätta vad hon skulle göra innan utan tänkte använda honom som en pjäs för att plocka ut hans partner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in