Citat:
Ursprungligen postat av
Iobberknoll
Ingenting blir ju bättre av att du beter dig så här. Allra värst blir det om du ger upp.
Det bästa är väl att slutföra uppdraget du har antagit och som vi har gett dig förtroende för.
Du menar att jag skall betala några tusen bara för att jag ville vara snäll och att jag visste att massor vill ha tillgång till FUP.
Spotta mig i ansiktet kalla mig tjuv kalla mig lögnare o sitt o märk ord o klaga o kräv att jag förklarar mig i oändlighet.
Då vänder jag på klacken studsa åt helvete o va fan skall jag slösa pengar när snåla jävla grisar sitter o klagar på mig o ställer en miljon krav.
Kan inte de som klagar betala vafan skall jag betala.
Alla som hackat på mig kan inte ni skicka era kreditkort till någon så ni outas o riskera att de missbrukas.
Jag var på glatt humör nu är jag förbannad.
Alla som säger jag skall posta mitt kreditkort med mitt namn kan inte ni posta ert namn o kontonummer o belopp så jag kan återbetala er?
Eller är ni hemliga men inte jag?
Det går bra o kalla mig lögnare o svindlare o allt ni kan komma på för att jag försökte vara snäll men på det här forumet kommer man längst om man beter sig som ett riktigt svin.
De som skickat pengar pmar mig belopp o kontonummer annars kontaktar jag coop i morgon o säger att något är fel o får era kontonummer endå och då vet ju jag vilka ni är