2014-10-30, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrOopyMD
Vad tror du om 1300 min? Lär dig räkna.
22 timmar bara
Citera
2014-10-30, 00:19
Medlem
Iobberknolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hatarer
Du som är noga med att regler följs.
Du vet att det är olagligt att överlåta ett kreditkort till en annan person?
Tex du får inte ens låna din frus kort o ta ut 300 kr på bankomaten.
Det står till och med på baksidan på kortet att det är personligt och inte får överlåtas
Så även där så hade jag förberett ett lagbrott

Det är ju faktiskt fullt möjligt för dig att föra över pengarna till Huberts konto. Har du pratat med Huberts om det?
Citera
2014-10-30, 00:21
Medlem
Iobberknolls avatar
Hur långt har ni andra här i tråden till Karlskrona?

Jag har 20 mil dit. Det tar två timmar att köra dit via motorvägen.
Senast redigerad av Iobberknoll 2014-10-30 kl. 00:26.
Citera
2014-10-30, 00:27
Avslutad
Citat:
22 timmar bara
Nu har huberts hittat ett annat sätt att skanna som inte handlar om några 22 timmar. Låt då Huberts fixa detta på det sätt hen föredrar. Alla vill inte ha en Skanner stå o skräpa bara för en gångs användning. Håll dig till ursprunglig plan så har vi snart Fupen allihop.
Citera
2014-10-30, 00:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Iobberknoll

För långt.
Citera
2014-10-30, 00:32
Medlem
Hulda på Höjdas avatar
Citat:

Jag har ca 140 mil enkel väg så det är helt uteslutet. Jag har annars både scanner och tiden för att göra jobbet.
Jag bidrog till FUP av den anledningen att jag inte är så förtjust i att spekulera utan verkligen vill läsa fakta och sedan ta ställning till vad jag tycker om fallet ( mer än att det är ett avskyvärt brott). Vem eller hur den kommer upp i den här tråden bryr jag mig inte så mycket om,huvudsaken är ATT den kommer upp så fort som möjligt!
Citera
2014-10-30, 00:32
Medlem
Citat:
Ingenting blir ju bättre av att du beter dig så här. Allra värst blir det om du ger upp.

Det bästa är väl att slutföra uppdraget du har antagit och som vi har gett dig förtroende för.
Du menar att jag skall betala några tusen bara för att jag ville vara snäll och att jag visste att massor vill ha tillgång till FUP.
Spotta mig i ansiktet kalla mig tjuv kalla mig lögnare o sitt o märk ord o klaga o kräv att jag förklarar mig i oändlighet.
Då vänder jag på klacken studsa åt helvete o va fan skall jag slösa pengar när snåla jävla grisar sitter o klagar på mig o ställer en miljon krav.
Kan inte de som klagar betala vafan skall jag betala.
Alla som hackat på mig kan inte ni skicka era kreditkort till någon så ni outas o riskera att de missbrukas.
Jag var på glatt humör nu är jag förbannad.
Alla som säger jag skall posta mitt kreditkort med mitt namn kan inte ni posta ert namn o kontonummer o belopp så jag kan återbetala er?
Eller är ni hemliga men inte jag?
Det går bra o kalla mig lögnare o svindlare o allt ni kan komma på för att jag försökte vara snäll men på det här forumet kommer man längst om man beter sig som ett riktigt svin.
De som skickat pengar pmar mig belopp o kontonummer annars kontaktar jag coop i morgon o säger att något är fel o får era kontonummer endå och då vet ju jag vilka ni är
Citera
2014-10-30, 00:35
Awaiting Email Confirmation
DrOopyMDs avatar
Citat:
22 timmar bara

Skicka hit hälften så är vi nere på elva... (suck)

Bra idé med en scanner inom Flashen men det kräver en del för att säkerställa anonymiteten bl. a.. Kom igen alla klokskallar. Hur löser vi det?
Citera
2014-10-30, 00:35
Medlem
Citat:
Det är ju faktiskt fullt möjligt för dig att föra över pengarna till Huberts konto. Har du pratat med Huberts om det?
Nej huberts är snäll jag vill vara lika vänlig som alla som trackaserat mig hela jävla kvällen så de får skicka sina kontonummer så jag kan skicka tebax annars får jag be coop skicka kontonummren till mig
Citera
2014-10-30, 00:39
Awaiting Email Confirmation
DrOopyMDs avatar
Citat:
Du menar att jag skall betala några tusen bara för att jag ville vara snäll och att jag visste att massor vill ha tillgång till FUP.
Spotta mig i ansiktet kalla mig tjuv kalla mig lögnare o sitt o märk ord o klaga o kräv att jag förklarar mig i oändlighet.
Då vänder jag på klacken studsa åt helvete o va fan skall jag slösa pengar när snåla jävla grisar sitter o klagar på mig o ställer en miljon krav.
Kan inte de som klagar betala vafan skall jag betala.
Alla som hackat på mig kan inte ni skicka era kreditkort till någon så ni outas o riskera att de missbrukas.
Jag var på glatt humör nu är jag förbannad.
Alla som säger jag skall posta mitt kreditkort med mitt namn kan inte ni posta ert namn o kontonummer o belopp så jag kan återbetala er?
Eller är ni hemliga men inte jag?
Det går bra o kalla mig lögnare o svindlare o allt ni kan komma på för att jag försökte vara snäll men på det här forumet kommer man längst om man beter sig som ett riktigt svin.
De som skickat pengar pmar mig belopp o kontonummer annars kontaktar jag coop i morgon o säger att något är fel o får era kontonummer endå och då vet ju jag vilka ni är

Man skulle nästan tro att du är arg, men? Har du varit på Flashen några gången så har du upptäckt att det finns de som enbart har en aggressiv aproge (hur fan stavas det då?) och är här bara för att skapa en dålig stämning. Efter ett tag så lär man sig.
Citera
2014-10-30, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Med tanke på vad som hänt, så tror jag vi kan utesluta att Yaras frånvaro från skolan berodde på Yara. Om Madi hade velat att Yara skulle gå i skolan så hade Madis brödkavel sett till att Yara hade gått i skolan. Aldrig att hon hade vågat skolka eller vägrat gå till skolan. Nedstämd eller ej.

Alltså berodde Yaras frånvaro på att Madi ville att Yara skulle vara hemma, alt att hon inte kunde låta Yara visa sig ute för att hon var för illa åtgången. Oavsett vilket visar det att Madi mådde dåligt. Att Rami hittat nån annan och Madi var rädd för att han skulle skilja sig från henne passar perfekt in i bilden.
Jag menade inte på det sättet som du uppfattade det, om det var Amani eller Rami vet vi ju inte, men jag håller med om att Yara själv inte bestämde ifall hon skulle gå till skolan eller ej.
Visst kan svartsjuka ha spelat in, men Rami befann sig också under press på en massa sätt.
Citera
2014-10-30, 00:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrOopyMD
Man skulle nästan tro att du är arg, men? Har du varit på Flashen några gången så har du upptäckt att det finns de som enbart har en aggressiv aproge (hur fan stavas det då?) och är här bara för att skapa en dålig stämning. Efter ett tag så lär man sig.
Finns några enstaka som jag mer än gärna hade utövat en hel del våld mot pga deras trakasserier mot mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in