2014-10-29, 19:37
Medlem
hobbe1991s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sheik
Bara jag som tycker att detta känns sjukt riggat? Eller är det unikt för USA att tjejer får så många män som ropar efter dom varje dag? Jag ska inte påstå mig veta hur det är att vara kvinna, men har väldigt svårt att se att en tjej som dessutom ser ganska average ut skulle få så pass många killar efter sig på en enda dag i t ex Stockholm.

Har för mig att hon har gått runt i stan i 10 timmar och sen är det ett två minuters klipp.

Nvm såg att någon redan hade skrivit det.
Citera
2014-10-29, 19:44
Medlem
KenRingIntes avatar
Diskussionen går het på Reddit, följ den. Ännu ett komplett jävla idiotiskt jippo från de lobotomerade jävla feministerna. Less blir jag på skiten.
Citera
2014-10-29, 19:45
Medlem
Hur kan vita feminister hylla mångkultur och samtidigt kräva att alla människor ska bete sig enligt vita sociala normer? I merparten av världen så hälsar, pratar och flörtar man öppet med varandra på gator och torg.

Dessa trångsynta SD-pinglor skulle antagligen traumatiseras för livet om dom bodde i Sydamerika under ett halvår.
Citera
2014-10-29, 19:46
Medlem
KenRingIntes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Japhy

Kom igen nu! Klart du inte anser detta vara okej! Det är ju trakasserier det handlar om och satan så patetiskt från killarna. Gå till en hora istället, om det är såna kvinnor du vill ha.

Du är ju för i helvete helt jävla bränd i skallen. Jag orkar inte. Varför existerar idioter som du? Det finns inga ord...
Citera
2014-10-29, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av naescafe
Ska männen läsa era tankar nu oxå?

Omoget beteende tycker jag det är men trakasserier nopp.
Jag tänker att dom borde kunna lära sig ganska lätt att det inte var uppskattat alls men dom är för lågintelligenta för att förstå det verkar det som
Citera
2014-10-29, 19:58
Medlem
Krasigts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KenRingInte
Du är ju för i helvete helt jävla bränd i skallen. Jag orkar inte. Varför existerar idioter som du? Det finns inga ord...
Du drar till med det klassiska argumentationsknepet personangrepp. Snygg den :^ )

Varför vara på diskussionsforum om du ska kalla alla med åsikter som skiljer sig från dina för idioter?
Citera
2014-10-29, 20:03
Medlem
Mooons avatar
Att inte kunna röra sig fritt i det offentliga rummet utan att blickar och kommentarer hela tiden förföljer en person endast för att hon är kvinna är trakasserier. Här kan vi verkligen tala om att sakna respekt för människor. Sedan finns det ju ännu värre klipp där kvinnan i fråga blir förföljd tät i hälarna och tafsad efter.

Tackolov att det inte är så här i Sverige. Helt klart ett fantastiskt land och man får hoppas att det så förblir.

Citat:
Ursprungligen postat av JKaned
Alla du lärt känna i livet har varit okända till dess du pratat med dem.
Citera
2014-10-29, 20:03
Medlem
Är inte detta lite politisk självmål då många av dom som trakasserade kvinnan i videon var svarta? Alla vet väl att araber och negrer har dålig kvinnosyn och gärna våldtar hänsynslöst själva eller i grupp. Inget nytt här.
Citera
2014-10-29, 20:05
Medlem
spirdalas avatar
Så tog dom den snyggaste kvinna på jorden att göra denna film. Damn vad snygg hon är.

Men sen är jag inte neger och skulle inte säga det på stan om hon gick förbi. Då fick man inte göra annat än att gå runt och säga att tjejer vad snygg. Men jag skulle fan med titta på henne.

Där har vi skillnaden på den vita och svarta mannens beteende.

En neger som står vid ett gatuhörn 24/7 har liksom ingen funktion i samhället, det vet inte negern av genetiska skäl. Är lite som en guldfisk, 4 minuter senare går en till tjej förbi neger vid gatuhörnet, gissa vad negermannen säger då?? Samma sak han sa för 4 minuter sen.

Finns en bra video om negerns beteende.

Kanske inte har med just denna video Ts länkade till men just varför det var vara negrer som var med videon av någon "konstig" anledning.

http://www.youtube.com/watch?v=17m8OnHC7dQ
Citera
2014-10-29, 20:06
Medlem
PKJuristens avatar
Då så?
Sharia eller nudism?

Ser ni några bättre lösningar på verkligheten som en del kvinnor uppfattar som trakassering?

Sharia? Dölja kroppen

Nudism? Avsexualisera kroppen
Citera
2014-10-29, 20:06
Medlem
NextGenAthletes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Det är olika kultur i olika länder/städer/sub-kulturer etc. I Sverige är det inte OK att prata med en främling på det sättet men i Sverige stirrar man och flinar istället - same, same. Det är olika sätt för män att indikera att de vill ha sex med kvinnan. Om kvinnan pratar tillbaka i USA eller flinar tillbaka i Sverige så går man och har sex. Om kvinnan går med en man då indikerar inte män att de vill ha sex med henne. Alla vet de sociala reglerna vad är poängen med en debatt där alla låtsas?

Det är en jävla skillnad mellan att roa sina ögon lite mot att gapa kommentarer efter främlingar. Titta får man göra som man behagar.
Ser man en främling på tåget och flirtar lite på skoj så innebär det inte att "man går och har sex".

Är du troll, dum i huvudet eller 12 år gammal?
Citera
2014-10-29, 20:08
Medlem
Kan förstå att man som tjej känner sig en aning osäker av sånt där, särskilt om det händer kvällstid. Tror jag vilken man som helst med lite känsla för empati kan förstå.

Män går generellt inte runt med samma rädsla och risk för att bli antastad eller våldtagen så att jämföra det med att säga "jag skulle inte bli sur om massa tjejer sa att jag var snygg..." eller liknande är ju bara trams.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in