2014-10-29, 16:01
Bannlyst
Jag skulle logga in på mitt konto för att kolla fakturor men var då tvungen till att beställa nytt lösenord då jag varken hade fått någon eller använde mig av de alternativa nummer och email som stod på mitt namn. Nu beställer jag och får den efter ett tag och sedan så ska jag logga in och funkar, men nu måste jag registrera mig i mitt konto, 3 alternativ finns och inget av dem funkar.

Har de gjort så med meningen så man inte kan kolla om man betalt fakturor för att bli tvungen till att betala mer om de nu ändrat summan?
Citera
2014-10-29, 16:03
Medlem
Pappersvargens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BillionDollarBill
Har de gjort så med meningen så man inte kan kolla om man betalt fakturor för att bli tvungen till att betala mer om de nu ändrat summan?
Nej, självklart inte. Du är helt otroligt jävla dum i huvudet om du tror det.
Citera
2014-10-29, 16:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pappersvargen
Nej, självklart inte. Du är helt otroligt jävla dum i huvudet om du tror det.

Kom med bevis
Citera
2014-10-29, 16:30
Medlem
Pappersvargens avatar
Citat:
Kom med bevis
Bevis på att de inte håller på med en konspiration? Grattis, nu blev du helt plötsligt ännu dummare.
Eller du kanske menar bevis på att du är helt otroligt dum i huvudet? Se första inlägget i den här tråden i så fall.

Om du inte kan logga in på deras sida är det, givetvis, ett tekniskt fel. Ta kontakt med Telias support så hjälper de dig.
Citera
2014-10-29, 16:54
Bannlyst
Citat:
Bevis på att de inte håller på med en konspiration? Grattis, nu blev du helt plötsligt ännu dummare.
Eller du kanske menar bevis på att du är helt otroligt dum i huvudet? Se första inlägget i den här tråden i så fall.

Om du inte kan logga in på deras sida är det, givetvis, ett tekniskt fel. Ta kontakt med Telias support så hjälper de dig.

Hur vet jag om du inte vill skydda Telias varumärke. Har gjort det. Det är ju lite märkligt att de använder ett annat email som man hade för 7 år sedan när man var en fjortis men inte den som man angav när bann ett avtal om abonnemang. Och hur fick de ens tag på mitt 7 år gamla email som jag inte ens använder?

Jo du, varför jag misstänker fiffel beror ju på att förra året gjorde Telia vinst på 1 miljarder kronor som de sedan skröt om på nyheterna. Såna vinster kommer inte från ingenstans. Det kommer ifrån strategier på att blåsa folk. Sluta komma med dåliga ursäkt till mina påståenden
Senast redigerad av BillionDollarBill 2014-10-29 kl. 17:00.
Citera
2014-10-29, 17:15
Medlem
Pappersvargens avatar
Citat:
Hur vet jag om du inte vill skydda Telias varumärke. Har gjort det. Det är ju lite märkligt att de använder ett annat email som man hade för 7 år sedan när man var en fjortis men inte den som man angav när bann ett avtal om abonnemang. Och hur fick de ens tag på mitt 7 år gamla email som jag inte ens använder?

Jo du, varför jag misstänker fiffel beror ju på att förra året gjorde Telia vinst på 1 miljarder kronor som de sedan skröt om på nyheterna. Såna vinster kommer inte från ingenstans. Det kommer ifrån strategier på att blåsa folk. Sluta komma med dåliga ursäkt till mina påståenden
Glöm inte att ta av dig foliehatten när du går och lägger dig bara.
Citera
2014-10-29, 17:38
Bannlyst
Citat:
Glöm inte att ta av dig foliehatten när du går och lägger dig bara.

Sist men inte minst så har inte foliehatten någon verkan då informationen till hjärnan är analogt.

Ge mig applåder publiken, kom igen!!
Citera
2014-10-31, 22:09
Medlem
miikoss avatar
Telia levererar fakturor med post eller E-faktura hos Internetbank.

Hittas inte fakturan i posthögen eller hos banken, så får man kontakta Telias fakturasupport. De har inte e-post, utan det är telefon, chatt, eller brev som gäller.

http://www.telia.se/privat/kontakt#/mobiltelefoni/fakturor
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in