Citat:
Ursprungligen postat av
fotokillen
Vadå "vad vi pysslar med idag"? Du är feminist och likt många av din sort verkar ni sakna självbevarelsedrift!? Har du verkligen ingen som helst omvärldskoll? Ser du inte vilken religion som hotar väst och är på god väg att bli vår nästa pest här i Europa? Att du är så jävla korkad att du inte begriper att det är du som kvinna som har mest att förlora på det här skeendet är skrämmande! Läs press från Belgien, Frankrike och Storbritanien om vad som sker där på daglig basis. För att ta några exempel.
Att du jämställer Islam med övriga religioner här talar inte till din intellektuella fördel.
Ärligt talat så tror jag inte du är så tappad som du utger dig för att vara. Jag tror nog helt enkelt att du är så in i helvete fanatisk att du helt enkelt inte förmår dig att släppa din så invanda feministretorik. Det skulle nämligen kunna innebära att någon vit man skulle kunna ha en poäng i det han säger, Gud förbjude.
"Pysslar med idag"...tja vad ska vi ta...demokrati, homosexualitet, feminism, fri sexualitet, barn utanför äktenskapet, preventivmedel, yttrandefrihet, abort är alla saker som olika religioner världen över har varit eller fortfarande till viss del är emot.
Nästa pest?

ahh jag orkar inte...ska du inte sitta i rasitforumet och vojja dig? har du ramlat ner?
Världen har 3 stora abrahmitiska religioner judendomen, kristendomen och islam, det bygger alla på i princip samma sak och är, jo jag lovar förvillande lika i många hänseenden. De lider alla av en enorm sexualskräck, stort behov av att förtrycka kvinnan som centrum för all världens ondska och synd...att det är bäst att paketera in/ låsa in henne så noga som möjligt så inga stackars män trillar dit/ måste konkurrera med henne på lika villkor. Mycket förenklat men är i princip vad dessa religioner går ut på i praktiken.
Islam må vara den mest konservativa av dem, men inbilla dig inte att du kommer från någon mer i grunden "frisinnad" religion.
Finns många män som har massor av poänger i de det säger, de kommer i alla möjliga kulörer. Och jag har absolut inga som helst problem lyssna på män när de har vettiga saker att säga.
Men sorry, du är inte någon av dem.