Citat:
Ursprungligen postat av
mishima
Ja, vad tror ni? Jag har inte kunnat luska ut något mer än redan känt.
http://www.treberg.se/
inte läst en rad om vad som är på g..
skjuter från höften, 3 företag går in o sponsrar en cykelhelg i Åre. Ett endagslopp över 3 berg (Åre, Duved o ngn till) för eliten ena dagen o för motionärer den andra, plus cross country, downhill etc.
Kanske även satsning på nytt lag..möjligt att Bianchi kliver in igen. Tror de är sugna på att bli stora på "hemmamarknaden".