2014-10-27, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cramor
Vad sa Saga om honom i slutet när dom låg i sängen?
Läst lite som hon sa åt honom att chilla eftersom han kom in så djupt i henne. Och att det gjorde lite ont..
Citera
2014-10-27, 23:13
Medlem
Munkees avatar
Fy helvete vad lack man blir när SagaHoran betér sig som hon gör. Syns om Kristian näe han har sådana starka känslor föe henne, och hon skiter fullständigt i dem. Hoppas SagaSlynan får hjärtat krossatpå något vis och åker ut.
Citera
2014-10-27, 23:14
Medlem
Kristian får fan skylla sig själv.Vem fan vill fjäska för en person som Saga och vilja ha henne ens?
Citera
Medlem
lyktstolpes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bulle65
Vilken psykisk åkomma lider Saga av? Borderline?

Flera i det här programmet har väl inte alla hästar hemma men Saga tar helt klart priset.

Mitt ex var exakt likadan som henne, känner igen det exakt. Humöret vänder på en fem öring från att ha varit hur bra somhelst.

Jag misstänkte också borderline, men nån form utav adhd är det iaf garanterat.

Förövrigt pallar jag knappt med ph längre, som andra skriver, varför kasta in de igen? Förstår att de inte vill tappa tittare när deras favoriter åker ut, men vafan..... Fattar inte att jag ens orkar kommentera ngt om denna skiten.
Citera
Medlem
Hon gnäller ju varje avsnitt om hur alla är äckliga och elaka mot henne...
Citera
2014-10-27, 23:21
Medlem
tj.s avatar
Smail såg ju hyfsat nöjd ut när han satt pilo och kollade på girl on girl action.
Citera
2014-10-27, 23:25
Medlem
Nån borde göra en bild med en redaktion med hörlurar som sitter i ett tyst rum och man samtidigt ser hur de har deltagarna kopplade genom hängande trådar likt såna sketchdockor.
Citera
2014-10-27, 23:25
Medlem
tj.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apologi
Håller med. Stackars kille. Saga behandlar honom som skit och tänker med fittan.
Fast det är ju han själv som har målat in sig i ett hörn. Saga har gång på gång visat att hon inte är en person att satsa på, varken taktiskt eller med hjärtat, och ändå fortsätter han. Jag känner ärligt talat ingen sympati alls för hans sits längre. I början var det lite synd om honom, men nu börjar han bara bli patetisk.
Citera
2014-10-27, 23:30
Medlem
simonvps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tj.
Fast det är ju han själv som har målat in sig i ett hörn. Saga har gång på gång visat att hon inte är en person att satsa på, varken taktiskt eller med hjärtat, och ändå fortsätter han. Jag känner ärligt talat ingen sympati alls för hans sits längre. I början var det lite synd om honom, men nu börjar han bara bli patetisk.

Precis, är väl det som skiljer Kristian åt från Calle exempelvis. Nu är det ju inte första gången Saga visat att hon är opålitlig, utan typ femtionde eller nåt sånt. Tycker ändå det är märkligt att de verkar hänga mycket efter inspelningarna, hoppas verkligen Kristian tappat alla sina känslor för henne.
Citera
2014-10-27, 23:34
Medlem
htdgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tj.

Till skillnad från många andra där inne verkar han ha kontakt med sina känslor. All heder åt honom. Tycker inte han kan skyllas för att han har fallit för en brud som kör över honom gång på gång. Har du aldrig varit olyckligt kär?
Citera
2014-10-27, 23:38
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArturoBandini
För att man i princip MÅSTE backstabba för att komma vidare. Kul att se att folk måste ta chansen även fast de vet att personen kan komma in igen, igen och igen.
nja, finns ju ingen anledning att spela spelet om du vet att de antagligen kommer in igen, lika bra o låta naturen ta sin gång och ha sjukt kul med polare istället....
Citera
2014-10-27, 23:57
Medlem
ojojros avatar
Ylva sa att Kian har liten kuk, vad tror ni flashback? Vad kan den mäta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in