Citat:
Ursprungligen postat av
EnSomKan
När svenskar beter sig överdrivet svenskt (så som vi blattar uppfattar typisk svennebeteende, ni bröder där ute fattar) så slänger jag vi ofta en blick gentemot den där närstående libanesiske 2:a generations brodern och han ger ett diskret nick till svar som tecken på full förståelse och tillit ifall en situation skulle uppstå
Citat:
Ursprungligen postat av
EnSomKan
En dryg svenne bakom kassan som tar fel på min beställning och verkar obekymrad. Direkt tänker vi blattar att du är en äcklig fucking rasse som kan gå och knulla sin egen mamma. Men den tanken varar ungefär lika länge som smygrassens (aKa average FBare) snabba rasistiska tankegång när han kliver in i taxin.
Jag orkade inte läsa längre.
Men det är just därför du är på flykt ifrån ditt hemland medan jag (ännu) bor kvar i mitt. Ni blattar har det gemensamt att ni alla tillhör folkgrupper vars hemländer är underutvecklade, fattiga och befolkas av varelser med noll konsekvenstänk och ett outvecklat logiskt tänkande.
Därför bor ni här i Sverige istället för att bo kvar i era hemländer för att se till att de blir välmående och utvecklas. Och på samma gång drar ni sakta men säkert ned Sverige till samma låga u-landsnivå som era tidigare hemländer.
Och ja, jag tror att du är uppriktig med din trådstart och tror inte att du är ett "troll". Och nej, mitt inlägg är inte till för att provocera eller kränka, utan är helt uppriktigt och ärligt menat.