2014-10-25, 21:59
  #2617
Medlem
DunderSmurfens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giggsy
Granak verkar så gott som klar, vill minnas att han var grym i FBK för några år sen?

Rautio är stabil som fan till skillnad mot Högberg som är riktigt ojämn. Little, Taffe, Micflikier fortsätter leverera, underbart.

Bra känsla nu hade varit fint om dem gick ut med att Granak var klar så man slipper oroa sig för att ett annat lag öppnar plånboken. Tror han kommer platsa bra in i LHC
Citera
2014-10-25, 22:04
  #2618
Medlem
LHC borde presentera Granak snart. Sen mot det där förbannade guldet!!
Citera
2014-10-25, 22:06
  #2619
Medlem
Displaceds avatar
Citat:
http://www.gd.se/ishockey/shl/djoos-enda-ljuspunkten-for-brynas

– Det är svårt att analysera. Vi har släppt till för många klara målchanser. Till den här matchen hade vi pratat om att inte göra det...
Så skönt att veta att vi har en dedikerad video-coach som gör sitt jobb. Om ni pratat om det kanske ni också ska göra något åt det? Jävla hobbygäng. Dagens missar var på pojknivå.

Citera
2014-10-25, 22:18
  #2620
Medlem
Man får passa på att njuta innan det vänder... nio pinnar mot Luleå, Frölunda & Växjö!
Citera
2014-10-25, 22:27
  #2621
Medlem
J.R.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tiltovic
Man får passa på att njuta innan det vänder... nio pinnar mot Luleå, Frölunda & Växjö!
Det är imponerande även om formen för alla dom tre lagen är vacklande.
Lite märkligt att normalt hårt jobbande lag som Luleå, Färjestad och Växjö har sådana problem just nu. Kan det vara så att de större ytterzonerna får ett genomslag i form av att skickliga spelare -och deras lag förstås- gynnas ganska mycket? Jämfört med tidigare säsonger säsongen.
Citera
2014-10-25, 22:44
  #2622
Medlem
Fijks avatar
Tur att Leksand förlorade, annars hade jag gråtit en skvätt

Får man hoppas på att Boston tar sig i kragen inatt så man får bra nyheter
Citera
2014-10-25, 22:44
  #2623
Medlem
HerrGickhans avatar
Var det alltså så att Modo idag spelade i tröjor som ensidigt riktar sig till ena könet och Frölunda i tröjor som ensidigt riktar sig till andra könet?
Citera
2014-10-25, 22:53
  #2624
Medlem
tOpOffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
Var det alltså så att Modo idag spelade i tröjor som ensidigt riktar sig till ena könet och Frölunda i tröjor som ensidigt riktar sig till andra könet?

Män kan också få bröstcancer...

Eller så ser man det som så att de bar tröjor för att uppmärksamma de två vanligaste cancersorterna som drabbar oss.
Citera
2014-10-25, 22:55
  #2625
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tOpOff
Män kan också få bröstcancer...

Eller så ser man det som så att de bar tröjor för att uppmärksamma de två vanligaste cancersorterna som drabbar oss.

Det var alltså så som jag frågade?
Citera
2014-10-26, 00:27
  #2626
Moderator
vfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
Det var alltså så som jag frågade?

Fast det gjorde du inte. Fakta, män kan få bröstcancer. Kvinnor kan inte få prostatacancer.

Frölunda var "ensidiga" inte Modo.
Citera
2014-10-26, 00:39
  #2627
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vf
Fast det gjorde du inte. Fakta, män kan få bröstcancer. Kvinnor kan inte få prostatacancer.

Frölunda var "ensidiga" inte Modo.

Fast min fråga var alltså om de spelade i dessa respektive tröjor. Jag tyckte det var ett intressant fenomen som väl inte var en slump?

Citera
2014-10-26, 01:36
  #2628
Bannlyst
Det lutar åt att man får krypa till korset och inse att man missbedömt årets FBK. Inför säsongen tyckte jag att vi såg riktigt spännande ut. Sammen tillbaks i båset och en trupp som på pappret såg ut som den bästa sen guldsäsongen 10/11. Så här 15 omgångar in på säsongen så finns det inte mycket som tyder på att man kommer att resa sig upp. Nu har man ju visserligen dömt ut laget tidigare säsonger och det har löst sig i slutändan, men nu vettefan alltså om det gör det. Det blir som bäst play in den här säsongen.

Det görs åt helvete för många misstag i egen zon och offensivt så kommer man ytterst sällan in på kassen och när man väl gör det så saknas det självförtroende (kompetens?) i avsluten. Att som idag göra hela 0 mål och knappt hota ett LHC vars försvar ofta framstår som direkt svagt (no offense) är inget annat än kriminellt uselt. Efter dagens match känner jag att vi har kommit till en punkt där huvuden borde börja rullas ganska omgående. Sammen kommer naturligtvis aldrig få sparken av polaren Leffe så vem får bära skulden?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in