Citat:
Ursprungligen postat av
Tiltovic
Man får passa på att njuta innan det vänder... nio pinnar mot Luleå, Frölunda & Växjö!

Det är imponerande även om formen för alla dom tre lagen är vacklande.
Lite märkligt att normalt hårt jobbande lag som Luleå, Färjestad och Växjö har sådana problem just nu. Kan det vara så att de större ytterzonerna får ett genomslag i form av att skickliga spelare -och deras lag förstås- gynnas ganska mycket? Jämfört med tidigare säsonger säsongen.