2010-02-27, 08:25
Medlem
Alltså i teorin så är det mycket mer praktiskt att hantera tjacket i torkad form. Man har en exaktare vikt och styrka samt det blir lättare att banka. Kreatin är tacksamt att banka med har man märkt efter att ha handlat tjack från kranen i ett antal år. Jag snortar så det funkar fint för mig. Jag misstänker starkt att tjacket sällan bankas med dem som skjuter det i åtanke då den gruppen utgör en minoritet. De flesta snortar det eller kör oralt.
Citera
2010-02-27, 08:46
Medlem
jag köper inte tjack specielt ofta, brukar snylta =) men handlade för nån helg sen och de var pulver med väldigt mycket flingor, fick hacka som fan för att snorta,

kan de varit torkat klettjack lr va tror ni? smakade mycket mera av "amfetaminsmaken" än vad jag är vann vid, den lite fränare smaken
Citera
2010-03-01, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Max-E
Alltså i teorin så är det mycket mer praktiskt att hantera tjacket i torkad form. Man har en exaktare vikt och styrka samt det blir lättare att banka. Kreatin är tacksamt att banka med har man märkt efter att ha handlat tjack från kranen i ett antal år. Jag snortar så det funkar fint för mig. Jag misstänker starkt att tjacket sällan bankas med dem som skjuter det i åtanke då den gruppen utgör en minoritet. De flesta snortar det eller kör oralt.

Blanda för guds skull inte ut tjacket med kreatin det är livsfarligt IV
Citera
2010-03-02, 01:56
Medlem
AntiAliass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skunkrunk
Blanda för guds skull inte ut tjacket med kreatin det är livsfarligt IV

Har du några källor på det?
Citera
2012-12-14, 22:43
Medlem
Lånar tråden, jag hade klettjack förvarat i rumstemp i påse i kanske 1-2 vecka, glömde helt bort den, saken e nu att den stelnat och fått en gul yta på utsidan, provade skrapa ner till pulver med rakblad och det gick finnemang men vet inte om man vågar ta de i näsan, kan det har blevit nåt giftigt av det?
Kan tilläga att det skulle vara metamf
Senast redigerad av myhrvold 2012-12-14 kl. 22:55.
Citera
2014-09-13, 03:32
Medlem
smyrs avatar
Fråga:

Om man vill göra om "rent" pulver till klet, hur gör man då? Vad måste/kan man tillsätta? Har provat ljummet vatten och det funkar ju alltid men är väl knappast bästa alternativet. Flytande dextro? Om det nu finns något sånt.... eller liknande. Allt måste väl vara bättre än vatten... flytande honung?

Har bara pulver o blir trött på o ta det i näsan hela tiden så därför vill jag mjuka upp det lite så det går o göra lagom sockerbitar som e lätta att svälja.

Har testat två st 2+8 varianter, dvs 2g dextro - 8g "rent" pulver + ngn tesked ljummet vatten samt en koffeinblandning. Rört allt till fin deg/pasta o in i frysen.

Perfekt! Enkla bitar man kan kapa av o svälja sen.

Men det finns väl bättre sätt såklart så lite tips vore nice.... tja

Citera
2014-10-25, 21:06
Medlem
Bumpar den här tråden.

Har kommit över drygt 10 klet men näsan skriker efter att få jobba. Har tjockat en jävla massa dextro nån som kan hjälpa en noob och hans enormt kräsna snok? Kan jag bara blanda skiten? Hur gör jag?

Mvh
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in