Angående mattedelarna, fler som upplevde att det andra mattepasset som svårare?
Jag håller med tidigare användare, andra mattedelen var lite svårare. Vore intressant om det vore trend, fler som känenr igen sig?
Om jag räknat rätt så räcker mina 36+34 på kvantitiva till 2.0 enligt tidigare normeringstabeller, detta kan väl för fan inte stämma? 10 fel bara på den kvantitiva delen och ändå så högt?
Enbart 52p på verbala dock, så förhoppningsvis duger det väl till 1.6. Dugligt för att vara första gången
Angående mattedelarna, fler som upplevde att det andra mattepasset som svårare?
Jag håller med tidigare användare, andra mattedelen var lite svårare. Vore intressant om det vore trend, fler som känenr igen sig?
Jag håller med, klarade första utan problem och med 5+ min kvar, andra behövde jag chansa på sista frågorna och fick flera fel än den första.
Haha jag vet, detta är FB och du har all rätt att vara skeptisk men detta är på riktigt ( ombjag skrivit rätt på orangea papperet vilket jag hoppas att jag har!)
61 på verb och 58 på kvant ≈ 1.55. Inte så illa pinkat med tanke på att det var första gången och mina förberedelser var bortsett från i Augusti ytterst bristfälliga.
Tyckte att första matten var otroligt enkel. Hade enbart 7 på första och 15 på andra.
Haha jag vet, detta är FB och du har all rätt att vara skeptisk men detta är på riktigt ( ombjag skrivit rätt på orangea papperet vilket jag hoppas att jag har!)
Jag tror dig, tog max 5 minuter för mig att rätta.