2014-10-25, 13:44
Medlem
Har i ärlighetens namn inte heller mycket över för det här "svenniga"

Man kan sitta på en middag där endast okontroversiella ämnen får diskuteras och alla måste alltid hålla med varandra

"Nämen guuud va trevligt"

Ibland känns även Sverige väldigt ytligt, folk försöker spela fina i kanten och anse sig vara bättre och finare än andra, tror detta är någon slags kompensation för den sossiga jante filosofi som så länge genomsyrat landet

I övrigt är det ju ett fantastiskt land med hög levnadstandard och bra infrastruktur, kanske är jag bortskämd men just det här "svenniga" är det som kommer få mig att söka lyckan någon annanstans, kanske på andra sidan atlanten...
Citera
2014-10-25, 13:46
Medlem
Obelix2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnSomKan

Du är antagligen finsk eller polack och ni räknas inte. Jag snackar om "rasifierade" (gillar inte att använda det ordet).

Och till er som kastar trollanklagelser på mig, jag förstår att ni gör det. Många svennar med en rasistisk agenda skriver på FB för att värva röster åt SvP (som numera inte finns tack å lov). Jag har dock ingen anledning att ljuga. Jag kan ta kort på min mörka håriga hand och ladda upp den här om du verkligen inte tror på mig.

Tråden må vara lite extra kryddat med hat, det är dock inte poängen och förlora er inte i den detaljen. Det finns svennefierade blattar likt Obelix2 som inte förstår vad jag pratar om och så finns det bröder.

Jag är varken polack eller finne. När är man då en "bror" i dina ögon? En vild gissning. Alla som kommer ifrån mellanöstern? möjligtvis juggar. Många "svennar" må vara jävligt tråkiga, den får du. Men många blattar är minst lika stiffa. Sen är många av dina bröder väldigt sena i mogningsprocesen, vilket gör att jag avstår att bli kompisar med många av dina bröder.
Citera
2014-10-25, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnSomKan
Khafesho koskeshe bisavad, bia ta khoneye man mikonamet! Översätt det om du har IQ nog din fiskmås. Men du kan väl inte ens lista ut vilket språk det är.

Ni blattar kan inte ens lära er svenska. Många är de situationer där blattar sitter som fån och säger: Inte förstå, inte förstå, så man får tala till dem som dagisbarn. Pinsamt...
Citera
2014-10-25, 13:48
Medlem
Kul, du är en ärkerasist

I övrigt rör det mig inte i ryggen. Bara fint att ni finner nån form av gemenskap i landet ni, enligt din beskrivning, egentligen inte hör hemma i.

Nu ska jag äta min Wasafrukost inför brakfyllan ikväll. Som en riktig svensk
Citera
2014-10-25, 13:48
Medlem
Framtidsatlets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fittklas
Har i ärlighetens namn inte heller mycket över för det här "svenniga"

Man kan sitta på en middag där endast okontroversiella ämnen får diskuteras och alla måste alltid hålla med varandra

"Nämen guuud va trevligt"

Ibland känns även Sverige väldigt ytligt, folk försöker spela fina i kanten och anse sig vara bättre och finare än andra, tror detta är någon slags kompensation för den sossiga jante filosofi som så länge genomsyrat landet

I övrigt är det ju ett fantastiskt land med hög levnadstandard och bra infrastruktur, kanske är jag bortskämd men just det här "svenniga" är det som kommer få mig att söka lyckan någon annanstans, kanske på andra sidan atlanten...

Haha, du kanske ska testa att besöka något grannland innan du ger dig på amerikat. Det du kallar "svennigt" är snarare typiskt skandinaviskt. Skönt också att du väljer USA för att du inte gillar det ytliga. HAHAHA. Jag grät lite av skratt när jag läste det där. Men snälla åk, vi behöver inte dig.

Detta är en uppenbar trolltråd förövrigt, jag satt bara och väntade på när TS skulle klämma in suedi, det tog väldigt lång tid faktiskt.
Citera
2014-10-25, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jannesvanslos
Haha. Bästa jag läst på länge. Stick från Sverige om det är så jävla pissigt? Åk till det land du ursprungligen är ifrån så har du bara massa "brödrar" omkring dig.
Problem solved. Blatte.

Tragiskt nog så får man nog hålla med ovanstående. Svårare än så är det ju inte. Det är ju bara att ta sitt pick och pack, avsluta sitt bidragsberoende i Sverige och flytta tillbaka till lerhyddan. Få skulle vilja ha dem tillbaka i alla fall. Den saken är klar.

Att det skulle finnas en slags "oskriven allians" förklarar heller inte de ständiga konflikterna i deras hemländer. Det mest logiska är ju för bövelen att flytta tillbaka helt enkelt - i synnerhet när man tar upp "IQ-frågan" i samma anda.
Citera
2014-10-25, 13:51
Medlem
BottleBenders avatar
Tänk att det krävs stela och ryggradslösa människor för att kunna göra ett samhälle möjligt för sådana som TS att kunna leva i.

Slutsats: TS och liktyckare är cancer.
Citera
2014-10-25, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Framtidsatlet
Haha, du kanske ska testa att besöka något grannland innan du ger dig på amerikat. Det du kallar "svennigt" är snarare typiskt skandinaviskt. Skönt också att du väljer USA för att du inte gillar det ytliga. HAHAHA. Jag grät lite av skratt när jag läste det där. Men snälla åk, vi behöver inte dig.

Detta är en uppenbar trolltråd förövrigt, jag satt bara och väntade på när TS skulle klämma in suedi, det tog väldigt lång tid faktiskt.

Folk här bryr sig mer om de exteriöra än i staterna, titta på hur folk här desperat försöker framstå som något de inte är, slickat hår eller sidbena, skjorta västar o finskor, detta i vardagliga tillfällen. I staterna lallar folk runt i sneakers jeans o tshirt, det ytliga spelar mindre roll

i övrigt förstår jag inte ditt hets, har aldrig varit fientligt inställd till Sverige, alltid betalat skatt o levt laglydigt, bara trivs inte här

Att Ts är en hatisk rasist är inte applicerbart på mig bara för jag inte råkar trivas i landet av evig konsensus och överdriven trevlighet...
Senast redigerad av fittklas 2014-10-25 kl. 13:57.
Citera
2014-10-25, 13:54
Medlem
Det blattebeteende du beskriver är naturligtvis inget unikt för blattar.
Hade situationen varit det omvända, miljontals invandrande Svenskar, vita Européer, etc, till negerländer, hade vi naturligtvis "hållit ihop" på det sätt du beskriver det.
Bottnar självklart i osäkerhet, utanförskap, att vara i minoritet, osv.

Att du inte tänkt längre än vad du beskriver säger inget annat än att du är korkad. Det beror nog dock inte på något utanförskap dessvärre.

I övrigt ett jävligt tråkigt diskussionsämne.
Citera
2014-10-25, 13:56
Medlem
Varför åker du och dina kompisar inte ner till kaosländerna och hjälper civila "bröder" om ni nu har solidaritet? Är du feg och ryggradslös?
Citera
2014-10-25, 13:57
Medlem
Terugflitss avatar
De värsta rasisterna är ju Juggar, hur ställer du dej till det?
Citera
2014-10-25, 13:58
Medlem
Är det därför ni också våldtar i grupp?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här