Citat:
Ursprungligen postat av
Framtidsatlet
Haha, du kanske ska testa att besöka något grannland innan du ger dig på amerikat. Det du kallar "svennigt" är snarare typiskt skandinaviskt. Skönt också att du väljer USA för att du inte gillar det ytliga. HAHAHA. Jag grät lite av skratt när jag läste det där. Men snälla åk, vi behöver inte dig.
Detta är en uppenbar trolltråd förövrigt, jag satt bara och väntade på när TS skulle klämma in suedi, det tog väldigt lång tid faktiskt.
Folk här bryr sig mer om de exteriöra än i staterna, titta på hur folk här desperat försöker framstå som något de inte är, slickat hår eller sidbena, skjorta västar o finskor, detta i vardagliga tillfällen. I staterna lallar folk runt i sneakers jeans o tshirt, det ytliga spelar mindre roll
i övrigt förstår jag inte ditt hets, har aldrig varit fientligt inställd till Sverige, alltid betalat skatt o levt laglydigt, bara trivs inte här
Att Ts är en hatisk rasist är inte applicerbart på mig bara för jag inte råkar trivas i landet av evig konsensus och överdriven trevlighet...