Citat:
Ursprungligen postat av
Displaced
Så är det. Hur gör det mig till medgångssupporter? Får "riktiga" supporters inte ventilera sin frustration? Tycker vi borde kunna besegra ett formsvagt LHC, men i vanlig Brynäs-anda (när vi dessutom har chans att göra ett poängmässigt ryck från dem), viker man ner sig totalt och orkar inte spela och kämpa vidare efter 2-0. Det blir jag redigt trött på, framförallt när det är så förutsägbart vad som kommer hända.
Men nu lägger du ord i munnen på mig. Nu orkar jag inte direkt hetsa upp mig över serieplaceringen såhär tidigt in på säsongen. Tycker också att det ser ut ungefär som det har gjort under hela säsongen. Snarare glad att vi har plockat så mycket poäng på sistone för spelet har vi inte direkt haft. Lördagsmatch efter löning härnest, når vi 50% kapacitet i arenan?

--
Domarna borde f.ö. anmälas för sin insats i Skellefteåmatchen. Jämtins utvisningar är horribla, likaså den på Sevc sent i tredje. Vi går verkligen mot en tacklingsfri hockey, och det bekräftas ju när Ek på expressen förespråkar förbud på tacklingar i mittzon...