Dobbarna före och träffar fotleden, skulle kunna vara rött men troligtvis såg inte domaren det. Det gjorde inte jag heller förrän jag fick en repris i rätt vinkel.
Mina polare som håller på Liverpool har börjat skriva saker som: "Ancelotti vet hur det brukar gå när han leder med 3-0 i halvtid mot Liverpool", antar att detta refererar till finalen -05 då de vände mot Milan?
Nu kollar jag inte på den matchen, men det verkar som att Pirlo gör ännu en plattmatch för Juventus. Kan inte påstå att jag är jätteförvånad, för nog kändes det som att det här skulle bli säsongen då dippen kom. Tycker han såg svagare ut redan i slutet av förra säsongen (och VM), och med gamle antagonisten Allegri lär han väl knappast höja sig?
Malmö FF har tur, men jag tycker ändå att laget har ett imponerande lugn.
Malmö kan inte nicka fast jag sagt sedan Juventusmatchen: nickövningar, Nickövningar och NICKÖVNINGAR!
De nickar rätt upp hela jävla tiden! Jag känner i mellangärdet varje gång den där snaggade killen med Bert Karlssons ansikte nickar!
Nä nu får de fan göra något och den där Rosenbergs CL-satsning är väl mest "meh" i nuläget!