Citat:
Ursprungligen postat av
Der_Richter
Inte om den "främmande farkosten" befinner sig på en plats där den är fastlåst? Därmed inte sagt att den gör det... Men om det vore så, så är det ett utmärkt tillfälle att gå i hamn med operativa enheter som inte behövs för övervakning och proviantera etc.
Och sluta hetsa om att försvaret skall meddela hur de arbetar, du har påpekat det 30 ggr. nu. Det kommer de inte göra och det skall de inte göra.
Dina svador börjar bli rätt tröttsamma. Är du en desinformatör?
Jag har sagt exakt tvärt om. Försvaret går ut med alldeles för mycket information om hur de arbetar. Läs mina andra inlägg.
Vad jag har sagt är att de borde lägga fram bevis om de har några. Det är inte samma sak som att säga hur de arbetar. Att bara säga att vi har tagit upp hydrofonljud eller att de har tagit ett foto avslöjar i princip ingenting om hur man arbetar för alla vet att man använder hydrofoner och kameror.
Egentligen borde försvaret inte säga ett knyst förrän man har tagit upp en ubåt, men har man börjat snacka så får man i alla fall tala om på vilka grunder som man håller på med en sån här jätteoperation som har blivit känd i hela världen.