2014-10-22, 01:56
Medlem
MALM种种种种种种种种种�!!!!!!

Finns det n錱ot annat att diskutera?
2014-10-22, 07:17
Medlem
ulvvfs avatar
Risken f鰎 bakslag f鰎 Malm� idag 鋜 nog ganska s� stor. K鋘ns lite som de har blivit lite f鰎 kaxiga.
2014-10-22, 09:10
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ulvvf
Risken f鰎 bakslag f鰎 Malm� idag 鋜 nog ganska s� stor. K鋘ns lite som de har blivit lite f鰎 kaxiga.

Allt beror p� vilken inst鋖lning AM g錼 in med...Dock..tyv鋜r f鰎 MFF tror jag dom g錼 in med allt dom har..Gruppen 鋜 ju helt j鋗n...det som h鋘t efter tv� matcher 鋜 ju snarare att marginalerna f鰎 samtliga lag krympt och 鋜 p� noll nu...s� h鋜 har man inte r錮 att tappa po鋘g.
2014-10-22, 10:26
Medlem
Ezzelinos avatar
S錱 nu m錶en i matchen BATE Borisov-Shakhtar Donetsk. 0-7, ett f鰎underligt resultat. Tycker inte det ser ut som om det vitryska laget g鰎 sitt b鋝ta i f鰎svarsspelet, de f鰎svarar liksom "symboliskt", p� respektfullt avst錸d, statiskt och passivt. Om det skett n錱ra oegentligheter hoppas jag straffen f鰎 de b錮a klubbarna blir mycket h錼da.

I kv鋖l f鰎st錽 huvudfokus p� Atl閠ico Madrid-Malm� FF. Och lite koll p� Olympiakos-Juventus och Liverpool-Real Madrid. Det vore trevligt om MFF kunde g鰎a m錶 i denna sv錼a bortamatch. F鰎lust med ett par bollar tror jag 鋘d� det blir.

Bayer Leverkusen-Zenit St. Petersburg kan nog bli en livlig tillst鋖lning. B鋝ta oddset av dessa 錿ta matcher kanske 鋜 hemmaseger f鰎 Monaco mot ett svagt Benfica, 2.35 p� Svenska Spel.
Senast redigerad av Ezzelino 2014-10-22 kl. 11:22.
2014-10-22, 10:38
Medlem
mishimas avatar
Citat:

膔 ju den sv錼aste matchen. Det kan nog bli en r鋞t klar f鰎lust; 0-4?

Det ska bli intressant att se hur Malm鰂鰎svaret hanterar deras inl鋑gsspel och h鰎nor. Just d鋜 har MFF varit riktigt bra defensivt i de 鰒riga CL-matcherna. Det har inte varit m錸ga inl鋑g som g錿t f鰎bi Halsti, Johansson och Helander.
2014-10-22, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ezzelino
S錱 nu m錶en i matchen BATE Borisov-Shakhtar Donetsk. 0-7, ett f鰎underligt resultat. Tycker inte det ser ut som om det bulgariska laget g鰎 sitt b鋝ta i f鰎svarsspelet, de f鰎svarar liksom "symboliskt", p� respektfullt avst錸d, statiskt och passivt. Om det skett n錱ra oegentligheter hoppas jag straffen f鰎 de b錮a klubbarna blir mycket h錼da.

Ska Shakhtar straffas om BATE har lagt sig? Hmm...
2014-10-22, 10:56
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rastapopulos
Ska Shakhtar straffas om BATE har lagt sig? Hmm...

Om det skett n錱ra oegentligheter tror jag b錮a lagen varit inf鰎st錮da med det. Men det m錽te f鰎st錽 ledas i bevis innan man kan kr鋠a str鋘ga straff, och det 鋜 inte alls s鋕ert att det (om det f鰎eligger elakt spel) kommer att uppdagas.
2014-10-22, 11:15
Medlem
Arons avatar
bate 鋜 ett vitryskt lag
2014-10-22, 11:21
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aron
bate 鋜 ett vitryskt lag

Ja, s� 鋜 det f鰎st錽. Vete fan varf鰎 jag envisas med att t鋘ka p� dem som bulgarer.
2014-10-22, 13:14
Medlem
Citat:
Det tror jag verkligen inte att man 鋜, framf鰎 allt med tanke p� hur det gick f鰎 Maribor mot Chelsea ig錼 (vilket jag tror att 舋e har tagit upp med grabbarna). Man g錼 nog in med en 鰀mjuk inst鋖lning, 鋠en om man givetvis hoppas p� att ta po鋘g.
Citat:
Ursprungligen postat av Ezzelino
S錱 nu m錶en i matchen BATE Borisov-Shakhtar Donetsk. 0-7, ett f鰎underligt resultat. Tycker inte det ser ut som om det vitryska laget g鰎 sitt b鋝ta i f鰎svarsspelet, de f鰎svarar liksom "symboliskt", p� respektfullt avst錸d, statiskt och passivt. Om det skett n錱ra oegentligheter hoppas jag straffen f鰎 de b錮a klubbarna blir mycket h錼da.
Jag h錶ler med dig, m錸ga alibil鰌ningar hem錿 vid m錶en och ett s錮ant lag som BATE borde inte l鋗na s錮ana enorma ytor i f鰎svaret. Dessutom s錱 det ut som att m錶vakten v鋖digt m錶medvetet f鰎s鰇te f鋖la spelaren vid den f鰎sta straffen. Oddset f鰎 hemmavinst var ocks� onormalt h鰃t (4.33). Nej, det k鋘ns verkligen som en l鋑gmatch.
2014-10-22, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SirFrankLucas
vackra serie-a har sjunkt till en l錱 niv�

Ja de beh鰒er investera i lite nya spelare och sluta s鋖ja sina bra spelare. Men verkar v鋖 inte finnas n錱ra pengar l鋘gre.
2014-10-22, 14:46
Medlem
Juventus k鰌te domaren det var uppenbart n鋜 dom m鰐te Roma, s� Serie A 鋜 l錸gt ifr錸 fritt fr錸 korruptionl, UEFA 鋜 givetvis medvetna om det men l錿sas som det regnar. Blir intressant ikv鋖l Liverpool - Real Madrid och Atletico Madrid - Malm� FF. F鰎hoppningsvis kommer Real Madrid spela f鰎 vinst. Atletico Madrid kommer nog ge allt f鰎 att vinna mot Malm� FF.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in